Näkijöille

hyväjulkaistatäällä

Millaisia asiakas kokemuksi teillä on? huonot myös.

Tästä emme ole vielä keskustelleet

23

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sininenlintunen

      tässä yksi.....yleensä ihmiset mukavia,jotkut jo käyneet monia vuosia luonani,tarot korteista katselen,korvaus minulla ollut vapaaehtoinen.Kotonani olen ottanut vastaan jos aikaa,koskaan en ole mainostanut,mutta kai jotain tiennytkin,koska monet tuleva aina vain uudelleen noin puolen vuoden välein,vilpittömästi olen halunnut auttaa ihmisiä,sen minkä kykenen.Sitten se ikävä puoli....minulta on varastettu 2 korua,yksi leffa(keskusteluja jumalan kanssa)olen ollut tosi pahoilla mielin ko asiasta.Yleensä katson eri huoneessa toisen odottaessa,en voinut kuvitellakkaan jonkun noin käyttäytyvän;(((( koru oli ns vihkimysristi jossa silmukka kultainen ja hopeinen.Aikaisemmin olen sen täällä nostanut jo esiin.Mutta uskon ,että ihan jokainen kohtaa omat valintansa joko tässä elämässä tai kuolemansa jälkeen.Hyvää kesää aloittajalle:)

      • ihmetyttää

        Aivan törkeää että varastetaan. Toivon kovasti että varas saadaan kiinni. Kun esineessä on tunne arvoa niin se on kalliimpi kuin rahalla saisi.

        Minulla on ollut muutama hankala asiakas, kerron suoraan mitä näen ja jos en näe niin kuin asiakas haluaa-nousee meteli. Jos kertoisin niinkuin asiakas haluaa kuulla ja se ei toteudukkaan niin taas tulee meteli.
        Sitten tullaan keskustelu palstoille haukkumaan.

        Toivon kovin että saat ristin takaisin

        Hyvää kesää myös sinulle sininenlintunen


      • >>...en voinut kuvitellakkaan jonkun noin käyttäytyvän...<<
        Kai nyt selvänäkijä olisi nähnyt ennalta, että nytpä on tulossa hankala asiakas, jopa varas, ja siksipä en otakaan häntä vastaan... :-D


    • sininenlintunen

      Onhan se kurjaa ,että tämmöisiä ihmisiä on:(( tiedän kuka sen kultaisen ristin otti,mutta kun ei ole silminnäkijä havaintoa,ei voi mitään.Katsoin toiselle tytölle ,toinen nappasi sen makkarini pöydältä sillä aikaa,huomasin vasta seuraavana päivänä.hopeisen ristini vei joku naishenkilö myös.Kovasti olen yrittänyt olla lähettämättä heille huonoa energiaa pahaahan ei saa korvata pahalla.Oppinut olen etten enää koskaan ota ketään vastaan niin ,että toinen odottelee eri huoneessa.Kovin paljonhan minulla ei heitä käy ,koska en ilmottele itsestäni.Toivon sinulle paljon asiakkaita joita voit auttaa,kuka oletkin aloittaja,minulla on aavistus ,että olemme tavanneet:))

      • >>...toinen nappasi sen makkarini pöydältä sillä aikaa,huomasin vasta seuraavana päivänä...<<
        Kai nyt SELVÄNÄKIJÄ olisi nähnyt HETI varkaan toimissaan, vaikka olikin toiseessa huoneessa... :-D


      • aikasanaton
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>...toinen nappasi sen makkarini pöydältä sillä aikaa,huomasin vasta seuraavana päivänä...<<
        Kai nyt SELVÄNÄKIJÄ olisi nähnyt HETI varkaan toimissaan, vaikka olikin toiseessa huoneessa... :-D

        Olet kekek aika inhottava. Selvänäkijä ei välttämättä näe itselle- ota myös huomioon että sininenlintunen oli toisessa huoneessa katsomassa ja ajatukset/energiat oli siinä. joten asia ei ole niin yksinkertainen kekek. Miksi ylipäätään seuraat tätä palstaa koska mielestäsi nämä asiat on täyttä paskaa?


      • aikasanaton kirjoitti:

        Olet kekek aika inhottava. Selvänäkijä ei välttämättä näe itselle- ota myös huomioon että sininenlintunen oli toisessa huoneessa katsomassa ja ajatukset/energiat oli siinä. joten asia ei ole niin yksinkertainen kekek. Miksi ylipäätään seuraat tätä palstaa koska mielestäsi nämä asiat on täyttä paskaa?

        >>Olet kekek aika inhottava.<<
        Minusta taas rahaa hyväuskoisilta huijaavat ovat erinomaisen inhottavia.
        >>Selvänäkijä ei välttämättä näe itselle...<<
        Itsehän kertoi ettei näe edes itselle :-D
        >>Miksi ylipäätään seuraat tätä palstaa koska mielestäsi nämä asiat on täyttä paskaa?<<
        En seuraa. Satuin piipahtamaan.


    • sininenlintunen

      Arvoisa kekekki,jos osaat lukea kirjoitin katsovani tarot korteista.Mutta sinä haluat jostain kumman syystä ilkeillä,itselläsi varmaan purkautumis keino omalle pahalle olollesi.Osasin kyllä odottaa tuota älynväläystä joltakin.kaikkea hyvää kuitenkin sinun elämääsi,jos haluat lisää ilkeillä ja se sinua auttaa,ole hyvä vain....enenpää en kommentoi tuon tasoisia kirjoituksia,kaikella ystävyydellä.Juuri näinhän se on nimim." aikasanaton":)

      • asiakkaat

        Ajattelin samaa sininenlintunen, näitä aina mahtuu maailmaan.
        Minä kieltäydyn tulkinnasta tekemisestä jos haistan "palanen käryä"

        on parempi olla tekemättä sillä eräistä asiakkaista tulee todella huonot energiat.
        Toiset on ni tukossa ettei heille näe.

        Toivon kovin että risti löytyy


    • käkäk-käkäk

      Tämä kekek-kekek harrastaa muiden mollaamista monilla sivuilla,viittaa koulukiusaajaan/työpaikkakiusaajaan.Yleensä kaikki ilkeä ja paha mitä suustaa päästää tulee itselleen moninkertaisena takaisin,kuten hyväkin.Onnea vaan hänen elämäänsä.

      • Nyt ennustaja/näkijä näki päin prinkkalaa: en ole työssä enkä koulussa.


      • käkäk-käkäk

        Tuota.................en kyllä ole ennustaja/näkijä tms,eikä tartte olla näkijä osatakseen lukea ilkeitä kommenttejasi. piste.


      • 4rtdgv

        Mites ois käviskö nettikiusaaja,puutut kaikkialla joka asiaan,mikä ei ole sinun mielesi mukainen.


      • Mahtaapa
        kekek-kekek kirjoitti:

        Nyt ennustaja/näkijä näki päin prinkkalaa: en ole työssä enkä koulussa.

        Mahtaa siis olla tylsä elämä. Täällä "viisastelet" :D säälittävää, joskaan ei yllätä.


    • käytötavat

      Mikä teitä ihmisiä oikein riivaa? onko kukaan edes käyttänyt ennustus palvelua? tuskimpa vaan. Sanattomaksi vetää kun joka kera kun joku näkijä kirjoittaa, niin tulee tälläistä niskaan. suoltakaa se paha olo vaikka psykiatrille

    • KehoituksenSanaa

      Nämä keskustelut johtavat useimmiten harhaan.
      Parasta olisi tutkia omaa sydämentilaansa ja keskittää katseensa yksin Kristukseen.
      Ei niinkään täälläkin esiintyviin keskusteluihin, sillä jos näitä juttuja liikaa alkaa lukemaan, on vaara, että menettää sen sinapinsiementäkin pienemmän uskonsa.
      Niin kummallisia nämä jutut ovat.

      Jeesus on tie.
      Hän on lammasten ovi käydä taivaallisiin.

      Uudestisyntynyt Jumalan lapsi on uusi luomus, katso, mikä vanhaa on, on kadonnut ja uusi on sijaan tullut.

      Se uusi ihminen, uudestisyntynyt käyttäytyykin hiukan eri tavalla kuin ns maailman lapset ja olisi hyvä, jos täällä yksikin uskovainen kirjoittaa, käyttäytyä sen kutsumuksen arvon mukaisesti.
      Ei siis kaiken aikaa heitellä lokaa ja leikkiä kuralammikossa.

      Kehoitan: -Ole ja käyttäydy lähdekristityn tavoin.

      Kuralammikossa jos ja kun räpiköi, niin vesi on ilman muuta sameaa.

      Lähdekristitty on ja pysyy ja käyttäytyy lähdekristittynä, eli hänen tarjoamansa vesikin on puhdasta, kirkasta ja selkeää.
      Täynnä totuutta ja täynnä armoa, täynnä iloa ja täynnä rauhaa, jotka hän on lahjaksi Herraltaan saanut.
      Kuin myös täynnä rakkautta, kärsivällisyyttä, itsehillintää, pitkämielisyyttä, laupeutta.

      Ylhäältä tuleva viisaus on ensinnäkin lempeä.... puhdasta...täynnä hyviä hedelmiä.

      Alhaalta tuleva viisaus taas on riitaisaa...apostoli sanoo sitä riivaajien viisaudeksi.

      Ole Kristuksen palvelija ja palvele iloiten Herraasi.

      • NOITA6

        nämäkin vielä...huoh. Täällä ei pysty asialliseen keskusteluun,ei sitten millään.Aina on joku pilkkaamassa tai saarnaamassa ainoaa oikeaa uskoa???


    • Amandata

      Näistä emme ole vielä keskustelleet eli ryhmässä uskonpudistajat ja sitten on ryhmä kettuilijat/viisastelijat .. Kummankaan asioita enkä muuta ota koskaan katsottavakseni, en myöskään jos toinen lähtee huonolla asenteella muuten liikkeelle. Eli valikoin hieman sitä, kenelle katson ja totta sekin, että joskus on asiakkaana niin hankala henkilö, ettei voi kuin perääntyä takavasemmalle.. Tämähän on palveluammatti jossa saa kuulla kaikenlaista. Välillä ei vaan jaksaisi sitä negatiivisuuden määrää jota joillain on kannettavanaan.. Sellaisesta tulee uupunut olo,

      Useimmiten palaute on kyllä minullakin hyvää, asiakkaat asiallisia kaikinpuolin.

    • Tämmöistä

      Kun työskentelin linjoilla tuli läähätys soittoja.

      Muutoin asiakkaat olleet asiallisia.

    • hybride

      sunnnuntaisoittelijat aikojen ulkopuolella sekä ilmaisen tulkinnan vinkujat..

    • Onko tämä yksi keino omien bisnesten mainostamiseksi? Yksi linja kai tämäkin. Vähän ihmetyttää. Ja itse olen sitä mieltä, että Suomen valtio saisi tämän ´ammatin ´ja epärehellisen elinkeinon harjoittamisen kieltää ihan lailla. Ja hyväuskoisten, vaikeassa elämäntilanteessa olevien, masentuneiden, tai elämässään kriisiin joutuneiden, tai tienhaaraan joutuneiden rahastaminen, tai huijaaminen pitäisi katsoa rikolliseksi toiminnaksi. Jota se kaiken totuuden ja rehellisyyden nimessä onkin. Rehellisyys on katoamassa arvossa pidettävänä luonteenominaisuutena. Ihmetyttää vain se, miten ihmeessä nämä itseään selvännäkijänä ja ennustajana pitävät kehtaavatkin kutsua ihmisille päinnaamaa valehtelemista työksi. Ja miksi heidän omatuntonsa ei sitten yhtään kolkuta? Kertoo jotakin aivan olennaista heistä. Astral tv: kin, joka pyörii televisiossa on iäkkäiden ja vaikeasti sairaiden ihmisten rahastusohjelma. Vastuu ja sen kantaminen vesitetään sillä vapauslausekkeella, että tämä on vain ´viihdettä´. Vau! Ja minä kun luulen, että ihmiset eivät kyllä todellakaan soita millekään ennustajille ja selvännäkijöille ´viihtymistarkoituksessa´. Mutta tämä ´viihde ( vastuusta itsensä) vapauttamislausekkeen käyttö kertookin sitten näistä ihmisistä jo aika paljon. Kun vajoaa niin alas, niin sitten sen mukana menee kaikki moraali ja omatunto.

