Onkohan täällä parempaa tietoa... En nimittäin pärjää enää ollenkaan lämpimän ilman kanssa! Olen etsinyt joka paikasta viilennysliiviä, mutta tuloksetta. Koirille kyllä on tarjolla vaikka mitä...mutta ihmisille ei!!!
Voihan viilennysliivi
4
1868
Vastaukset
- nuorimäsä
Katso googlesta "jäähdyttävä liivi", niin löytyy :)
Oletko löytänyt viilennysliiviä, miten se toimii ja paljonko maksaa ? Minulla myös lämmin sää tekee vaikean olon ja helteellä olen mieluiten sisätiloissa tuulettimen lähellä. Saunassa käyn harvoin, koska sekin väsyttää. Onneksi voin lämpimällä säällä käydä taksilla kaupassa, taksit on ilmastoituja ja kaupassa on ihanan viileää !
- Voihan_viilennysliivi
Anteeksi...vastaaminen kesti kun olen niin huono keskittymään ym. Tuolla tuo AquaCoolkeeper olisi vaikuttanut sopivimmalta, mutta en löydä jälleenmyyjän tietoja mistään. Tarvitsisin apua pidemmäksi aikaa...tuo luvattu 5 päivää olisi hyvä.
- Voihan_viilennysliivi
Löytyikin tuon jälkeen jotain eli sivusto joka myy jotain kokoa liivejä eli antassu.Hankala vaan kun ei ole tarkempia mittoja. Tuo sininen liivi olisi paras, mutta vain S-koko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110