Eristäisin kellarin katon foamilla. Kysymys on; millanen on rakenne alhaalta ylöspäin foamia käytettäessä? Palkkina on 5 tuuman lankku. Millanen foami-paksuus minimi? Kellari sementtiä ja koskaan ei talvellakaan putoa alle 5 asteen lämmintä.
Entinen eristys alhaalta ylös oli seuraava; Paneeli, huopalevy, jonkinmoinen tuulensuoja paperi, sahajauho ja lattilankut.
Kiitos vastanneille jo etukäteen.
Kellarin katon eristäminen finnfoamilla.
8
2629
Vastaukset
- aloittaja-foamisti
Piti vielä lisäkysymäni, että jos on vaikka 7 sentin foami niin laitetaanko se 5-tuumasen lankun alareunaan eli jätetään väli lattialankkuihin? Vaiko kiinnitetään suoraan lattialankkuun? Uretaani toki saunoihin mutta jos ilmatilaa vaaditaan niin mihin suuntaan sen laitan?
- foaamiaatu
"Uretaani toki saunoihin"... tarkoitin saumoihin...
- pareis
kellarit on yleensä matalia niin kannattanee laittaa eriste vanhojen palkkien väliin
- asentelijanlukutaito
sinnehän se on menossakin, palkkien väliin, mutta että yläreunaan, vaiko alas.. itse laittaisin alareunaan, laita vaikka kaksi 50mm levyä, varmaan on tiivis.
- pena--
Minä laittaisin yläreunaan.
- Rakennus.mies
Ei lattiaan kannata jättää ilmarakoa eli laitat levyt yläpinnan kanssa tasan ja vajaaksi alapuolelta.
- isojuusomuuli
vedä kätees ilmarako
- Rakennus.mies
Mikäs pulkannaru se siellä ulisee, paloiko iltapuuro pohjaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772