      Käyköhän näillä itseään ennustajiksi väittävillä koskaan mielessä, kuinka monta elämää he ovat saattaneet kenties viattomilta tuntuvilta ja vain ´viihdetarkoituksessa´ tehdyillään ennustuksilla tuhota? Tai kuinka moni näihin palveluihin hurahtaneilta on mennyt kaikki rahat, omaisuus, ja talokin alta? Mutta niinhän se on: kun itse pääsee isoihin rahoihin käsiksi, ja vieläpä aika helposti ja oma taloudellinen tulevaisuus on turvattu; niin aia ai, kuinka makeasti se nukuttaakaan.

      Montako uhria täytyy vielä tulla, jotta tämän bisneksen harjoittaminen kitketään hyvästä ja oikeutetusta syystä?

      Valitan, minulta ei hery ymmärtämystä millekään tämän maailman huijareille, eikä puhelimessa ennustus/, valehtelemis ja huijausbisnestä harjoittaville. Minusta se on rikollisen toiminnan harjoittamista.

    • äläkuvitteleellettiedä

      kerroppa ala. jossa ei keltään huijata/ hankita voittoa ja joka on eettinen kaikinpuolin missä ihmisiä ei rahasteta bisneksen nimessä ja missä on töitä jokaiselle halukkaalle? Siihen kun tulee vastaus niin tasapeli ja vaihan työni! Ja minun asiakkaat on kyllä ihan normaaleja työssäkäyviä suomalaisia naisia ja miehiä, jotka haluaa keskustella anonyymisti ja edullisesti sekä nauravatkin eli viihtyvät ja ottavat asiat oikeasti puolileikillään, enkä tee toista (jos ensimmäistäkään) tulkintaa jos henkilö on velkakierteessä tai mieleltään sairas taikka hyvin vähävarainen.. Löytyy senverran moraalia. En ole 0700 enkä astral tv..

    • Hei
      kiva ketju! laitan oman sinappini tähän sämpylään:

      meillä on uskonnonvapaus. saa uskoa profeettoihin, amuletteihin, enkeleihin, ennustuksiin, ihan mihin vain. olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että Jeesuksen ennusteita joutuu odottamaan kaikkein kauimmin, jo yli 2000 vuotta. joku ottaa tatuointeja onnea tuomaan, joku kerää kiviä joissa on voimaa. joku kantaa tärkeää korua kaulallaan, toinen käy akupunktuurissa. syödään ja juodaan yrttejä, rukoillaan ja siunataan. miten paljon rahaa menee vaihtoehtoiseen lääketieteeseen ja sen lääkkeisiin? paljonko tuhlataan rahaa dieetteihin ja kosmetiikkaan? paljonko viikonloppupullo ja kaljat maksavat, entä tupakka? niistäkin saa aika hyvän horteen.

      sitä helpotusta voi hakea vaikka mistä. monet uskonveljet maksavat kymmenykset ja kovat verot päästäkseen ainoina puhtaina sieluina taivaaseen. niin, pitääkö siitä maksaa? tallotaan jalat rakkuloille pyhiä polkuja ja matkustetaan pyhään paikkaan ihmettä etsimään. auttaako rikas Vatikaani venepakolaiset uuteen alkuun? mikä usko antaa apunsa ilmaiseksi?
      sitten kun joku etsii helpotusta näkijältä, se olisi äärettömän väärin. onko niin? minusta ihmisellä on oma tahto, omat uskomukset ja helpotuksen kanavat. ilmaista ateriaa ei ole, se on aina joltakin pois. näkijä ei voi maksaa ruokalaskuaan ilmaistyöllä, kuten ei kukaan muukaan. on asiakkaan asia, mihin uskoo.

      t. Keskiyö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe