Suosittele remontoijaa

amaryl74

Moi
Olisi tarvetta sisäremontille. Onko Luvialla ammattitaitoista ja luotettavaa remontoijaa?

15

1207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ålhyl

Sata san

• Veljekset.tekee

Olis tarvetta myös hyville sisäremontoijille, ei mitkään kaljaveikot ja pimeentyön tekijät kiinosta. Ketä tuolla sata-san virmassa on töissä.

• 12343

Olen vielä hetken aikaa oman, vastuullisen mutta hieman toisenlaisen, toki teknisen alan ammatin työkuvioissa. Jään jonkun kuukauden kuluttua eläkkeelle, ja olen miettinyt, että hyvävoimaisena voisin alkaa tehdä rakentamiseen jne. liittyviä alan pienimuotoisia töitä. Rakennuskokemusta on aina isojen talojen suunnittelusta alkaen, vaikka mitään jättiprojekteja en enää halua niskoilleni ottaa. Isoimmat jutut ovat olleet esim. isohkon ja itse suunnitellun ok-talon ja erillisen paikallaveistetyn hirsisaunarakennuksen teko. Niistä tuli eri hyvät, hetki sitten palasin saunomasta ja olen tässä raporankana kirjoittamassa! Mutta minkälaisesta jutusta olisi kyse, mihinkään aivan toivottoman oloisiin projekteihin en edes kohtuullisesti maksettuna halua käsiäni iskeä?. Asun ja olen asunut pitkään eteläisessä Suomessa, mutta varttunut nykyiseen mittaan Satakunnassa!. Tarkemmin en nyt tahdo kertoa...

• muurarii

No joo, taas uus amatööri rakentaja tunkee alalle. Monenlaista timpuria oon 35v aikana nähny. Varmaan kyselemällä löytyy ihan ammattilaisiakin.

• Tirroskavaan

Olisko komeeta remppaajaa? Ei tartte olla kuin kunnon vehkeet ja hyvä työ.

• harleyitte

Tiedustelehan ST:1 parlamentista. On kuulemma yksi seksitimpuri joka usein majailee siellä peliautomaattien vierellä.

• Kalukorvaus

Kysele jos veljekset kerkee tulemaan,kiirettä niilä on mutta kyllä kai ne yhden homman hoitaa iltatyönä.

• Rantalava

Tuo noi nii...älä vaa mustaa miest men ottama. Ot naapur.

• aikaaikaansakutakin

Joskus toimi sellainen timpurifirma nimeltään NuSa. Siinä oli osakkaina venemestari ja kuulapää timpuri jolla aina seiso, mutta hyvää työtä kyllä tekivät, jopa frouvatkin kiittivät työn jälkeä.

• peräkammaripoika

Luvian väipärenkylän sonniosuuskunta.

• Mutiseva.kuna

Löytyykö luvialta timpuria joka tekee ilman verokirjaa pieniä hommia.

• Hehheeee

Kaikki luultavasti. Ainakin minä tekisin jos olisin timpuri.

• vakuutustarkastaja

Kyllä Luvialla on kaikilla timpureilla veronumerot ja vesieristysluvat kunnossa ja sähköputkimiehilläkin asianmukaiset asennusluvat kun kaikki ovat lähes insinöörejä ja ketkä eivät ole tekevät vaimon luvalla .

• inssiii

Nii vielä löytyy se putki-inssi joka sulattaa jäätyneet putket.

• Huijausapu

Kannattaa kysellä Porista taikka Ulvilasta. Eurajoelta ei löydy kuin huijareita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3498
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1516
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1259
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      91
      788
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe