Onko lähiajoilta kokemuksia jommastakummasta?
Assenzio Prague Hotel
tai
Green Garden Hotel
Kokemuksia
3
264
Vastaukset
- Tällähetkelläprahassa
Olemme tällä hetkellä assenziossa, hotelli on ihan siisti, huone mukava. mutta viereinen katu on todella meluisa. Aamupala ihan ok, enimmäkseen kakkuja ja hilloa ja tälläistä makeaa. Mitään raikasta ei ole tarjolla. Hotelli on aika kaukana keskustassa esim ostoskeskukset ja Kaarlen sillat, joten jos ei jaksa kävellä ei kannata tulla. En ole ikinä nähnyt näin töykeää henkilökuntaa. Pitävät turisteja aivan tyhminä eivätkä tervehdi jne. Virkailia raivoissaan heitteli puhelinta kun ei huomannut että olin paikalla. Voin sanoa että löydät kyllä paremman hotellin.
- vaarivanha
Kiitos vastauksestasi. Olen tulossa prahaan heinäkuussa, mutta pitänee vielä miettiä. Jos tsekki tuntuu usemmassa viestissä hankalalta, kannattaisi kenties miettiä vielä matkakohdetta. Ehkä unkarin budebest olisi miellyttävämpi kohde, mutta tuo lämpötila arveluttaa.
- Käynyt
Praha ei ole sama kuin Tšekki, kuten Helsinki ei ole Suomi. Kannattaa ottaa vuokra-auto ja lähteä kiertämään maata. Sekä Saksan rajan läheltä, että Määrin puolelta itäisestä Tšekistä löytyy paljon mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4175984Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133358Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?592320Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108993- 59984
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?101973- 42882
- 78881