Pojat, mitä mieltä olette treenaavista tytöistä?

Vastailkaahan

Hei!

Asiani koskee siis otsikon mukaan treenaamista. Pidättekö lautavatsaa seksikkäämpänä kuin pientä pyöreyttä (en tarkoita välttämättä ylipainoa) Entä käsilihaksia? Reisiä? Persettä? Suuri vai timmi?
Itse treenaan kaikkia edellämainittuja, mutta kohtuudella. En henkilökohtaisesti pidä suuria lihaksia naisilla puoleensavetävinä, mutta teistä en tiedä ja siksi haluaisinkin kuulla. Olen pienempänä ollut todella huono syömään enkä oikein tajunnut nälän tunnetta. En tykännyt syömisestä. Nykyäänkään en syö mitenkään intohimolla, mutta paremmin kuitenkin. En kovin paljon paina pituuteeni nähden joka johtuu huonosta syömistottumuksestani. Olen noin 165cm pitkä ja suunnilleen 46kg painava.

Kiitos jos jaksoit lukea ja mahdollisesti vastata. Vaikka mielipiteesi olisi sama kuin jollain edellisellä kommentoijalla toivoisin että vastaat.:)

9

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä16

Kohtuudella treenaavat tytöt on hot mutta ei mitää kauheet sixpackit. Onks sulla hyvä perse?

• Kommaaja

On se mun mielestä tosi hienoa että pitää kropasta huolta muttaei liian muskelikas tyttö ole puoleensavetävä. Ylipainoisista en pidä niin paljoa kuin lautavatsaisista, joten sanoisin että lauta> pyöreys

• Perseee

Hyvä perse ja kaunis nii ei tarvii muuta

• Vastailkaahan

Kiitos tähän asti vastanneille! Toivoisin vielä lisää kommentteja.:)
      Jätkä16//En oikein osaa sanoa.

• jätkä-97

Nosiis mikä siinä. Basic strenght, treenattu kroppa tai kunnolla lihasta. Kaikki on jees. Epävarmoja jätkiä yleensä pelottaa jos tytöllä enemmän lihasta kun jätkillä, mut antaa niitten hiirien olla :D

• Ihan kiva jos nainen trenaa kropan timmiksi.Sisin tärkeintä suhteessa.

• On ihan hyvä juttu että treenaat ja vielä kohtuudella. Jotkut jätkät ei vaan uskalla seurustella vahvan tytön kaa.Mulle olisit aika hyvä pari koska itekin treenaan :)

• Enkeksinytnimimerkkiä

Treenata saa mut ei mitää järeitä vatsalihakset ja silleen. hyi. Paras on mun mielestä silleen että ei Oo hirvee ylipaino eikä mikään luukasa silleen t on jotain siinä luiden ympärillä. (Muutakin nahka) :()

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2479
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      112
      915
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe