voi vittu kun ei jaksa aina olla yksin noituuden harjoittamisessa (tai ylipäätään, heh). Haaveilen just nyt jopa noitapiiristä joka koostuisi tasapainoisista ihmisistä joilla on hyvä arvojärjestelmä ja syvä yhteys luontoon ja tahto parantaa omaa ja muiden piiriläisten elämää. Ehdottakaa jotain. Itse olen vitun sisäänpäinsuuntautunut mutta tän suhteen saattaisin skarpata jos jotkut innostuisi :) olen aikuinen nainen ja vuosia lukenut wiccasta/ noituudesta.
vantaalla noitia jotka kaipaa seuraa?
7
212
Vastaukset
- helooouuu
moi! en asu Vantaalla tai mitään. Mutta olen itse kiinnostunut Wiccasta ja olen lukenut pari kirjaa ja näitä keskusteluja katsellut. Mutta siis voisitko opettaa minua Wiccasta/noituudesta? kun kuulostat ihmiseltä joka tietää noituudesta :)
olen tosi anonyymi ja etsin tosi luottamuksellista seuraa ja en välttämättä ole hyvä opettaja mutta tykkäisin kehittää ajatuksiani juttelemalla. Itse olen lukenut kaiken netistä ja seurannut youtube ihmisiä ja olen aivan hemmetin syvällä aiheessa ollut pitkään joten ehkä mulla on jotain tarjottavaakin...
sähköpostini on [email protected]- h1336
Helsingissä järjestetään ainakin Pakanaverkon tapaamisia, joissa voi tavata muita ja sitä kautta tutustua. Lisäksi nyt on tulossa Vivianne Crowley luennoimaan Suomeen, se on varmasti myös ihan loistava tapahtuma kohdata wiccoja. http://lehto-ry.org/v2/vivianne-crowleyn-luento-ja-workshop/
- frequentlyaskedquestions
Moi helooouu, minusta olisi kiva vaihtaa ajatuksia sinunkin kanssasi jos vielä näet tämän. :) Pakaverkko on myös varteen otettava vaihtoehto (Pakanaverkon sivuilla on myös keskustelupalsta), mutta jos sinulla on kysymyksiä niin vastaan mielelläni vaikka mailitse. :) Kysymällähän sitä parhaiten oppii.
- kiinnostunutoulu
pansies kirjoitti:
olen tosi anonyymi ja etsin tosi luottamuksellista seuraa ja en välttämättä ole hyvä opettaja mutta tykkäisin kehittää ajatuksiani juttelemalla. Itse olen lukenut kaiken netistä ja seurannut youtube ihmisiä ja olen aivan hemmetin syvällä aiheessa ollut pitkään joten ehkä mulla on jotain tarjottavaakin...
sähköpostini on [email protected]orvokki laitoin postia oon kiinnostunut kaikesta noituudesta ja wicca harrastuksesta oon aloittelija mutta kuitenki jo hyvän aikaa tutustunu ja kokeillut monia asioita..tähän alkuun sanon heti että nuorena olin pari vuotta ns satanisti jolla karkasi hommat käsistä ja jouduin pelkään henkeni edestä pahoja henkiä talossani alussa sain voimaa ja kaikkea itseluottamusta yms mutta yhtäkkiä talossa alkoi liikkuun jokin demoni tai henki tummassa hahmossa ja kaikkea muuta pahaa tapahtui..siltikin kun tapahtumasta on 20v niin se jotenkin vielä takaraivossa kiinnostaa onhan se mahtava tunne kun muistaa kokeilun piritismissä kun porukalla ei toiminu mutta yksin kokeilin niin lasi lähtikin liikkuun ja vastasi kysymyksiin..tosin on se tyhmää kysyä että missä oot tai näytä jokin merkki voimastasi että olet olemassa laittakaa mulla viestiä kaikesta aiheesta harrastavat oon muuten oulunseudulta ja tosiaan avara kaikelle uudelle tiedolle asioista mun sähköposti on [email protected] jos joku haluaa laittaa materiaalia tai keskustella ilman muiden nähden en oo sit enää mikää teini mut ei näis jutuis ikä merkkaa mitään
- NoituusKadottaa
Ei kande käydä noitapiireissä, Raamatun mukaan noituus ja tietäjähenget ovat saatananpalvojia, jotka joutuvat kadotukseen.
Ole mieluummin kotona ja pyydä syntejäsi anteeksi Jeesukselta, anna koko elämäsi Hänelle, niin voit kokea taivasta jo täällä maan päällä ja iankaikkisuudessa.- luonnon_lapsi
Idea onkin siinä, etteivät nämä ihmiset pidä Raamattua totuusarvoisena kirjana.
Ja jumalasi kuulostaa kyllä aika anteeksiantamattomalta ja omahyväiseltä. Miksi pitäisi haluta jotain enemmän (vieläpä kiristyksen uhalla), jos on jo nyt tyytyväinen elämäänsä eikä kaipaa mitään enempää? Mistä edes tiedät, että jumalasi toteuttaa lupauksensa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983