Hei!
Asiani koskee siis otsikon mukaan treenaamista. Pidättekö lautavatsaa seksikkäämpänä kuin pientä pyöreyttä (en tarkoita välttämättä ylipainoa) Entä käsilihaksia? Reisiä? Persettä? Suuri vai timmi?
Itse treenaan kaikkia edellämainittuja, mutta kohtuudella. En henkilökohtaisesti pidä suuria lihaksia naisilla puoleensavetävinä, mutta teistä en tiedä ja siksi haluaisinkin kuulla. Olen pienempänä ollut todella huono syömään enkä oikein tajunnut nälän tunnetta. En tykännyt syömisestä. Nykyäänkään en syö mitenkään intohimolla, mutta paremmin kuitenkin. En kovin paljon paina pituuteeni nähden joka johtuu huonosta syömistottumuksestani. Olen noin 165cm pitkä ja suunnilleen 46kg painava.
Kiitos jos jaksoit lukea ja mahdollisesti vastata. Vaikka mielipiteesi olisi sama kuin jollain edellisellä kommentoijalla toivoisin että vastaat.:)
Pojat, mitä mieltä olette treenaavista tytöistä?
9
157
Vastaukset
- Jätkä16
Kohtuudella treenaavat tytöt on hot mutta ei mitää kauheet sixpackit. Onks sulla hyvä perse?
- Kommaaja
On se mun mielestä tosi hienoa että pitää kropasta huolta muttaei liian muskelikas tyttö ole puoleensavetävä. Ylipainoisista en pidä niin paljoa kuin lautavatsaisista, joten sanoisin että lauta> pyöreys
- rgtrt
Joo semmonenku vaikka Kati Alander http://4.bp.blogspot.com/-dhP0m4rmWjU/UUwc2u6UoyI/AAAAAAAAASs/j_hCo-h8S3M/s1600/Kati_Alander_17_10_2012_LahtiBodyClub-28.jpg alkaa jo olla vähän tuota.....hankalan näköinen tapaus. Riittää kun on hyvä-tai kohtuukuntonen eikä mikään huohottava pullasorminen röökihuuli lonkerovalas
- Perseee
Hyvä perse ja kaunis nii ei tarvii muuta
- Vastailkaahan
Kiitos tähän asti vastanneille! Toivoisin vielä lisää kommentteja.:)
Jätkä16//En oikein osaa sanoa. - jätkä-97
Nosiis mikä siinä. Basic strenght, treenattu kroppa tai kunnolla lihasta. Kaikki on jees. Epävarmoja jätkiä yleensä pelottaa jos tytöllä enemmän lihasta kun jätkillä, mut antaa niitten hiirien olla :D
Ihan kiva jos nainen trenaa kropan timmiksi.Sisin tärkeintä suhteessa.
On ihan hyvä juttu että treenaat ja vielä kohtuudella. Jotkut jätkät ei vaan uskalla seurustella vahvan tytön kaa.Mulle olisit aika hyvä pari koska itekin treenaan :)
- Enkeksinytnimimerkkiä
Treenata saa mut ei mitää järeitä vatsalihakset ja silleen. hyi. Paras on mun mielestä silleen että ei Oo hirvee ylipaino eikä mikään luukasa silleen t on jotain siinä luiden ympärillä. (Muutakin nahka) :()
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1494483Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1843034Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis202750Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi922734Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1272372Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu531976Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos341964En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131815Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat111708Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381089