Orlandon ampuja työskenteli vartijana

Totuusmies

8

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenköhän

mahtoi mennä??? USAssa liian monta valvontaviranomaista, jotka pihtaavat toisiltaan tarvittavia tietoja... Huom!!!

• Mannermitali

Joka tapauksessa kova sotilas oli 6 tuntia taisteli isoa sotilasjoukkoa vastaan
      ja yksin.

• qwqwq

Älä viitsi valehdella. Poliisit eivät uskaltaneet tehdä aikaisemmin rynnäkköä, koska luulivat Mateella olleen mukanaan räjähteitä, jotka hän olisi räjäyttänyt panttivankeineen, jos sisään olisi rynnäköity. Kun lopulta selvisi, ettei niitä ole, niin silloin mentiin seinän läpi. Tulitaistelu käytiin vasta silloin, jolloin Matee ammuttiin hengiltä.

• k-kauppias3

Ollut liian kauan pullohuoneessa ja ei oppinut vaihtamaan Tomraan kuittirullaa..

• humanhumanneverchanges
    • Täysinsairasta

G4s syrjii homoja. Liian monta saanut oudot, "laittomat" potkut, kaikki homoja tai kaappihomoja. Täyttä syrjintää, täysiä kusipäitä. En ihmettele Usan tilannettta yhtään ja kyllä, Usastakin löytyy näitä äärivanhoillisia ihan samanlailla kuin Suomesta, suvaitsematttomia tai itseensä tyytymättömiä sairaita kusipäitä!

• Täysinsairasta

Itse sain G4s:stä potkut koeajalla, koska edellisenä iltana (vapaa-ajalla) olin ollut samaa sukupuolta olevan kanssa treffeillä sekä edellisenä vkloppuna olin ostanut kortilla homoravintolasta muutaman juoman ja nämä kirjautuivat tilille vasta seur. viikolla ( la ostanut muutaman juoman ja ke kirjautuivat tilille, to aamulla potkut) ja seur.aamuna sain potkut.

Secu syrjii myös homoja tyyliin pyyhkimällä kaikki luvatut työvuorot pois jättäen sinulle tasan 0 työvuoroa (vaikka sopparissa esim. minimimäärä työvuoroja määritelty) ja kiusaamalla/ savustamalla sekä vihjailemalla työhönotossa oletko homo vai et. G4s on vielä pahempi, kenkää tulee heti jos vähänkin epäilystä homoudesta tai edes sen sallivuudesta.

Näin Suomessa.

• VisaDebit
        Täysinsairasta kirjoitti:

Itse sain G4s:stä potkut koeajalla, koska edellisenä iltana (vapaa-ajalla) olin ollut samaa sukupuolta olevan kanssa treffeillä sekä edellisenä vkloppuna olin ostanut kortilla homoravintolasta muutaman juoman ja nämä kirjautuivat tilille vasta seur. viikolla ( la ostanut muutaman juoman ja ke kirjautuivat tilille, to aamulla potkut) ja seur.aamuna sain potkut.

Secu syrjii myös homoja tyyliin pyyhkimällä kaikki luvatut työvuorot pois jättäen sinulle tasan 0 työvuoroa (vaikka sopparissa esim. minimimäärä työvuoroja määritelty) ja kiusaamalla/ savustamalla sekä vihjailemalla työhönotossa oletko homo vai et. G4s on vielä pahempi, kenkää tulee heti jos vähänkin epäilystä homoudesta tai edes sen sallivuudesta.

Näin Suomessa.

"kortilla homoravintolasta muutaman juoman ja nämä kirjautuivat tilille vasta seur. viikolla ( la ostanut muutaman juoman ja ke kirjautuivat tilille, to aamulla potkut)"

ei pidä paikkaansa. Vai onko sinulla tapana näyttää yksityisen tilisi tiliotetta tai sen verkkopankissa olevaa vastinetta työnantajallesi ?

Vai käytätkö kenties verkkopankkia työnantajan (hallitsemalla) tietokoneella ?

Jos käytät, niin silloin on toki mahdollista (mutta laitonta) että työnantaja on tietokoneeseen asennetulla vakoiluohjelmalla seurannut verkkopankkisi käyttöä; nämä vakoiluohjelmat tyypillisesti ottavat kuvakaappauksen esim. kerran sekunnissa.

Mikäli työnantajasi sai tiedon homoravintolassa tehdystä korttiostoksesta verkkopankkisi käyttöä laittomasti vakoilemalla, siinä tapauksessa vie juttu oikeuteen. Työpaikkaa et saa takaisin, mutta työnantaja voi joutua maksamaan sinulle jopa 3 vuoden palkkaa vastaavan summan vahingonkorvauksena laittomasta irtisanomisesta sekä laittomasta vakoilusta.

muuten; jos jonkun firman mielestä voi irtisanoa siksi, että työntekijän pankkitilillä näkyy homoravintolassa tehty korttiostos, silloinhan esim. minut voisi irtisanoa heti, jos sattuisi käymään niin ikävästi, että joku varastaisi pankkikorttini, ja ehtisi varastetulla kortilla tehdä ostoksia homoravintolassa.

Ihmettelen, miten VISA voi sallia ilman PIN -koodia tehdä ostoksia, siinähän tarjotaan korttivarkaille mahdollisuus!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1656
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      39
      1581
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      62
      1328
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1285
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      207
      1092
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      266
      1057
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1044
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      945
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      17
      907
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      868
    Aihe