Minut raiskattiin

Tyttö14wee

Mun entinen jätkäkaveri(16wee,mä 14wee) pyys mua j
viikonlopun viettoon luokseen,ja menin,koska ei ollu muitakaan suunnitelmii,ja oltii kuitenki ihan hyvissä väleissä,vaikkei kylläkään livenä nähty vuoteen...No me sitte istuttiin sen kämpillä ja juotiin ja kuunneltii musaa,ja juteltii,sit jossai välis se rupes jotai et sillä on ollu mua kauhee ikävä ja et se rakastaa mua viäki...Vastasin jotai et joo joo...Sit se suuteli mua,no mikäs siinä...mut sitten se alko kähmii,ja sanoin et lopettas,nii se vaa jatko ja sano et tykkäsit sä tästä enneki,ja rupes riisuun mua,koitin työntää sen pois mut se löi mua käski olee hiljaa tai tappaa mut..En uskaltanu liikkuu,ku se kuitenki on mua paljon isompi ja vahvempi...no eka se nai iha "tavallisesti",mut sit se rupes huutaan et oot huora nainu mun jälkee varmaa sataa jätkää ku pillu näin löysäks päässy,ja sit se pani mua perseeseen,vittu se sattu,ku ei mua oo ennen pistelty perseeseen ja silla on muutenki tosi iso kalu...No sit ku se oli hommat hoidellu,nii se veti mut kainaloonsa ja rupes nukkuu,oli niinku mitää ei ois tapahtunu...Ja aamulla mä heräsin siihen että se nai mua,se oli sitonu mun kädet kii sänkyyn

17

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollijäikii

      trollli

    • Hieno tarina hermanni

      • tai sitte yuggis vetää viimeisiään


      • söpöliini_ kirjoitti:

        tai sitte yuggis vetää viimeisiään

        ois aika karsee kohtalo joutuu yuggigsen uhriks


      • LOLIHENTAI- kirjoitti:

        ois aika karsee kohtalo joutuu yuggigsen uhriks

        Henkilö Vituttaahirveesti on varmasti erimieltä


      • LOLIHENTAI- kirjoitti:

        ois aika karsee kohtalo joutuu yuggigsen uhriks

        Uhriksi? Minkä uhriksi? Mahtavuuteni sokaisemaksi? Sehän on pahoinpitely


      • yuggis_ kirjoitti:

        Uhriksi? Minkä uhriksi? Mahtavuuteni sokaisemaksi? Sehän on pahoinpitely

        Sehän on aivan seonnut😂


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Sehän on aivan seonnut😂

        Ei ole seonnut vaan pahoinpitely


      • yuggis_ kirjoitti:

        Ei ole seonnut vaan pahoinpitely

        No anteeksi ei ollut tarkoitus kommentoida kirjoitustasi


    • Tryit2

      Hiero siihen kanelia

    • tosi kauheeta siis oikeesti kai sä kerroit poliisille tai jollekulle ei tommosta kuulu kenenkään sietää

      • Uskot oikeesti?

        Hyvähyvä...


      • Poika-01 kirjoitti:

        Uskot oikeesti?

        Hyvähyvä...

        öö kiitos


    • Kiva trolli...

    • helou123

      Älä jää tuon asian kanssa yksin vaan puhu siitä jollekin aikuiselle ja poliisille kannattais tehdä myös ilmoitus, ainakin mun mielestä. Ex-poikaystäväsi toimi väkivaltaisesti sinua kohtaan ja sinun ei pitäisi sitä hyväksyä, alistua siihen vaikenemalla. Hän ei kunnioittanut sinua, vaikka olisi pitänyt. Voimia sinulle!

    • kivafantasia

      Kiva fantasia sulla.

    • tsemppiä

      Tää haiskahtaa trollilta, mutta oikeassa tapauksessa tsemppiä (jos joku vaikka googlettaa) ja muista puhua jollekin tästä, älä jää asian kanssa yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe