Onko kokemuksia, sopisiko Ter-Mite etanadynamiitti isojen männynkantojen
omatoimiseen murentamiseen?
Ammattilaiset kyllä jyrsivät kantoja, mutta ei ole halpaa lystiä
Kannon poistaminen
7
4402
Vastaukset
- ylipanostajan.paperit
Etanadynamiitilla halotaan kiviä, ei kantoja. Laajeneminen on niin pientä että puu antaa periksi eikä halkea.
- pissapoika
Ei muuta kuin kannon päälle ureaa tai kusella käynti joka päivä. Lahottaa nopeasti.
http://www.meillakotona.fi/kysy-puutarhasta/puut/kannon-lahottaminen - assssss
Olen kaivurilla raapaissut, männyllä helppo kanto.
- silleenteet
Etana ei toimi, mutta oiee dyny toimii. 2 pötkää kaivat kannon alle, ja ammut mokoman kuutakiertävälle radalle!
- Anonyymi
Jos kantoja ei ole paljon eikä tuli hännän alla, niin poraa kanto reikäjuustoksi isolla puuterällä. Sen jälkeen lyö hakkaa rautakangella paloiksi.
- Anonyymi
Moottorisahalla saa kannon lyhennettyä maan tasalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741