Onko lähiajoilta kokemuksia jommastakummasta?
Assenzio Prague Hotel
tai
Green Garden Hotel
Kokemuksia
3
251
Vastaukset
- Tällähetkelläprahassa
Olemme tällä hetkellä assenziossa, hotelli on ihan siisti, huone mukava. mutta viereinen katu on todella meluisa. Aamupala ihan ok, enimmäkseen kakkuja ja hilloa ja tälläistä makeaa. Mitään raikasta ei ole tarjolla. Hotelli on aika kaukana keskustassa esim ostoskeskukset ja Kaarlen sillat, joten jos ei jaksa kävellä ei kannata tulla. En ole ikinä nähnyt näin töykeää henkilökuntaa. Pitävät turisteja aivan tyhminä eivätkä tervehdi jne. Virkailia raivoissaan heitteli puhelinta kun ei huomannut että olin paikalla. Voin sanoa että löydät kyllä paremman hotellin.
- vaarivanha
Kiitos vastauksestasi. Olen tulossa prahaan heinäkuussa, mutta pitänee vielä miettiä. Jos tsekki tuntuu usemmassa viestissä hankalalta, kannattaisi kenties miettiä vielä matkakohdetta. Ehkä unkarin budebest olisi miellyttävämpi kohde, mutta tuo lämpötila arveluttaa.
- Käynyt
Praha ei ole sama kuin Tšekki, kuten Helsinki ei ole Suomi. Kannattaa ottaa vuokra-auto ja lähteä kiertämään maata. Sekä Saksan rajan läheltä, että Määrin puolelta itäisestä Tšekistä löytyy paljon mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125