Olen neitsyt, eli ei voi sanoa että olisi runnottu ja jotain on revennyt sisältä.
Kiihottuessa minulla käy jokaikinen kerta näin. Yhtäkkiä tulee sellaisia kivuliaita "supistuksia" alavatsaan, ja joskus koko alapään alueelle tulee sietämätöntä kipua, joka saa minut haukkomaan henkeä ja vaikeroimaan. Tämä tila kestää niin kauan, kunnes halut lopahtaa. Vaikka en edes koskisi alapäähän ollenkaan, mutta jokin kuuma mielikuva iskee, niin näin käy. En ole uskaltanut vuosiin sormettaa ollenkaan, ja tuntuu että tämä vaiva pilaa kaiken.
Pelottaa, että kuinka hirveää kidutusta ensimmäinen kerta, tai ylipäätään seksi tulee olemaan. En tiedä mistä tämä johtuu. Voiko olla mahdollista, että kohtu supistelee lujaa? Voiko tästä mitenkään päästä eroon?
Joskus tämä oli niin harmitonta, kuin pelkkää supistelua sormen ympärillä mutta nykyään se on todella kivuliasta, enkä pysty liikkumaan.
Onko tämä vakavaa?
Olenkorikki
2
144
Vastaukset
- Hae-apua
Kyllä minä keskustelisin tästä asiasta naistautilääkärin kanssa. Ei voi olla normaalia. Joku syy kyllä löytyy kouristuksiin, muuten on elämäsi pilalla.
Jos vain apu kelpaa niin ois tarjolla hellästi ja takuulla nautinnollisesti saisin sinut takaisin nauttimaan seksuaalisuudesta.En satuta vaan hellästi hyväillen saisin sinut rentoutumaan ja nauttimaan seksistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873755
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693164On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869- 401867
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708