Pitäskö repästä ja leikkauttaa lyhyt tukka? Oisko järkeä? ;D
https://m.youtube.com/watch?v=mXd7Y2eqtBE
Oisko järkeä?
81
1014
Vastaukset
- YKooo
Duo da duo da. Jos muulta kysyt ei☺mukava oisi nähdä nykynennii pittuus
- eräsnainenvaan
Oothan sie villauksen nähnä. ;D
- YKooo
No vilauksen, ei tuo nyt näyttävän kovin pitkältä☺ Mitäs eilen teit ei näkymän?
- eräsnainenvaan
En nyt ihan kaljuksi aikonu, mutta lyhyeksi kumminkin. :) Kesällä vilposampi. :) Tein eilen töitä. ;)
- YKooo
Pakko todeta, et joskus Oun ollunna ihastunut yhtteen töyhtöpiähännii☺ Kyll SE nätti on kelle sopii. Jaaha ottaako päikkärit enne töihin lähttöö☺
- eräsnainenvaan
Vai töyhtöpää. ;D Ota nokoset, mie juoksen hikihatussa. ;D
- YKooo
Ja nyt töihin☺
- eräsnainenvaan
Kohta kottiin. :)
Minusta videon totaallisen lyhyessä hiustyypissä ei ole oikein järkeä. Niin lyhyt tukka on ilmeisesti helppohoitoinen, mutta naiselle kuin naiselle sopii paremmin vähän pitempi hiustyyppi. Viime syksynä ihailin kylläkin yhden moskovalaisen nuoren naisen lyhyitä hiuksia. Ne oli hienosti leikattu eli ei minusta naisella kovin pitkä tukka välttämättä tarvitse olla, mutta videon melkein kaljuus ei kovin viehättävä ole. Minusta niin lyhyessä ei ole järkeä! Mutta repäise ja leikauta vähän lyhyemmäksi, jos siltä tuntuu. Kasvaahan se pian pitkäksi takaisin! :D
- Pikkukampaaja
Tuosta tuli mieleen ett lapsena olin mennyt pikkusaksilla nyrhimään nukkeni hiuksia lyhyemmiksi. Äiti oli vähän kauhuissaan kun olin sellasta tehnyt, olin kuulema sanonut, ett älä äiti välitä, kyllä se kasvaa takaisin :).
Pikkukampaaja kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen ett lapsena olin mennyt pikkusaksilla nyrhimään nukkeni hiuksia lyhyemmiksi. Äiti oli vähän kauhuissaan kun olin sellasta tehnyt, olin kuulema sanonut, ett älä äiti välitä, kyllä se kasvaa takaisin :).
Tuo oli hauska juttu "Pikkukampaaja" nimimerkiltä: "Tuosta tuli mieleen ett lapsena olin mennyt pikkusaksilla nyrhimään nukkeni hiuksia lyhyemmiksi. Äiti oli vähän kauhuissaan kun olin sellasta tehnyt, olin kuulema sanonut, ett älä äiti välitä, kyllä se kasvaa takaisin :). "
Huvittava tuo "kasvaa takaisin", josta minulla tuli lapsuus mieleen. Minulla oli Barbie joskus jo kolmevuotiaana. Puin sille vaatteita tietysti, mutta jostain syystä pienelle oli hupi ottaa käsiä ja jalkoja irti ja yrittää laittaa niitä takaisin nukkeen. Pienet keksivät kaikenlaista. Sen ikäisenä taisi tulla myös piireltyä muutaman nuken naamaan. Olikohan se jotain meikkaamista vai mitä? :)
Ehkä ne hiukset eivät kasva niin nopeasti takaisin oikealla ihmisellä eli kannattaa miettiä mitenkä lyhyeksi haluaa leikata hiuksensa. Ei naisella välttämättä tarvitse olla pitkät hiukset, sillä lyhyemmät ovat helpompi hoitoiset! :D- Plagioijalle
Pikkukampaaja kirjoitti:
Kiva kun kirjoitat täällä lukemaasi omana tekstinä. Kopioit minun lapsuuteni tarinan, kun et muuta keksinyt tai hokasit että se sopii tähän väliin.
Plagioijalle kirjoitti:
Kiva kun kirjoitat täällä lukemaasi omana tekstinä. Kopioit minun lapsuuteni tarinan, kun et muuta keksinyt tai hokasit että se sopii tähän väliin.
