vantaalla noitia jotka kaipaa seuraa?

pansies

voi vittu kun ei jaksa aina olla yksin noituuden harjoittamisessa (tai ylipäätään, heh). Haaveilen just nyt jopa noitapiiristä joka koostuisi tasapainoisista ihmisistä joilla on hyvä arvojärjestelmä ja syvä yhteys luontoon ja tahto parantaa omaa ja muiden piiriläisten elämää. Ehdottakaa jotain. Itse olen vitun sisäänpäinsuuntautunut mutta tän suhteen saattaisin skarpata jos jotkut innostuisi :) olen aikuinen nainen ja vuosia lukenut wiccasta/ noituudesta.

7

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helooouuu

moi! en asu Vantaalla tai mitään. Mutta olen itse kiinnostunut Wiccasta ja olen lukenut pari kirjaa ja näitä keskusteluja katsellut. Mutta siis voisitko opettaa minua Wiccasta/noituudesta? kun kuulostat ihmiseltä joka tietää noituudesta :)

• olen tosi anonyymi ja etsin tosi luottamuksellista seuraa ja en välttämättä ole hyvä opettaja mutta tykkäisin kehittää ajatuksiani juttelemalla. Itse olen lukenut kaiken netistä ja seurannut youtube ihmisiä ja olen aivan hemmetin syvällä aiheessa ollut pitkään joten ehkä mulla on jotain tarjottavaakin...
        sähköpostini on [email protected]

• h1336

• frequentlyaskedquestions

Moi helooouu, minusta olisi kiva vaihtaa ajatuksia sinunkin kanssasi jos vielä näet tämän. :) Pakaverkko on myös varteen otettava vaihtoehto (Pakanaverkon sivuilla on myös keskustelupalsta), mutta jos sinulla on kysymyksiä niin vastaan mielelläni vaikka mailitse. :) Kysymällähän sitä parhaiten oppii.

• kiinnostunutoulu
        pansies kirjoitti:

olen tosi anonyymi ja etsin tosi luottamuksellista seuraa ja en välttämättä ole hyvä opettaja mutta tykkäisin kehittää ajatuksiani juttelemalla. Itse olen lukenut kaiken netistä ja seurannut youtube ihmisiä ja olen aivan hemmetin syvällä aiheessa ollut pitkään joten ehkä mulla on jotain tarjottavaakin...
        sähköpostini on [email protected]

orvokki laitoin postia oon kiinnostunut kaikesta noituudesta ja wicca harrastuksesta oon aloittelija mutta kuitenki jo hyvän aikaa tutustunu ja kokeillut monia asioita..tähän alkuun sanon heti että nuorena olin pari vuotta ns satanisti jolla karkasi hommat käsistä ja jouduin pelkään henkeni edestä pahoja henkiä talossani alussa sain voimaa ja kaikkea itseluottamusta yms mutta yhtäkkiä talossa alkoi liikkuun jokin demoni tai henki tummassa hahmossa ja kaikkea muuta pahaa tapahtui..siltikin kun tapahtumasta on 20v niin se jotenkin vielä takaraivossa kiinnostaa onhan se mahtava tunne kun muistaa kokeilun piritismissä kun porukalla ei toiminu mutta yksin kokeilin niin lasi lähtikin liikkuun ja vastasi kysymyksiin..tosin on se tyhmää kysyä että missä oot tai näytä jokin merkki voimastasi että olet olemassa laittakaa mulla viestiä kaikesta aiheesta harrastavat oon muuten oulunseudulta ja tosiaan avara kaikelle uudelle tiedolle asioista mun sähköposti on [email protected] jos joku haluaa laittaa materiaalia tai keskustella ilman muiden nähden en oo sit enää mikää teini mut ei näis jutuis ikä merkkaa mitään

• NoituusKadottaa

Ei kande käydä noitapiireissä, Raamatun mukaan noituus ja tietäjähenget ovat saatananpalvojia, jotka joutuvat kadotukseen.

Ole mieluummin kotona ja pyydä syntejäsi anteeksi Jeesukselta, anna koko elämäsi Hänelle, niin voit kokea taivasta jo täällä maan päällä ja iankaikkisuudessa.

• luonnon_lapsi

Idea onkin siinä, etteivät nämä ihmiset pidä Raamattua totuusarvoisena kirjana.

Ja jumalasi kuulostaa kyllä aika anteeksiantamattomalta ja omahyväiseltä. Miksi pitäisi haluta jotain enemmän (vieläpä kiristyksen uhalla), jos on jo nyt tyytyväinen elämäänsä eikä kaipaa mitään enempää? Mistä edes tiedät, että jumalasi toteuttaa lupauksensa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 598
      9741
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2431
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      204
      1710
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1471
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      990
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      937
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      842
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      842
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      792
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      714
    Aihe