Oletko mies saanut ketään

nainenvapaalla

pyörätuolissa olevaa kävelemään? Minä olen. Pieni salaisuus muiden joukossa.

21

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenpojankoltiainen

      olen vain mitätön poika, Jeesus Kristus on Kuningas, niinkus tiärät.

      • nainenvapaalla

        Ei ollut sulle, Jukka.

        Joten jos mies mielii minut saada omakseen, niin ottakoon minut kokonaan sellaisena kuin olen. Ulkoisen, sisäisen ja taito/tietopuolen, hellyyden, taikuuden - kaiken.


      • nainenvapaalla
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Ei ollut sulle, Jukka.

        Joten jos mies mielii minut saada omakseen, niin ottakoon minut kokonaan sellaisena kuin olen. Ulkoisen, sisäisen ja taito/tietopuolen, hellyyden, taikuuden - kaiken.

        Olen Kuningatar. Eikä tämä ole psykoottisen kuvitelmaa tai vitsi.


      • nainenvapaalla
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Olen Kuningatar. Eikä tämä ole psykoottisen kuvitelmaa tai vitsi.

        Ja vielä voin osittain paljastaa sen, miten sen tein. No, tavalla, jota jälkeenpäin alettu vasta tutkia Ameriikoissa kyseiseen sairauteen.


      • nainenvapaalla
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Ja vielä voin osittain paljastaa sen, miten sen tein. No, tavalla, jota jälkeenpäin alettu vasta tutkia Ameriikoissa kyseiseen sairauteen.

        JOTEN PERSEEN VONKAAJAT VOIVAT ASTELLA HELVETTIIN!


      • suohantuoon

        ameriikassa on hyvä tutkia, sieltä löytyy harvinaasia tutkijoota. kristoffer kolumbus löytyi ameriikan mantereen, kokonaisvaltaisuuressa operaatiossansa, nyt on hyvenpi meno.


      • nainenvapaalla
        suohantuoon kirjoitti:

        ameriikassa on hyvä tutkia, sieltä löytyy harvinaasia tutkijoota. kristoffer kolumbus löytyi ameriikan mantereen, kokonaisvaltaisuuressa operaatiossansa, nyt on hyvenpi meno.

        Minä olin tosissani, että te helpon elämän rikkaat pellet, suksikaa vittuun. Mulla on niin paljon kokemusta, että nuo teidän perinteiset lässytyksenne kiinnostaa saman verran kuin kilo paskaa.. Tai oikeastaan siitä paskastakin saa enemmän informaatiota kuin perseennuolijan sanoista. Itsekkäät paskat, joita ei kiinnosta muu kuin oma hyvinvointi. Jaksan vihata heitä loppuun saakka.


      • suksikaavittuun

        Niin just. Samaa mieltä.


      • seköonsuurisalaisuus
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Ja vielä voin osittain paljastaa sen, miten sen tein. No, tavalla, jota jälkeenpäin alettu vasta tutkia Ameriikoissa kyseiseen sairauteen.

        Stimuloit miehen peenistä ja verenkierto palautui alaraajoihinkin?


    • siitäsitten

      Sinulla on siis parantajan lahjoja? Onnea

      • selviö_se

        Oulun S naisnarsisti huoralla on vain narsitiseen persoonallisuushäiriöön viittaavaa itserakkautta ja halua rakastella itseään hinnalla millä hyvänsä- Huora mikä huora. Sellaisia noi tuollaiset päävammaiset ovat.

        Onkohan bibo ja skitsoaffektiivinen narsistisilla piirteiltä? Työtön luuseri loisii varmasti jonkun ukon nurkissa ja pettää vielä sitä elättäjäänsä kakket päivät


    • En ole moiseen pystynyt. Olen vaan kerran pelastanut työkaverini hengen tai vakavan vammautumisen olemalla nopea ja valpas.

      Mitenkä aloittajanainen tuossa onnistui?

      Hienoa jos on tuollaisia lahjoja. :)

      • vammauttanut.ensin

        Oliskohan ensin työntänyt sen kerrostalon katolta alas ja vammauttanut sen ensin ja sen jälkeen heittänyt sen rappuja alas. Kyllähän se hetken "kävelee"

        Tuo pgp ämmä niin sairas että se pystyisi jopa murhaan


      • ämmän.rutale

        Sen liksi että pettää Jania koko ajan ja elää siivellä se var,masti tekee muitakin tihutöitään. Sairaspäinen se on. Pitä varmaan heviletti Janilleeen soitella ja kertoa lutkasta


      • vammauttanut.ensin kirjoitti:

        Oliskohan ensin työntänyt sen kerrostalon katolta alas ja vammauttanut sen ensin ja sen jälkeen heittänyt sen rappuja alas. Kyllähän se hetken "kävelee"

        Tuo pgp ämmä niin sairas että se pystyisi jopa murhaan

        Kenelle oikein kirjoitat ja keneksi oikein luulet? En ole nainen enkä pgp.

        Seuraavana tulee mieleen kysymys, että mitä pahaa joku on tehnyt sinulle kun tahdot jonkun ihmisen mustamaalata? Ilmeisesti tuo pgp nainen on joku tuttusi, joka on aiheuttanut sinulle traumoja kun luulet hänen täällä sivuilla majailevan?

        Mitäpä jos selvittäisit asia sen ihmisen kanssa oikeassa elämässä niin pääsisit peloistasi yli.


      • ämmän.rutale

        Jani saa tietää loisia akkansa pettämisistä. Mitäs akka kieroileen alkoi. Siitä on maksu maksettavana. Akka saa pildellään leikkiä vielä mutta loppu on jo lähellä. Sitten lähtee elintasoa ja kavereita ja mainetta myöten kaikki siltä pahuuden pesäkkeeltä.


      • ämmän.rutale kirjoitti:

        Jani saa tietää loisia akkansa pettämisistä. Mitäs akka kieroileen alkoi. Siitä on maksu maksettavana. Akka saa pildellään leikkiä vielä mutta loppu on jo lähellä. Sitten lähtee elintasoa ja kavereita ja mainetta myöten kaikki siltä pahuuden pesäkkeeltä.

        Jos asia on näin niin mene Janille puhumaan. Parempi tietää totuus mahdollisimman pian kuin antaa toisen elää ja rakentaa elämäänsä valheelle. Teet palveluksen kun käyräytät petollisen kumppanin.


      • ämmän.rutale

        Haen ensin ne ukot mukaan jotka sen Janin akkaa nainu. Yhdessä puhutaan totuudet halki sille heviletille. Tietääpä sitten millasen kieron lutkan majottaa ja elintasoa rahottaa,


      • ämmän.rutale kirjoitti:

        Haen ensin ne ukot mukaan jotka sen Janin akkaa nainu. Yhdessä puhutaan totuudet halki sille heviletille. Tietääpä sitten millasen kieron lutkan majottaa ja elintasoa rahottaa,

        Tuo on tuskin viisasta tai tarpeen. Parempi kun sanot sille Janille suoraan ja näytät jonkin valokuvan kun se nainen on vieraissa jos ei muuten usko. Jos ei muuten mene jakeluun niin hae sitten joku ukko.

        Ei kannata toiselle turhaan suurta tuskaa aiheuttaa, sillä tuollainen tieto sattuu sitä miestä muutenkin jo todella kovaa.


    • seisooko

      Tuosta kävelemisestä en tiedä, mutta voin uskoa että on alkanut seisomaan ;)

    • muinoin

      En, mutta eräs nainen sai minut komentamalla: "nyt olet leikkinyt sen tuolin kanssa jo tarpeeksi, ylös AIKUINEN MIES!!"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe