Pojat, mitä mieltä olette treenaavista tytöistä?

Vastailkaahan

Hei!

Asiani koskee siis otsikon mukaan treenaamista. Pidättekö lautavatsaa seksikkäämpänä kuin pientä pyöreyttä (en tarkoita välttämättä ylipainoa) Entä käsilihaksia? Reisiä? Persettä? Suuri vai timmi?
Itse treenaan kaikkia edellämainittuja, mutta kohtuudella. En henkilökohtaisesti pidä suuria lihaksia naisilla puoleensavetävinä, mutta teistä en tiedä ja siksi haluaisinkin kuulla. Olen pienempänä ollut todella huono syömään enkä oikein tajunnut nälän tunnetta. En tykännyt syömisestä. Nykyäänkään en syö mitenkään intohimolla, mutta paremmin kuitenkin. En kovin paljon paina pituuteeni nähden joka johtuu huonosta syömistottumuksestani. Olen noin 165cm pitkä ja suunnilleen 46kg painava.

Kiitos jos jaksoit lukea ja mahdollisesti vastata. Vaikka mielipiteesi olisi sama kuin jollain edellisellä kommentoijalla toivoisin että vastaat.:)

9

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä16

Kohtuudella treenaavat tytöt on hot mutta ei mitää kauheet sixpackit. Onks sulla hyvä perse?

• Kommaaja

On se mun mielestä tosi hienoa että pitää kropasta huolta muttaei liian muskelikas tyttö ole puoleensavetävä. Ylipainoisista en pidä niin paljoa kuin lautavatsaisista, joten sanoisin että lauta> pyöreys

• Perseee

Hyvä perse ja kaunis nii ei tarvii muuta

• Vastailkaahan

Kiitos tähän asti vastanneille! Toivoisin vielä lisää kommentteja.:)
      Jätkä16//En oikein osaa sanoa.

• jätkä-97

Nosiis mikä siinä. Basic strenght, treenattu kroppa tai kunnolla lihasta. Kaikki on jees. Epävarmoja jätkiä yleensä pelottaa jos tytöllä enemmän lihasta kun jätkillä, mut antaa niitten hiirien olla :D

• Ihan kiva jos nainen trenaa kropan timmiksi.Sisin tärkeintä suhteessa.

• On ihan hyvä juttu että treenaat ja vielä kohtuudella. Jotkut jätkät ei vaan uskalla seurustella vahvan tytön kaa.Mulle olisit aika hyvä pari koska itekin treenaan :)

• Enkeksinytnimimerkkiä

Treenata saa mut ei mitää järeitä vatsalihakset ja silleen. hyi. Paras on mun mielestä silleen että ei Oo hirvee ylipaino eikä mikään luukasa silleen t on jotain siinä luiden ympärillä. (Muutakin nahka) :()

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe