Pojat, mitä mieltä olette treenaavista tytöistä?

Vastailkaahan

Hei!

Asiani koskee siis otsikon mukaan treenaamista. Pidättekö lautavatsaa seksikkäämpänä kuin pientä pyöreyttä (en tarkoita välttämättä ylipainoa) Entä käsilihaksia? Reisiä? Persettä? Suuri vai timmi?
Itse treenaan kaikkia edellämainittuja, mutta kohtuudella. En henkilökohtaisesti pidä suuria lihaksia naisilla puoleensavetävinä, mutta teistä en tiedä ja siksi haluaisinkin kuulla. Olen pienempänä ollut todella huono syömään enkä oikein tajunnut nälän tunnetta. En tykännyt syömisestä. Nykyäänkään en syö mitenkään intohimolla, mutta paremmin kuitenkin. En kovin paljon paina pituuteeni nähden joka johtuu huonosta syömistottumuksestani. Olen noin 165cm pitkä ja suunnilleen 46kg painava.

Kiitos jos jaksoit lukea ja mahdollisesti vastata. Vaikka mielipiteesi olisi sama kuin jollain edellisellä kommentoijalla toivoisin että vastaat.:)

9

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä16

Kohtuudella treenaavat tytöt on hot mutta ei mitää kauheet sixpackit. Onks sulla hyvä perse?

• Kommaaja

On se mun mielestä tosi hienoa että pitää kropasta huolta muttaei liian muskelikas tyttö ole puoleensavetävä. Ylipainoisista en pidä niin paljoa kuin lautavatsaisista, joten sanoisin että lauta> pyöreys

• Perseee

Hyvä perse ja kaunis nii ei tarvii muuta

• Vastailkaahan

Kiitos tähän asti vastanneille! Toivoisin vielä lisää kommentteja.:)
      Jätkä16//En oikein osaa sanoa.

• jätkä-97

Nosiis mikä siinä. Basic strenght, treenattu kroppa tai kunnolla lihasta. Kaikki on jees. Epävarmoja jätkiä yleensä pelottaa jos tytöllä enemmän lihasta kun jätkillä, mut antaa niitten hiirien olla :D

• kabe79

Ihan kiva jos nainen trenaa kropan timmiksi.Sisin tärkeintä suhteessa.

• On ihan hyvä juttu että treenaat ja vielä kohtuudella. Jotkut jätkät ei vaan uskalla seurustella vahvan tytön kaa.Mulle olisit aika hyvä pari koska itekin treenaan :)

• Enkeksinytnimimerkkiä

Treenata saa mut ei mitää järeitä vatsalihakset ja silleen. hyi. Paras on mun mielestä silleen että ei Oo hirvee ylipaino eikä mikään luukasa silleen t on jotain siinä luiden ympärillä. (Muutakin nahka) :()

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      128
      7736
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      94
      7262
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      31
      7182
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      18
      6532
    5. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      73
      6341
    6. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      111
      5687
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      46
      5468
    8. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      5445
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      74
      5321
    10. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      47
      5190
    Aihe