Sparrikaveri nyrkkeilyyn

Sparri17

Eli oon 17v poika ja ois kiva saada sparri/harrastuskaveri nyrkkeilyyn ite oon harrastanu nyrkkeilyy 4 kuukautta eli alkeet jotenki hallussa eli ettisin ehkä 15-22 vuotiasta sparrikaveria treenaan ite useimmiten kisahallissa

11

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsxsxs

alkeet jotenki hallussa? Missä oot niitä opetellu jos et ole ollu nyrkkeilysalilla?
      Nyrkkeilysaleilta saa opetusta ja sparrikavereita sitten kun alkeet on KUNNOLLA opeteltu.
      Kisahallissa treenaat? Yksinkö siellä oot?

• Sparri17

Siis treenaan seurassa ja alkeet hyvin hallussa

• dsfgdsg

No missä2kisahalleja2 on kisahalli? Ootko niin junttu että et tajua että kyläsi ulkopuolella on muitakin "kisahalleja"?

• Sparri17

Töölön kisahalli

• vois.ajatella

Eiköhän kannata mennä sinne kehän liepeille kamat mukana, ja vähän kysellä mihin aikoihin käy sopivan tasoista porukkaa yleensä.

• Boxingtietämees

Hyviä sparraaja pk-seudulta: Verihuorma boxing, Reima Sopanen, Tuomas vähä-köyri , Rainer vähä-köyri. Kannattaa kuitenkin käydä Nikon nyrkkeilykoulu jos haluat syventää osaamistasi.

• Sparri17

Siis mä treenaan sörkäs savate clubilla

• Kiinnostunut98

Kuinka tähän "Nikon nyrkkeilykouluun" voi osallistua ja mistä tavoittaa tämän Verihuorman, tarmon salillakin?

• nn921

kannattaa mennä treenaa savate clubille olen treenannut tarmossa,ja mun mielipide on että savate club on paljon parempi

• Nytnyrkkeillään98

Entä mitään kokemusta "Nikon nyrkkeilykoulusta" ? Kuulemma alle 18v pääsee halvemmalla

• Anonyymi

Mikä on filosofia

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2206
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1288
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe