Onkohan täällä parempaa tietoa... En nimittäin pärjää enää ollenkaan lämpimän ilman kanssa! Olen etsinyt joka paikasta viilennysliiviä, mutta tuloksetta. Koirille kyllä on tarjolla vaikka mitä...mutta ihmisille ei!!!
Voihan viilennysliivi
4
1749
Vastaukset
- nuorimäsä
Katso googlesta "jäähdyttävä liivi", niin löytyy :)
Oletko löytänyt viilennysliiviä, miten se toimii ja paljonko maksaa ? Minulla myös lämmin sää tekee vaikean olon ja helteellä olen mieluiten sisätiloissa tuulettimen lähellä. Saunassa käyn harvoin, koska sekin väsyttää. Onneksi voin lämpimällä säällä käydä taksilla kaupassa, taksit on ilmastoituja ja kaupassa on ihanan viileää !
- Voihan_viilennysliivi
Anteeksi...vastaaminen kesti kun olen niin huono keskittymään ym. Tuolla tuo AquaCoolkeeper olisi vaikuttanut sopivimmalta, mutta en löydä jälleenmyyjän tietoja mistään. Tarvitsisin apua pidemmäksi aikaa...tuo luvattu 5 päivää olisi hyvä.
- Voihan_viilennysliivi
Löytyikin tuon jälkeen jotain eli sivusto joka myy jotain kokoa liivejä eli antassu.Hankala vaan kun ei ole tarkempia mittoja. Tuo sininen liivi olisi paras, mutta vain S-koko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850