Mä en äänestä Vanhasta,
jos muita ehdokkaita ei ilmesty,
en äänestä ollenkaa,
- kai niitä muitaki ehdokkaita vielä ilmestyy,
Vanhanen jo presidentti ehdokkaaksi !
5
107
Vastaukset
- TuhlaustaEiMuuta
Idiootti. Eihän vaaleja tarvita, jos olisi vain yksi ehdokas. Tulisi halvaksikin.
Mitä väliä sillä on, kuka presidentiksi valitaan?
Eihän presidentillä ole minkäänlaista valtaa, pelkkiä edustustehtäviä.Vaan kova on Vanhasella hinku kalifiksi kalifin paikalle, ei edellisestä kerrasta vielä oppinut, ettei hänestä tämän maan presidenttiä tule.
- menneentalven-lumia
however kirjoitti:
Vaan kova on Vanhasella hinku kalifiksi kalifin paikalle, ei edellisestä kerrasta vielä oppinut, ettei hänestä tämän maan presidenttiä tule.
joooo,
saa sitä yrittää,
yrittänyttä ei laiteta,
tietäs vaan mihin ei laiteta,
ja miksi ei laiteta,
- ö-Öö
Mnaah
Kyllä kaikki puolueet nimittävät pressaehdokkaansa. Lisäksi voi tulla mustiahevosia. Toi Vanhanen oli kai ainoa, minkä SLP keksi. Se puolue on hajaantumistilassa, just ollut puoluekokouskin sen osoitti. Sinällään, ei Vanhnen hassumpi kanditaatti ole, kovaa kokemusta politiikasta jne pitkältä ajalta. Kuitenkin kundi on niinkuin menneen talven lumia, liian vanhanaikainen,
Noh, ainahan ehdokkaana on varmasti ikinuori Paavo Väyrynen. Jahka nyt saa puolueensa rekisteröytksi. Meitsi ihan varmasti tulee äänestämään Väyrystä, siinä selkeä ja suoraselkäinen, alkiolainen ja maalaisliitolainen. Tulen myös tekemään paljon vaalityötä valintansa eteen , myös suoli24 huuhaapalstoilla :DDDDD
=DW= - Osta-ikejasta
Avaako Matti kampanjansa Ikean parkkipaikalla tupeensahatun lautakasan äärellä, uuniperunamuusi lautanen kädessään, Ruusuisesti katsoen taivaan sineen heh heh.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481