Moi
Olisi tarvetta sisäremontille. Onko Luvialla ammattitaitoista ja luotettavaa remontoijaa?
Suosittele remontoijaa
15
1207
Vastaukset
- Ålhyl
Sata san
- Veljekset.tekee
Olis tarvetta myös hyville sisäremontoijille, ei mitkään kaljaveikot ja pimeentyön tekijät kiinosta. Ketä tuolla sata-san virmassa on töissä.
- 12343
Olen vielä hetken aikaa oman, vastuullisen mutta hieman toisenlaisen, toki teknisen alan ammatin työkuvioissa. Jään jonkun kuukauden kuluttua eläkkeelle, ja olen miettinyt, että hyvävoimaisena voisin alkaa tehdä rakentamiseen jne. liittyviä alan pienimuotoisia töitä. Rakennuskokemusta on aina isojen talojen suunnittelusta alkaen, vaikka mitään jättiprojekteja en enää halua niskoilleni ottaa. Isoimmat jutut ovat olleet esim. isohkon ja itse suunnitellun ok-talon ja erillisen paikallaveistetyn hirsisaunarakennuksen teko. Niistä tuli eri hyvät, hetki sitten palasin saunomasta ja olen tässä raporankana kirjoittamassa! Mutta minkälaisesta jutusta olisi kyse, mihinkään aivan toivottoman oloisiin projekteihin en edes kohtuullisesti maksettuna halua käsiäni iskeä?. Asun ja olen asunut pitkään eteläisessä Suomessa, mutta varttunut nykyiseen mittaan Satakunnassa!. Tarkemmin en nyt tahdo kertoa...
- muurarii
No joo, taas uus amatööri rakentaja tunkee alalle. Monenlaista timpuria oon 35v aikana nähny. Varmaan kyselemällä löytyy ihan ammattilaisiakin.
- Tirroskavaan
Olisko komeeta remppaajaa? Ei tartte olla kuin kunnon vehkeet ja hyvä työ.
- harleyitte
Tiedustelehan ST:1 parlamentista. On kuulemma yksi seksitimpuri joka usein majailee siellä peliautomaattien vierellä.
- Kalukorvaus
Kysele jos veljekset kerkee tulemaan,kiirettä niilä on mutta kyllä kai ne yhden homman hoitaa iltatyönä.
- Rantalava
Tuo noi nii...älä vaa mustaa miest men ottama. Ot naapur.
- aikaaikaansakutakin
Joskus toimi sellainen timpurifirma nimeltään NuSa. Siinä oli osakkaina venemestari ja kuulapää timpuri jolla aina seiso, mutta hyvää työtä kyllä tekivät, jopa frouvatkin kiittivät työn jälkeä.
- peräkammaripoika
Luvian väipärenkylän sonniosuuskunta.
- Mutiseva.kuna
Löytyykö luvialta timpuria joka tekee ilman verokirjaa pieniä hommia.
- Hehheeee
Kaikki luultavasti. Ainakin minä tekisin jos olisin timpuri.
- vakuutustarkastaja
Kyllä Luvialla on kaikilla timpureilla veronumerot ja vesieristysluvat kunnossa ja sähköputkimiehilläkin asianmukaiset asennusluvat kun kaikki ovat lähes insinöörejä ja ketkä eivät ole tekevät vaimon luvalla .
- inssiii
Nii vielä löytyy se putki-inssi joka sulattaa jäätyneet putket.
- Huijausapu
Kannattaa kysellä Porista taikka Ulvilasta. Eurajoelta ei löydy kuin huijareita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745