Eli siis mulla jotenki siinä ennen nukkumaanmenoo tulee aina tosi kova kusihätä. Silleen että 3 kertaa tunnissa pitää käydä vessassa. Muuten aamu 9- ilta 9 käyn vessassa ehkä 5 kertaa, mutta sitten kun pitää yrittää nukkua niin alkaa rakko tulla yliaktiiviseksi... Mikä vikana?
Jatkuva kusihätä
9
396
Vastaukset
- Kusihätä
Niin ja oon 13v poika.
- Kusihätä
Enkä, olen vain ylipainoinen
- Kusihätä
Taitaa johtua siitä että kusi vaan valuu päästä housuihin koska sitä on niin paljon.
- M43_1973
Psykologinen juttu tuo. Mulla oli sun iässäsi vähän sama homma. Meni aikanaan kyllä ohi. Ota vaan rennosti, kyllä se siitä.
Tuleeko iltasella lipitettyä limsoja tai muuta nestettä? Esim. colajuomissa on kofeiinia, joka on diureetti (kiihdyttää virtsaneritystä).
Googleta "yliaktiivinen rakko".- Kusihätä
Juon iltaisin vaan muutaman keskioluen.
- Joku.tyyppi
Sul voi olla virtsatie tulehdus...
- Kusihätä
On kyllä jo helpottanut kun en ajattele sitä niin paljon... Kyllä se on totta että psykologinen juttu se on. Ja huomasin myös että ei se aina tule yöaikaan, että joskus pitää päivälläkin rampata useammin vessassa kuin yleensä.
- wergrtg
Rakkoo voi koittaa venyttää. Mä oon ite pari kertaa ollu aika kovassa kusihärässä, molemmilla kerroilla mittasin kusdun nesteen määrän, se taisi olla 1,6 litraa kerrallaan. TOSIN se tapahtui jo aikuisiällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387