Orlandon ampuja työskenteli vartijana

Totuusmies

En ymmärrä. Minulle on aina sanottu että vartijat ovat rehellisiä, täydellisiä kansalaisia eivätkä tee rikoksia. Miten tämä nyt näin meni?

"Orlandon ampuja työskenteli vartijana – soitti hätänumeroon ja vannoi uskollisuutta Isisille ennen iskua"

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/orlandon-ampuja-tyoskenteli-vartijana-soitti-hatanumeroon-ja-vannoi-uskollisuutta-isisille-ennen-iskua/5940748

8

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenköhän

mahtoi mennä??? USAssa liian monta valvontaviranomaista, jotka pihtaavat toisiltaan tarvittavia tietoja... Huom!!!

• Mannermitali

Joka tapauksessa kova sotilas oli 6 tuntia taisteli isoa sotilasjoukkoa vastaan
      ja yksin.

• qwqwq

Älä viitsi valehdella. Poliisit eivät uskaltaneet tehdä aikaisemmin rynnäkköä, koska luulivat Mateella olleen mukanaan räjähteitä, jotka hän olisi räjäyttänyt panttivankeineen, jos sisään olisi rynnäköity. Kun lopulta selvisi, ettei niitä ole, niin silloin mentiin seinän läpi. Tulitaistelu käytiin vasta silloin, jolloin Matee ammuttiin hengiltä.

• k-kauppias3

Ollut liian kauan pullohuoneessa ja ei oppinut vaihtamaan Tomraan kuittirullaa..

• humanhumanneverchanges
    • Täysinsairasta

G4s syrjii homoja. Liian monta saanut oudot, "laittomat" potkut, kaikki homoja tai kaappihomoja. Täyttä syrjintää, täysiä kusipäitä. En ihmettele Usan tilannettta yhtään ja kyllä, Usastakin löytyy näitä äärivanhoillisia ihan samanlailla kuin Suomesta, suvaitsematttomia tai itseensä tyytymättömiä sairaita kusipäitä!

• Täysinsairasta

Itse sain G4s:stä potkut koeajalla, koska edellisenä iltana (vapaa-ajalla) olin ollut samaa sukupuolta olevan kanssa treffeillä sekä edellisenä vkloppuna olin ostanut kortilla homoravintolasta muutaman juoman ja nämä kirjautuivat tilille vasta seur. viikolla ( la ostanut muutaman juoman ja ke kirjautuivat tilille, to aamulla potkut) ja seur.aamuna sain potkut.

Secu syrjii myös homoja tyyliin pyyhkimällä kaikki luvatut työvuorot pois jättäen sinulle tasan 0 työvuoroa (vaikka sopparissa esim. minimimäärä työvuoroja määritelty) ja kiusaamalla/ savustamalla sekä vihjailemalla työhönotossa oletko homo vai et. G4s on vielä pahempi, kenkää tulee heti jos vähänkin epäilystä homoudesta tai edes sen sallivuudesta.

Näin Suomessa.

• VisaDebit
        Täysinsairasta kirjoitti:

Itse sain G4s:stä potkut koeajalla, koska edellisenä iltana (vapaa-ajalla) olin ollut samaa sukupuolta olevan kanssa treffeillä sekä edellisenä vkloppuna olin ostanut kortilla homoravintolasta muutaman juoman ja nämä kirjautuivat tilille vasta seur. viikolla ( la ostanut muutaman juoman ja ke kirjautuivat tilille, to aamulla potkut) ja seur.aamuna sain potkut.

Secu syrjii myös homoja tyyliin pyyhkimällä kaikki luvatut työvuorot pois jättäen sinulle tasan 0 työvuoroa (vaikka sopparissa esim. minimimäärä työvuoroja määritelty) ja kiusaamalla/ savustamalla sekä vihjailemalla työhönotossa oletko homo vai et. G4s on vielä pahempi, kenkää tulee heti jos vähänkin epäilystä homoudesta tai edes sen sallivuudesta.

Näin Suomessa.

"kortilla homoravintolasta muutaman juoman ja nämä kirjautuivat tilille vasta seur. viikolla ( la ostanut muutaman juoman ja ke kirjautuivat tilille, to aamulla potkut)"

ei pidä paikkaansa. Vai onko sinulla tapana näyttää yksityisen tilisi tiliotetta tai sen verkkopankissa olevaa vastinetta työnantajallesi ?

Vai käytätkö kenties verkkopankkia työnantajan (hallitsemalla) tietokoneella ?

Jos käytät, niin silloin on toki mahdollista (mutta laitonta) että työnantaja on tietokoneeseen asennetulla vakoiluohjelmalla seurannut verkkopankkisi käyttöä; nämä vakoiluohjelmat tyypillisesti ottavat kuvakaappauksen esim. kerran sekunnissa.

Mikäli työnantajasi sai tiedon homoravintolassa tehdystä korttiostoksesta verkkopankkisi käyttöä laittomasti vakoilemalla, siinä tapauksessa vie juttu oikeuteen. Työpaikkaa et saa takaisin, mutta työnantaja voi joutua maksamaan sinulle jopa 3 vuoden palkkaa vastaavan summan vahingonkorvauksena laittomasta irtisanomisesta sekä laittomasta vakoilusta.

muuten; jos jonkun firman mielestä voi irtisanoa siksi, että työntekijän pankkitilillä näkyy homoravintolassa tehty korttiostos, silloinhan esim. minut voisi irtisanoa heti, jos sattuisi käymään niin ikävästi, että joku varastaisi pankkikorttini, ja ehtisi varastetulla kortilla tehdä ostoksia homoravintolassa.

Ihmettelen, miten VISA voi sallia ilman PIN -koodia tehdä ostoksia, siinähän tarjotaan korttivarkaille mahdollisuus!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6567
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1163
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe