Onko kokemuksia, sopisiko Ter-Mite etanadynamiitti isojen männynkantojen
omatoimiseen murentamiseen?
Ammattilaiset kyllä jyrsivät kantoja, mutta ei ole halpaa lystiä
Kannon poistaminen
7
5265
Vastaukset 7
- ylipanostajan.paperit
Etanadynamiitilla halotaan kiviä, ei kantoja. Laajeneminen on niin pientä että puu antaa periksi eikä halkea.
- pissapoika
Ei muuta kuin kannon päälle ureaa tai kusella käynti joka päivä. Lahottaa nopeasti.
http://www.meillakotona.fi/kysy-puutarhasta/puut/kannon-lahottaminen - assssss
Olen kaivurilla raapaissut, männyllä helppo kanto.
- silleenteet
Etana ei toimi, mutta oiee dyny toimii. 2 pötkää kaivat kannon alle, ja ammut mokoman kuutakiertävälle radalle!
- Anonyymi
Jos kantoja ei ole paljon eikä tuli hännän alla, niin poraa kanto reikäjuustoksi isolla puuterällä. Sen jälkeen lyö hakkaa rautakangella paloiksi.
- Anonyymi
Moottorisahalla saa kannon lyhennettyä maan tasalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546