vantaalla noitia jotka kaipaa seuraa?

pansies

voi vittu kun ei jaksa aina olla yksin noituuden harjoittamisessa (tai ylipäätään, heh). Haaveilen just nyt jopa noitapiiristä joka koostuisi tasapainoisista ihmisistä joilla on hyvä arvojärjestelmä ja syvä yhteys luontoon ja tahto parantaa omaa ja muiden piiriläisten elämää. Ehdottakaa jotain. Itse olen vitun sisäänpäinsuuntautunut mutta tän suhteen saattaisin skarpata jos jotkut innostuisi :) olen aikuinen nainen ja vuosia lukenut wiccasta/ noituudesta.

7

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helooouuu

      moi! en asu Vantaalla tai mitään. Mutta olen itse kiinnostunut Wiccasta ja olen lukenut pari kirjaa ja näitä keskusteluja katsellut. Mutta siis voisitko opettaa minua Wiccasta/noituudesta? kun kuulostat ihmiseltä joka tietää noituudesta :)

      • olen tosi anonyymi ja etsin tosi luottamuksellista seuraa ja en välttämättä ole hyvä opettaja mutta tykkäisin kehittää ajatuksiani juttelemalla. Itse olen lukenut kaiken netistä ja seurannut youtube ihmisiä ja olen aivan hemmetin syvällä aiheessa ollut pitkään joten ehkä mulla on jotain tarjottavaakin...
        sähköpostini on [email protected]


      • h1336

      • frequentlyaskedquestions

        Moi helooouu, minusta olisi kiva vaihtaa ajatuksia sinunkin kanssasi jos vielä näet tämän. :) Pakaverkko on myös varteen otettava vaihtoehto (Pakanaverkon sivuilla on myös keskustelupalsta), mutta jos sinulla on kysymyksiä niin vastaan mielelläni vaikka mailitse. :) Kysymällähän sitä parhaiten oppii.


      • kiinnostunutoulu
        pansies kirjoitti:

        olen tosi anonyymi ja etsin tosi luottamuksellista seuraa ja en välttämättä ole hyvä opettaja mutta tykkäisin kehittää ajatuksiani juttelemalla. Itse olen lukenut kaiken netistä ja seurannut youtube ihmisiä ja olen aivan hemmetin syvällä aiheessa ollut pitkään joten ehkä mulla on jotain tarjottavaakin...
        sähköpostini on [email protected]

        orvokki laitoin postia oon kiinnostunut kaikesta noituudesta ja wicca harrastuksesta oon aloittelija mutta kuitenki jo hyvän aikaa tutustunu ja kokeillut monia asioita..tähän alkuun sanon heti että nuorena olin pari vuotta ns satanisti jolla karkasi hommat käsistä ja jouduin pelkään henkeni edestä pahoja henkiä talossani alussa sain voimaa ja kaikkea itseluottamusta yms mutta yhtäkkiä talossa alkoi liikkuun jokin demoni tai henki tummassa hahmossa ja kaikkea muuta pahaa tapahtui..siltikin kun tapahtumasta on 20v niin se jotenkin vielä takaraivossa kiinnostaa onhan se mahtava tunne kun muistaa kokeilun piritismissä kun porukalla ei toiminu mutta yksin kokeilin niin lasi lähtikin liikkuun ja vastasi kysymyksiin..tosin on se tyhmää kysyä että missä oot tai näytä jokin merkki voimastasi että olet olemassa laittakaa mulla viestiä kaikesta aiheesta harrastavat oon muuten oulunseudulta ja tosiaan avara kaikelle uudelle tiedolle asioista mun sähköposti on [email protected] jos joku haluaa laittaa materiaalia tai keskustella ilman muiden nähden en oo sit enää mikää teini mut ei näis jutuis ikä merkkaa mitään


    • NoituusKadottaa

      Ei kande käydä noitapiireissä, Raamatun mukaan noituus ja tietäjähenget ovat saatananpalvojia, jotka joutuvat kadotukseen.

      Ole mieluummin kotona ja pyydä syntejäsi anteeksi Jeesukselta, anna koko elämäsi Hänelle, niin voit kokea taivasta jo täällä maan päällä ja iankaikkisuudessa.

      • luonnon_lapsi

        Idea onkin siinä, etteivät nämä ihmiset pidä Raamattua totuusarvoisena kirjana.

        Ja jumalasi kuulostaa kyllä aika anteeksiantamattomalta ja omahyväiseltä. Miksi pitäisi haluta jotain enemmän (vieläpä kiristyksen uhalla), jos on jo nyt tyytyväinen elämäänsä eikä kaipaa mitään enempää? Mistä edes tiedät, että jumalasi toteuttaa lupauksensa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe