Elokuviin?

LeffariikiJateatterikin

Huomasin, että minulla on muutaman leffalipun voimassaoloaika päättymässä pian.


Osaatteko suositella jotain hyvää, mitä kannattaisi lähteä katsomaan?
Minkä elokuvan katsoit viimeksi elokuvateatterissa?
Käytkö usein?

18

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tais olla Pekka ja Pätkä suetsilla ,ihan hyvä pätkä .

    • Edellisen kerran Parikan Talvisota.
      Kakarat huutaa, kajarit mukaan huutaa.
      Se siitä.

      H.

    • Taitaa olla yli 30 vuotta, kun olen viimeksi leffateatterissa käynyt. Talvilapset oli filmin nimi, kirjan olen lukenut moneen kertaan.

      • "Ancelina"

        Huutiks sulla?
        Sillee epä-todellisesti.
        Paperiki rapisi :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Huutiks sulla?
        Sillee epä-todellisesti.
        Paperiki rapisi :)

        H.

        hunksz

        Ei huutanut, muuten kuin vauvat syntyessään, siinä elokuvassa.
        Paperien rapinaa en muista.
        Esikoinen oli parin kuukauden ikäinen, joten minulla oli vähän muuta mielessä. Kuten, pysyykö puseroni etumus kuivana.
        :)

        P.


      • Ancelina kirjoitti:

        hunksz

        Ei huutanut, muuten kuin vauvat syntyessään, siinä elokuvassa.
        Paperien rapinaa en muista.
        Esikoinen oli parin kuukauden ikäinen, joten minulla oli vähän muuta mielessä. Kuten, pysyykö puseroni etumus kuivana.
        :)

        P.

        "Ancelina"

        ymhy.
        Sinulla oli halkio väärällä puolella.
        -
        Kakaroilla, huudolla ja paperin-rapinalla tarkoitin elo-kuvaa, josta lähdin
        kesken pois.
        Korvani eivät kestäneet sitä kulttuurillista kohtaamista.
        Tavallaan oli, kuin olisi Sibelius johtanut muhassa ja Keuhko-Putkessa.
        -
        Minä en saa unta!
        Uni-rytmini on mennyt Flimmeriin!

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        ymhy.
        Sinulla oli halkio väärällä puolella.
        -
        Kakaroilla, huudolla ja paperin-rapinalla tarkoitin elo-kuvaa, josta lähdin
        kesken pois.
        Korvani eivät kestäneet sitä kulttuurillista kohtaamista.
        Tavallaan oli, kuin olisi Sibelius johtanut muhassa ja Keuhko-Putkessa.
        -
        Minä en saa unta!
        Uni-rytmini on mennyt Flimmeriin!

        H.

        nuhassa...

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        nuhassa...

        H.

        hunksz

        Mutta mieti, Latvala oli toinen, sen pitäisi rauhoittaa levottomankin mielen.
        Omasta telkusta miekin mieluummin elokuvia katselen.

        P.


    • Kävelevä-komedia-viihde

      Kun jo pelkkä TeeVeen läsnäolo tympii, tulee sieltä luotettavia uutisia kyllä, ilman mainoksia toki katson, niin mikä hairahdus saisi minut erehtymään leffateatteriin katsomaan epäuskottavuuksia?
      Olen kävelevä leffateatteri itse. Minulla on pää täynnä käsikirjoituksia ja filmejä. Uusintoja ei tule vaan ensi-ilta on joka päivä.

      • "Kävelevä-komedia-viihde"

        Oikeassa olet.
        On masentavaa huomata että YLE palkkaa pakko-vero-rahoillaan pilhuu ja kulhii.
        Ihan toimittajiksi asti.
        Onneksi YLE:llä ei sentään ole kolmosen tapaisia kaapu-hahmoja.

        H.


    • Heikunkeikku

      Viimeksi olin katsomassa Star Wars 3D :)
      Kovasti tekisi mieli mennä katsomaan Angry Birds-elokuvaa ja olisinkin jo mennyt, mutta ne kaverit, jotka tommosta haluaa mennä katsomaan, niin he olivat jo käyneet sen katsomas lapsenlapsiensa kera. Minä jäin niinku nalli kalliolle yksin nyyhkimään.
      Saattaa olla, että alan urakalla etsimään kaveria. Tekis nimittäin kovasti mieli mennä katsomaan. Ei tuu yksin lähdettyä.

    • ent.siivoojaparka

      En niin kamalan paljon tärvää rahojani elokuvissa käyntiin. Mieluummin elävään teatteriin.
      Keväällä kävin katsomassa viimeisimmän version Viidakkokirjasta kolmiuloitteisena, missä pikkupoika Neel Sethi näytteli Mowglin osaa.
      Käärme- ja korkeanpaikan kammoisena se oli minusta kihelmöivän peloittavaa. Ihan pikkulapsilta se olikin kielletty ymmärrettävistä syistä.

      https://www.youtube.com/watch?v=E4bShiEVGec

    • kesi.vä

      Mä kävin viimeksi katsomassa Angry Birds-leffan. Sitä ennen The Dressmakerin, siinä on hieno puvustus ja mahtavat näyttelijät.
      https://www.youtube.com/watch?v=uPCyjqGH914

      Tuon Viidakkokirjan haluan nähdä vaikka lapsenlapseni ei vielä pääsekään, on kielletty alle 12 v.

    • Hasbara.täyttää.tyhmän.p

      Vuonna 1974 kävin viimeksi elokuvia katsomassa. Jopa kaksi kertaa! Nimistään huolimatta ala-arvoista roskaa. Siihen se jäi.

      Ihmettelen vain, miksi elokuvissa pitää vieläkin käydä. Eikö sitä roskaa valu TV:stä putken täydeltä? Sellainen käsitys minulla ainakin on. Ja naapurin Matti saa aikansa kulumaan sitä tuijottamalla. Ei ole Matilla muuta elämää enää... Itsellä ei ole koskaan ollut TV:tä eikä tule. Ahti muuten manasi taannoin sitä, miten jotkut viitsivät tuijottaa Kauniita ja Rohkeita, vaikka niissä ei viimeisen kahdeksan jakson aikana ole tapahtunut yhtään mitään. Tarkasti oli Ahti seurannut ja kirjannut tapahtumat.

      • KaikenlaistaKulttuura

        Ja miten kommenttisi liittyy elokuvissa käymiseen tällä vuosisadalla?
        Tosi viksu tietää kaiken kahden pikkutestin perusteella. Kotimaisista ja ulkomaisista elokuvista?


      • OsaatkoLukea

        Oletko lukenut kirjoja?
        Millaisia?


      • elokuvafriikki
        KaikenlaistaKulttuura kirjoitti:

        Ja miten kommenttisi liittyy elokuvissa käymiseen tällä vuosisadalla?
        Tosi viksu tietää kaiken kahden pikkutestin perusteella. Kotimaisista ja ulkomaisista elokuvista?

        Dressmaker ja Ommelten välinen aika, Osta Episodi lehti, on muuten hyvä lähde saada tiedot uusimmista ja parhaimmista elokuvista.


    • Minä tykkään käydä elokuvissa. Tämän vuoden puolella en ole kyllä ehtinyt käydä elokuvissa kertaakaan. Viimeisin katsomani elokuva oli 45 . Luku viittaa avioliittovuosiin. Draama kiinnostaa enemmän kuin toimintaelokuvat.

      Pääkaupunkiseudulla elokuvan näyttöaika on lyhyt. Monta hyvää elokuvaa on minultakin jäänyt katsomatta, enkä pysty suosittelemaan oikein mitään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe