Olisikos kellään naisihmisellä kiinnostusta lähteä heinäkuussa kiertämään henkilöautolla ylälappia ristiin rastiin tai miten vaan ilman sen kummempaa määränpäätä, muuten ku että ylöspäin ois suunta? Reissussa voisi viipyä about viikon verran ja bensakustannukset laitettas puoliksi.
Itellä tarkoitus lähteä täältä Rovaniemen suunnalta ja aloin aatteleen, että millaista se mahtaisi olla jonkun tuntemattoman kanssa.. Voisi kokeilla, jos jollakulla muullakin olisi mielenkiintoa sellaiseen.
Majoitus teltoissa tai taivasalla, ite varmaankin sekä että. Tarkoitus ajella sinne tänne ja pysähtyä sinne, minne syän ja mieli halajaa.
Ulkoisella olemuksellasi ei ole mitään merkitystä, sisäinen ratkaisee kaiken!
Toiveena olisi, että sinun olisi vaikeampi puhua sinkkuelämästä ja salkkareista, kuin oikeista asioista.
Toivon, että alkoholi ei ole sinulle päivittäinen rutiini, eikä välttämättä jokaviikkoinenkaan ja jos jonkinlaisen moraalirelativismistä riippumattoman vakaumuksen omaat, tai edes jonkinlaisen vakaumuksen, niin oletan keskusteluiden pysyvän mielenkiintoisella tasolla. Mutta ei se vakaumuskaan pakollinen ole, jos löytyy kuites jotain yhteistä.
Eli siis, jos olet taipuvainen pohtimaan etiikkaa, filosofiaa, ehkä myös psykologiaa ja maailmaa ja saatat joskus sortua murehtimaan maailman menoa, niin silloin on ainaki jotain yhteistä. Eli tiivistettynä, jos elämän pohtiminen kiinnostaa realistisen näkemyksen kiilto silmissä, niin se on jo paljon se. ;)
Olisi mukava, jos sinulla olisi ajokortti, niin saisit myös ajaa osan matkasta, tai vaikka suurimman osan, jos tykkäät.
Ikähaarukkaa mulla ei oo mielessä, mutta kunhan kuites täysi-ikäinen oot, vaan ei haittaisi jos olisit jo jonniverran elämää ollu havainnoimassa.
Ite oon reilu kolmekymppinen miespuolinen henkilö, en oo komea ja mahaakin on. Melko hiljanen ja rauhallinen tyyppi oon, ainaki kunnes löytyy yhteinen mielenkiinnon kohde, mitä pohtia. Vähän outo oon monien mielestä, ainaki pintaliitäjien mielestä, mutta syämmellä pyrin asiat hoitamaan.
En viihdy baareissa enkä väkijoukoissa, mutta pärjään kyllä myös väkijoukoissa.
Viihdyn syvällisissä keskusteluissa, luonnossa jne. missä ei vaivaa järjestetyn juhlan tunnelma, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Jonkin verran harrastan metallinetsintää, joten jossain kohassa matkaa saatan olla halukas vähän haravoimaan metallinetsimellä joitain paikkoja tai sitten en,, saa nähä.
Niin ja semmosta, että minun koiravanhus mahollisesti lähtee mukaan reissuun, joten kovasti allergiselle tämä reissu ei sovi. Koiran karvoja autossa vähän kuitenkin, vaikkei tuo lähtiskään mukaan.
Jos kiinnostus heräsi, niin laita viestiä ja kerro jotain itestäsi ja toiveistasi reissun suhteen, niin katotaan miten käy: [email protected]
Autolla kiertämään saamenmaata?
Valkia
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738