Eli siis mulla jotenki siinä ennen nukkumaanmenoo tulee aina tosi kova kusihätä. Silleen että 3 kertaa tunnissa pitää käydä vessassa. Muuten aamu 9- ilta 9 käyn vessassa ehkä 5 kertaa, mutta sitten kun pitää yrittää nukkua niin alkaa rakko tulla yliaktiiviseksi... Mikä vikana?
Jatkuva kusihätä
9
387
Vastaukset
- Kusihätä
Niin ja oon 13v poika.
- Kusihätä
Enkä, olen vain ylipainoinen
- Kusihätä
Taitaa johtua siitä että kusi vaan valuu päästä housuihin koska sitä on niin paljon.
- M43_1973
Psykologinen juttu tuo. Mulla oli sun iässäsi vähän sama homma. Meni aikanaan kyllä ohi. Ota vaan rennosti, kyllä se siitä.
Tuleeko iltasella lipitettyä limsoja tai muuta nestettä? Esim. colajuomissa on kofeiinia, joka on diureetti (kiihdyttää virtsaneritystä).
Googleta "yliaktiivinen rakko".- Kusihätä
Juon iltaisin vaan muutaman keskioluen.
- Joku.tyyppi
Sul voi olla virtsatie tulehdus...
- Kusihätä
On kyllä jo helpottanut kun en ajattele sitä niin paljon... Kyllä se on totta että psykologinen juttu se on. Ja huomasin myös että ei se aina tule yöaikaan, että joskus pitää päivälläkin rampata useammin vessassa kuin yleensä.
- wergrtg
Rakkoo voi koittaa venyttää. Mä oon ite pari kertaa ollu aika kovassa kusihärässä, molemmilla kerroilla mittasin kusdun nesteen määrän, se taisi olla 1,6 litraa kerrallaan. TOSIN se tapahtui jo aikuisiällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan323148- 1582158
- 1371713
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81277Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.361052Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit261996Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192872Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54855- 77851
- 97811