Tuo oli hauska juttu "Pikkukampaaja" nimimerkiltä, mutta kiitos taitaakin kuulua jollekin muulle. Jokatapauksessa tosi kiva juttu oli kirjoittaja kuka tahansa. Ehkä olisi parempi se, että ei harrastettaisi plagiointia. Jos lainaa toista niin merkitsee ylös ketä lainaa, kiitos! :)
- Kyllähännekasvaa
SININEN.ENKELI kirjoitti:
Tuo oli hauska juttu "Pikkukampaaja" nimimerkiltä, mutta kiitos taitaakin kuulua jollekin muulle. Jokatapauksessa tosi kiva juttu oli kirjoittaja kuka tahansa. Ehkä olisi parempi se, että ei harrastettaisi plagiointia. Jos lainaa toista niin merkitsee ylös ketä lainaa, kiitos! :)
Minun elämässäni sanoin niin isolle siskolleni, enkä äidille, kun leikkasin ison siskon nuken hiukset. Keksin sen hätäpäissäni, ettei isosisko suuttuisi liikaa, kun hän tivasi minulta sitä, miksi leikkasin hänen nukkensä hiukset. Isosisko oli leikannut vähän aikaisemmin minun hiukseni ja sanonut äidille, että kyllähän ne kasvaa. Minä sitten toistin siskolle saman, kun leikkasin hänen nukkensa hiukset.
Plagiointia kummiskin. Näin ne jutut muuttuvat ja omitaan.
(Plagijoijalle) Kyllähännekasvaa kirjoitti:
Minun elämässäni sanoin niin isolle siskolleni, enkä äidille, kun leikkasin ison siskon nuken hiukset. Keksin sen hätäpäissäni, ettei isosisko suuttuisi liikaa, kun hän tivasi minulta sitä, miksi leikkasin hänen nukkensä hiukset. Isosisko oli leikannut vähän aikaisemmin minun hiukseni ja sanonut äidille, että kyllähän ne kasvaa. Minä sitten toistin siskolle saman, kun leikkasin hänen nukkensa hiukset.
(Plagijoijalle)Jospa on olemassa kaksi versiota ja kukaan ei plagioinut toista. Moni pikkutyttö voi leikata nuken hiukset ja kertoa siitä tarinaa sitten isompana. Oliko tekstisi jossain täällä - mistä tämä mahdollinen kopioija olisi voinut tarinasi nähdä?
Voisiko jollekin toiselle tapahtua vastaavaa? Onko joku muu leikannut pienenä jonkin kaverinsa hiuksia, omiaa tai nukkensa tukkaa?- Omamuistoseoli
Kyllähännekasvaa kirjoitti:
(Plagijoijalle)Enpä ole sun juttuja mistään plagioinut, ihan kerroin omasta lapsuudestani. Tuon nuken hiusten leikkuun tein sen jälkeen kun äiti oli leikannut mun hiuksia lyhyemmiksi. Miks olisin jonkun vieraan juttuja omina kertonut. Mun nukella ei ollut edes pitkiä hiuksia vaan sellaset vaaleat lyhyet, kiharat hiukset. Jotka sen lasten pikkusaksilla tehdyn operaation jälkeen olivat menettäneet ne kiharansa, muistuttivat lähinnä punkkarityylistä kampausta. Eiköhän moni muukin ole nukkiensa tukkia leikannut, tuskin minä ja tuo plagioijaksi syyttävä ainoita ollaan. En kyllä ole mistään lukenut hänen juttujaankaan.
- eräsnainenvaan
Hyvää yötä. :)
https://m.youtube.com/watch?v=C_3d6GntKbk- YKooo
Hyvät yöt, kahtelin hiusmalleja äsken ; ). Semmonen ois jännä, korviin luota pitemmät, lyhenevät vinosti taakseppäin mennessä. Etsin kuvaa en löytänyt, jatkan huomenna ; D.
- eräsnainenvaan
Huomenta. :) Miulla on tainnut joskus olla sen tyyliset. Etsippäs kuva stailisti. ;)
- YKooo
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=&url=http://www.haircutweb.com/2015/06/a-line-bobs-images-and-video-tutorials.html&bvm=bv.124272578,d.bGs&psig=AFQjCNFGnZOy9IxdwlSnv3RRcsoahO1kiQ&ust=1465975837179029. ; D Nonnii löyty. Hrrrrrr!!!!
- eräsnainenvaan
Nätit on. Viimeksi leikkuutin hieman samaan malliin, tosin ei takaa niin lyhyeksi. Haluan nyt kyllä niitä töyhtöjä. ;D Mitäs muuta sinne kuuluu? Iltaan meno?
- YKooo
Sinnehän sitä. Väsyttäähän tuo, varmaan tää pitkä ilta tuuni : ). Ai tämmösenkö meinasit?https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjSjJ66jafNAhWnAJoKHUTJAycQjRwIBw&url=http://www.rkpafford.com/s/50-luvun-kampaus-lyhyet-hiukset/&bvm=bv.124272578,d.bGs&psig=AFQjCNG0JqH_UkhsXOUi9LIQSRwU0i3YYg&ust=1465979299595081
- eräsnainenvaan
En saanu kuvvaa auki. Aattelin semmosta päältä lyhyempää ja alemmat hiukset pitemmät. ;)
- YKooo
Ei se näy aukkeeva. Pinteres kuva, jotta tehneet eivät aukkee😦Luotan siun piätöksseen, nätin sie varmmaan ossoot valita itekkii☺ Mutt sitte kans villautat, ku oun maisemis☺
- eräsnainenvaan
Lupaan villauttaa. :)
- YKooo
☺☺☺☺☺
- YKooo
Niimpä tietyst : (.
- eräsnainenvaan
No jos villautan tännään uuvestaan, mutta vain sulle. ;)
- YKooo
Huomenta : D. Jos enne yhekssee, sitt käväsen kylil ; ).
- Univenttiili
Eeeeiiiii!!!! Anna nyt ainakin edes kerran vielä nähdä sun hiukset auki ensin!!!
- eräsnainenvaan
Laitan illalla jos kerkeen. :)
- Hyvältänäyttää
Näyttää hyvältä Kimin hiukset! Siitä vain leikkaamaan.
- palstatietää
Sama miltä näytät. Hullujako täällä huutelet, tee juuri niin uin itse haluat.
- Palstasiskolta
Minusta nuo Kimin hiukset ovat todella kivat tuossa videossa! On siinä järkeä leikata lyhyemmät hiukset, koska....saa vaihtelua, välillä kevyemmän lookin näin kesällä, pirtsakatkin, helpompi pastä, kuivata yms..Ja mitään ei menetä, aina voi kasvattaa destaan pitkät, jos haluaa.
Ja noin nätti nuori nainen, niin varmasti sopii monenlkin hiusmallit! Olen nähnut vilautuksiasi ;)
Aijotko muuttaa väriä samalla?- eräsnainenvaan
Kiitos. :) Ajattelin ottaa raitoja.
- Palstasiskolta
Minä en värjää, enkä ota raitoja, mutta monet tuttuni ottavat raitoja. Niillä saa eloisuutta ja kevennysta hiuksiin.tykkään! Uskon, että tulee varmasti ihanat! Ihan tekee minunkin mieli nähdä sitten uudet hiuksesi! Nykyisiä hiuksiasi en ole nähnyt. Vain silmäsi ja huulesi.
Tuli mielikuva, että olisit aika tumma? - eräsnainenvaan
Oikein arvattu. :)
- Palstasiskolta
No, ei sitten muuta, kuin leikkamaan! Muuten joku taitaa olla kimpaantunut minun kirjoituksistani tuolla Kutaleen ketjussa..Ei taida sinulle vielä olla tullut vastaavia ryöpsytyksiä Kutaleelle kirjoittelusta? Taitaa joku olla vissiin mustasukkainen minulle hänestä :D turhaan...
- YKooo
Eikös niit kautta-aikkain ou ollunna? ; D. Joku vua härnevvää sinnuu, ei niist kannata välittee ; ).
- eräsnainenvaan
Ei ainakaan vielä. ;D Loppuviikosta meen puimuriin. ;D
- YKooo
Miks nii totine kuva? Jänskättikö? ; ).
- YKooo
Ja alasti viell ; D. Sama ku ite meinasin ottoo silimist kuvvii(molemmat) Veti nii kierroo, ett kehabba laittoo : D)). Nyt käväsen kahtomas, kylän Tyttöjä ; D.
- eräsnainenvaan
Mistäs sie sen tiiät? ;D
No ilimmeest, sihttuu ettei tisut näy ; D. No kuva kuvast, uamun mörrimöykky ; ). Kyllä tulloo korree ilima tuas, ihan mukava työilima hallissa varmaankin : D.
- eräsnainenvaan
Lämmin päivä oli. :) Siullahan on harmaa tukka. :) Hyvät yöt sinne.
- YKooo
Oiskohan ; ). Mistähä johttuu sisko o melekkein 60 ja iha pikimusta tukka? ; D))))). Meinasin reilu par tunttii sitte vastata, mutt älyluuri men juntturriin. Hyvvee unta sinnekkii : ).
- YKooo
Jokos tännää, puimurin pallille?
- eräsnainenvaan
En oo vielä ees varannu aikkaa.En tiedä raaskinko sittenkään leikkauttaa. :) Sattuit tänään pikku onnettomuus kun horjahdin rappusilta. Kylkiluita murtui, onneks ei käyny pahemmin eikä tarvinnu Kysiin asti lähteä. Tuli pitkä sairasloma.
- YKooo
Lähetän lämpimän ajatus hallituksen sull. Toivottavast vähä paranttaa☺
- Palstasisko
eräsnainenvaan kirjoitti:
En oo vielä ees varannu aikkaa.En tiedä raaskinko sittenkään leikkauttaa. :) Sattuit tänään pikku onnettomuus kun horjahdin rappusilta. Kylkiluita murtui, onneks ei käyny pahemmin eikä tarvinnu Kysiin asti lähteä. Tuli pitkä sairasloma.
Voi :( Tuskallinen vaiva, jonka paraneminen vie aikansa..Kuin hengittäminen sattuu? Entä ponnistelu eli ylös nousu? Voi olla hyvinkin tuskallinen riippuen murtuman vakavuudesta ja kohdasta. Minulta myös lämmin ajatus ja paranemisia.
Toivottavasti kipu antaa nukkua. Sämgyssä kääntyily ny ei varmaan onnistu kunnolla :( Hyvän yön toivomus nyt paikallaa ja levollisten unien!! - eräsnainenvaan
Kiitos. :) Sain suht hyvin nukuttua, on niin vahvat kipulääkkeet. Ylös saa kömpiä kyllä tosi varovasti ja välillä pistää hengittäessä, mutta eiköhän se tästä lepäillen.
- Palstasiskolta
Toivottavasti saat kirjoitella rauhassa!! Nyt silmät sikkuralla, pitää lopettaa netissä olo. Mukavaa illan jatkoa!
- eräsnainenvaan
Samoin. :)
- eräsnainenvaan
Mussiikkia iltaan. ;)
https://m.youtube.com/watch?v=0kryWO_RKDY - heitätuuleen
Joo repäse tukka irti.
Otatko kiinni jos heitän? ;D
- lapsuudenaikoja
Itselläni on kyllä lapsuudessa ollut ihan tarpeeksi pitkään lyhyt tukka. Se kun siihen aikaan monen vanhemman mielestä oli helppo ja käytännöllinen. No, ei se nytkään hirmu pitkä ole, mutta en kyllä helpolla ihan lyhyttä ottaisi.
- Muistojamyös
Mulla oli lapsena pitkät hiukset ja aina ne oli takussa. Äidin piti letittää ne tiukaksi, hiuslaatu oli sellainen, jos liian löysästi letitti, ne aukes. Jossain vaiheessa leikattiin hiukset lyhyemmiksi, oli paljon helpompi pärjätä kuin jatkuvasti selvitellä takkuja auki tai pitää hiukset kiinni. Pidempinä hiukset oli aina silmillä ja jos hiuspantaa käytti, piti olla tosi tiukka panta ettei valunut silmille. Mieluummin pidän lyhyemmät hiukset kuin jatkuvasti taistelen hiusteni kanssa.
- eräsnainenvaan
Kiitos. :) Helpotti vähän. :) Nyt ei kärsi kyllä paljon naureskella. ;D Illan kipale. :)
https://m.youtube.com/watch?v=pTaqcGz2O5o- YKooo
Tsiikasitkos sittee ihanaista rappusilt? ; ). Nuist hiuksist. Sull näytti olevan paksutukka, kannattas kasvattoo todell pitkäks. Oisi näyttävä sillää tavallakkii ; D.
- eräsnainenvaan
No en, ois kyllä ollu aika noloa. :D En oo nähny koko viikolla, liekkö lomalla. On miulla aika paksu tukka ja pienenä oli aika pitkätkin.
- YKooo
Miten sie nyt sillee porttais? Mites kesä nyt, pikkusen suatto suuñitelmat siulla muuttuva? No onhan sull hyvä, ku o pikku apulainen jeleppoomas päivän askarreis☺
- eräsnainenvaan
No en tiiä miten horjahdin vaan. Onneks kesäloma on myöhemmin, jos sitä kuntouttus siihen mennessä. ;D On se hyvä kun pikku apulainen. :)
- YKooo
Mites korkkeelta liihottelit alas? Mie pyörähin Kanssainvälisill Suurmessuloill, aika kohttuullsest oll porukkoo. Ei kylläkkää mittää ostettavvoo ollunna : ). Mitäs muksu tuummaill tapahtunneesta?
- eräsnainenvaan
Kyllä se lähemmäs kymmenen metriä oli. Vai messuloilla kävit. :) Kyllähän muksu ihmeissään on ja välillä ei oikein ymmärrä kuinka kippee oon.
- YKooo
Huiii, melekonen rappuralli. Eipä silti, täll viikoll oll itellännii lähell. Mutt vanaha pittää ylleesä kaitteest kiinni, ihan vuan varmmuuvven vuoks. Nii ei varmmaa käsitä, köryvvää vuan selekkään ; D. Joo luulin ett sattaa koko päivän , mutt ei tuo ollukkaa satanna kovin paljjoo. Milläs meinasit aikas kuluttoo saikull?
- eräsnainenvaan
Varmaan täällä . ;D No pittää keksiä jottain. :)
- YKooo
Mitäs mieles? ; D.
- eräsnainenvaan
Ei ainakaan mittään tuhmaa. ;D Ystävä kävi kylässä kattomassa miten jakselen. :) Mittees siulla mielessä näin perjantai iltana? ;D
- YKooo
Hyvä ; D)). Paljonnii mieles ; D. Jos tuos koht korkkois siiteri, alkoholittoman : ). Huuto nettii sellailin. Tull tännää käyttyy kirpparillakkii, on sitä kaikenlaist roinnoo liikkeell : ). Käyt sie kirpparill?
- eräsnainenvaan
Vai meinasit oikkein ruveta ryyppäämään. ;D Kyllä käyn joskus aina kirpparilla. Löysitkö mittään?
- YKooo
Kyllä meinasin ; D. Eipä mittää. Meinasin sorttuu muumikannuun, mutt onneks ei. Katoin hintoja, makso enemmän kun uus kaupast : D)). Meinasin yllyttee villautus kuvvoo kylest, onko se musta? : ).
- eräsnainenvaan
Onhan se. En kyllä kehtaa kuvvaa laittaa siitä,pian näkkyis jottain muutakin. ;D Vai muumikannun. Ootko muumi fani? ;D
Dämm, ee onnistunna ; D)). Empä oikkeesttaan ou. Enkä katollinenkkaa vaikka ostin jokuaika sitten ristalli maljakon puavin kuvall : ). Aikamoissii heräte ostokssii tulloo joskus tehttyy : ). Mittees sie ostelet?
- eräsnainenvaan
Piti pompata tänne, rupees taas temppuillemmaan. ;D Ostan leluja, siis lasten ei aikuisten. ;D Joskus vaatteita. Nyt toivotan hyvät yöt sinne. :) Ruppee väsyttämmään.
Mie en oikkein nuit vuatteit kirpputorilt osta, jotennii niin.... . Vai leluja ; ). Tuos ylex:lt tull un mussiikkii ; ). https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwi1iYCj5q_NAhWFlCwKHd4vCkIQyCkIHDAA&url=https://www.youtube.com/watch?v=y7Dyv0R2qcM&usg=AFQjCNGlKWFuoWLSKLt28wiW6CEzXzgstQ. Rauhallissii unnii ; D.
- YKooo
Minnees hävisit? : (.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386