Tänään kuultua: "Noissa Volkkareissa on kuulemma ongelmia, joten ostin Skodan", sanoi kaveri joka vaihtoi autoa.
Ihan hauskat perusteet, meinasin räjähtää nauruun :) Taitaa selittää miksi Skoda Octavia on myydyin tällä hetkellä.
Kaveri vaihtoi Gofin Skoda Octaviaan
11
128
Vastaukset
- skoota-joorma
Joo mäkin vaihdoin Toledon Rabittiin ku Espanjassa huolettomasti kasatussa Seatissa ollu kuulemma näitä DSG, öljynkulutus ja jakoketjuongelmia.
- skunkka
Keskustelun tasoa ilmentää hyvin nämä tyhmät höpötykset.
Toledo ja Rapid ovat täysin sama auto, jotka molemmat mallit tulevat ulos Skodan Mladá Boleslavin tehtaalta. - skoota-joorma
skunkka kirjoitti:
Keskustelun tasoa ilmentää hyvin nämä tyhmät höpötykset.
Toledo ja Rapid ovat täysin sama auto, jotka molemmat mallit tulevat ulos Skodan Mladá Boleslavin tehtaalta.Skoota on paljon laadukkaampi. TOledo tehdään Pohjois-Afrikan espanjalaisessa Melillassa ja Ceutassa suht hirveissä olosuhteissa. Ei kestä Suomen ankaraa talvea kuten Skooda.
- herätkää_jo
Kaikki vag-tuotteet on samaa eri keulan logolla vaan. Jopa MB sprinter ja VW crafter on periaatteessa sama auto. Eri moottori. Mut anyways.
- jorman.faktaa
Jos Skodalla olisi pakettiautoja, ne olisivat kaikki Rolls Royceja.
- herätkää_jo
Ja molemmat Sprintteri ja Crafteri sellasia lehtijousi vaappuja tienpäällä niinku lehtiä tuulessa, että ajaisin mielummin Hiacella. Näistä kolmesta mitä olen ajanut.
- tohjota-hiass
herätkää_jo kirjoitti:
Ja molemmat Sprintteri ja Crafteri sellasia lehtijousi vaappuja tienpäällä niinku lehtiä tuulessa, että ajaisin mielummin Hiacella. Näistä kolmesta mitä olen ajanut.
Hiace on kuollut. Rauha Hiacen muistolle.
- no_mut
tohjota-hiass kirjoitti:
Hiace on kuollut. Rauha Hiacen muistolle.
Onhan Proace sentäs tullu tilalle.
- speed7
Skodathan on tehty jo pitkään wolkkarin tekniikalla ja moottorit on kopioita wolkkarin moottoreista et silleen.
- joo_joo_
Ja Audi on olympia volsu. Vanha juttu jo myönnän.
- miljoonakärpästä
Syy miksi Skoda on suosittu käy selvästi ilmi aloittajan lauseesta: Ihmiset ovat tietämättömiä ja johdateltavissa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618000- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333867- 213198
- 232752
- 292707
- 502366
- 252200
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952152- 322099