Tarinoita kotoa karkaamisesta

T33ON1

Eli laittakees tänne omakohtasia kertomuksia kun olette karanneet kotoa. Voisi kertoa esim. missä nukuit, kuinka pitkään olit poissa, millä lähdit? Itse olen aatellut lähteä jonnekin, koska pitkästyn kuoliaaks kotona.

10

232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolluhauskaa

      Tylsistyminen ei oo oikein hyvä syy karata, luulisin et kaipaisit ennemmin jotain piruuden tekoa yöllä, mutta joka tapauksessa ite lähin ihan pyörällä liikenteeseen ja menin toiseen kaupunkiin (ei ollu kuin 30 kilsaa), olin poissa 41 päivää, ja nukuin ja majailin muutenkin yhessä urheiluväline varastossa, joka ei ollut edes lukossa, ja sieltä löytyi patja just sopivasti. Kukaan ei kiinnittäny huomiota muhun vaikka tehtiin katoamis ilmoitus.

    • beyourselfnowandtomorrow

      Okei, tälläistä mielipidettä ei kysytty mutta annan palaa ! Minun mielestäni kotoa karkaaminen on erittäin huono päätös ! En ymmärrä, miksi porukka tekee sellaista tai edes harkitsee, koska loppupeleissä itse karkuri vain saa siitä paljoa huonoa niskaansa. Jos on jotain ääripää oloja kotona, miksi siellä ei voi olla, niin kannattaa keksiä muu keino paeta sitä kuin karkaaminen. Ja jos ei ole kyse näistä äärioloista, kuten perheväkivallasta vaan teini-iän protestoinnista, niin miksi ? C'mon karkaaminen on todella typerää ja tätä päätöstä vaan seuraa huonoja seurauksia. Ja kannattaa ajatella miltä läheisistänne tuntuisi, miltä sinusta tuntuisi jos olisit läheistesi tilanteessa.

      • fghgfhgfhgfh

        Joskus karkaaminen on ihan hyvä ratkaisu, parempi kuin itsemurha. Enkä osaa kuvitella itteäni vanhempieni asemaan, koska en tiedä miten kusipäät näkee asiat.


    • Karkuexpertti

      Mä en oo itse ollu yötä pois tai muutenkaan karannut mihinkään kauas, mutta ohjeita osaan kyllä antaa.

      Näin kesällä teltta voi olla ihan hyvä ratkaisu yöpymiseen. Niitä saa halvimmillaan 15€/kpl. Makuupusseja saa aikalailla samaan kappalehintaan. Rahaa tarvitsisit sinakin ruokaan, juomaan, sekä vararahaa mahdollisiin yllättäviin tilanteisiin. Rahaa suosittelisin otettavaksi mukaan telttarahan ja makuupussirahan lisäksi ainakin 50€ n. 10€/päivä ruokiin. Kokonaissumma riippuu siis siitä kauanko olet poissa. Hyviä, halpoja ja säilyviä ruokia ovat esimerkiksi erilaiset säilykepavut tai muut säilykeruoat, esimerkiksi hedelmäsalaatit. Matkustaa nyt voit miten haluat (bussilla, pyörällä, kävellen), riippuen minne olet menossa.

      Saa kysyä lisää! :)

      • asdasdasdasdasdasdasd

        10€ on kyllä ihan liikaa päivässä... kyllä aika äkkiä saa palata kotiin ruikuttamaan kun rahat loppuu...


      • Karkuexpertti

        Voi no riippuu aivan ihmisestä. Toisilla on säästöjä, toisilla ei. Ja kyllä niissä oloissa se 10€/pv on oikein realistinen. Aika nälkäkuurilla saa muuten olla. Metsässä kun ruoan valmistaminenkaan ei ole yhtä helppoa.


    • sdfdsfgb

      Haluakko että susta laaditaan kuvallinen katoamisilmoitus vai aiokko huolestuttaa vanhempas siihen pisteeseen saakka?

    • 959tv439i43

      Minkä ikäinen olet?

    • Hei
      Minusta pitkästymiseen voisi keksiä viisaampia keinoja. Toivottavasti olet jo niin tehnytkin. Olisiko sinulla mahdollista löytää kesätöitä? Vaikka koirien ulkoiluttaminen tai jokin siivouspalvelu voisivat toimia. Ryhtyisit yrittäjäksi!
      Kotoa karkaamisesta seuraa oikeasti vain ikävyyksiä. Huolestuttaisit vanhempasi, perääsi lähtee poliiseja ja kaiken lisäksi sinusta tehdään lastensuojeluilmoitus ja hyvässä, tai siis huonossa lykyssä olet kohta huostassa (jollet jo ole).
      Tsemppiä ja mielikuvitusta kesään !

      Pappi Elisabet

    • Pissiskissis

      Joo karkaa mun kaa. Kerro mulle sun snap/ ig

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe