Hei!
Asiani koskee siis otsikon mukaan treenaamista. Pidättekö lautavatsaa seksikkäämpänä kuin pientä pyöreyttä (en tarkoita välttämättä ylipainoa) Entä käsilihaksia? Reisiä? Persettä? Suuri vai timmi?
Itse treenaan kaikkia edellämainittuja, mutta kohtuudella. En henkilökohtaisesti pidä suuria lihaksia naisilla puoleensavetävinä, mutta teistä en tiedä ja siksi haluaisinkin kuulla. Olen pienempänä ollut todella huono syömään enkä oikein tajunnut nälän tunnetta. En tykännyt syömisestä. Nykyäänkään en syö mitenkään intohimolla, mutta paremmin kuitenkin. En kovin paljon paina pituuteeni nähden joka johtuu huonosta syömistottumuksestani. Olen noin 165cm pitkä ja suunnilleen 46kg painava.
Kiitos jos jaksoit lukea ja mahdollisesti vastata. Vaikka mielipiteesi olisi sama kuin jollain edellisellä kommentoijalla toivoisin että vastaat.:)
Pojat, mitä mieltä olette treenaavista tytöistä?
9
163
Vastaukset
- Jätkä16
Kohtuudella treenaavat tytöt on hot mutta ei mitää kauheet sixpackit. Onks sulla hyvä perse?
- Kommaaja
On se mun mielestä tosi hienoa että pitää kropasta huolta muttaei liian muskelikas tyttö ole puoleensavetävä. Ylipainoisista en pidä niin paljoa kuin lautavatsaisista, joten sanoisin että lauta> pyöreys
- rgtrt
Joo semmonenku vaikka Kati Alander http://4.bp.blogspot.com/-dhP0m4rmWjU/UUwc2u6UoyI/AAAAAAAAASs/j_hCo-h8S3M/s1600/Kati_Alander_17_10_2012_LahtiBodyClub-28.jpg alkaa jo olla vähän tuota.....hankalan näköinen tapaus. Riittää kun on hyvä-tai kohtuukuntonen eikä mikään huohottava pullasorminen röökihuuli lonkerovalas
- Perseee
Hyvä perse ja kaunis nii ei tarvii muuta
- Vastailkaahan
Kiitos tähän asti vastanneille! Toivoisin vielä lisää kommentteja.:)
Jätkä16//En oikein osaa sanoa. - jätkä-97
Nosiis mikä siinä. Basic strenght, treenattu kroppa tai kunnolla lihasta. Kaikki on jees. Epävarmoja jätkiä yleensä pelottaa jos tytöllä enemmän lihasta kun jätkillä, mut antaa niitten hiirien olla :D
Ihan kiva jos nainen trenaa kropan timmiksi.Sisin tärkeintä suhteessa.
On ihan hyvä juttu että treenaat ja vielä kohtuudella. Jotkut jätkät ei vaan uskalla seurustella vahvan tytön kaa.Mulle olisit aika hyvä pari koska itekin treenaan :)
- Enkeksinytnimimerkkiä
Treenata saa mut ei mitää järeitä vatsalihakset ja silleen. hyi. Paras on mun mielestä silleen että ei Oo hirvee ylipaino eikä mikään luukasa silleen t on jotain siinä luiden ympärillä. (Muutakin nahka) :()
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504