Kh-kiinteistöpalvelut laajenee

KhOrja

Kh-kiinteistöpalvelut group oy on ostanut kiinteistöhuolto Samin ja Samin koneurakoinnin koko osakekannat 01.06.2016. Jessus, että paisuu tuo konserni.

33

4198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HallPJHelsingistä

      Oho, ihan mielenkiintoinen uutinen. Onko tästä faktoja jossain? Nopeasti katsottuna ainakaan yritysten sivuilla ei ollut asiasta mitään.

      • calee

        Käy katsomassa asiakastiedon yrityshausta päättäjät


    • Luinjuurinetistä

      Ja lassila tikanoja omistaa puolestaan kh-kiinteistöpalvelut, joten ei mitään erikoista.

      • peraaaaa

        Mistäs luit tällaista?


      • kjfjfjfjfjfj

      • pertsaaaaaaa

        Kh kiinteistöpalvelu ei ole sama kuin kh kiinteistöhuolto...ei hemmetti teidän kanssa


      • Samijakaislahela

        No ei noin samantyylistä nimeä voida antaa eri yrityksille :D Samaa ne on molemmat


      • Slidari
        Samijakaislahela kirjoitti:

        No ei noin samantyylistä nimeä voida antaa eri yrityksille :D Samaa ne on molemmat

        Ja kyllä tuo uutinen pitää täysin paikkanssa. Sami on myyty KH-kiinteistöpalveluille.


      • colacola
        Samijakaislahela kirjoitti:

        No ei noin samantyylistä nimeä voida antaa eri yrityksille :D Samaa ne on molemmat

        Kiinteistöhuolto Sami Oy:n toiminnot ostanut yritysten yhteenliittymä kh-kiinteistöpalvelut. Joka tulee alunperin Helsingin Malminkartanossa tukikohtaansa pitänyt kaisla&helasuo kiinteistöhuolto jonka pohjalle tuo alunperin muodostui-
        https://www.kh-kiinteistopalvelut.fi/

        Pieni Klaukkalassa toiminut yritys kh-kiinteistöhuolto oy ei mitään tekemistä edellämainitun yhtiön kanssa.
        http://kh-kiinteistohuolto-oy.kunnostaa.fi/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kh-kiinteistöhuolto ei ole kh-kiinteistöpalvelut 🤦‍♂️

        Ei kh-kiinteistöpalvelua ole enää edes olemassa


    • Onkouutinen

      Ala keskittyy kartelliksi ja kuntalaiset maksavat.

    • kjjjjjjjjjjjjjjjjj

      Mitäs maksatte. On niitä muitakin firmoja, mutta kun se hinta olis 10 euroa per osakas enemmän :) Pee aa porukka ei kannata kitistä

      • dabaduu

        Ei kannata katsoa pelkkää kuukausihintaa KH-kiinteistöpalveluiden kusetuslaskutus perustuu lisätöiden hinnoitteluun


      • huoltox
        dabaduu kirjoitti:

        Ei kannata katsoa pelkkää kuukausihintaa KH-kiinteistöpalveluiden kusetuslaskutus perustuu lisätöiden hinnoitteluun

        Ei se välttämättä ole kusetusta, kiinteässä kuukausihinnassa ei vaan kaikki työt kuulu sopimukseen. Ja mikä ei kuulu laskutetaan varmasti, vaikka se olis yhden ruuvin kiertäminen.
        Toki kuuluviakin töitä voidaan sopivin sanankääntein muuttaa laskutyöksi.


    • jdjdjjdjddj

      Jaahans. Tuo kh omistaa kohta kaiken. Ei ole monta firmaa enää mitkä ei siihen kuulu.

    • Tapiolanpena

      onko Espoossa aluehuoltoyhtiöiden lisäksi huoltofirmaa joka ei kuuluisi KH-konserniin?

      • Anonyymi

        On olarinluomassa joka on yksityinen vastapäätä teboilia.


    • jjdjdjdjdjd

      Mikä on aluehuoltoyhtiö?

    • Harjaheiluutapsalla

      Eikä loppua näy. Ovat näköjään ostaneet KN-Yhtiöt Oy:n kiinteistöhuoltoliiketoiminnan

    • KhOrja

      Nyt meni Sf ammattimies oy.

    • montajohtajaa

      Oulusta ostivat kans pari firmaa keväällä.. Laajenee laajenee.

    • Anonyymi

      ISS tulee vielä hakkaamaan lassila ja tikanojan mennen ja tullen.

      • Anonyymi

        Varmaan tunaroinnissa, koska siinä molemmat hyviä


      • Anonyymi

        iss on parenpi firma.


      • Anonyymi

        Issillä ja tikanpojalla työntekijätkin sellaisia ettei ne pärjäis muualla. Keskenään mittelevät kumpi on surkeempi, rtk ottaa vielä osaa tähän kisaan. Uuvattikolmikko


    • Anonyymi

      Tänään tuli uutinen meille että ovat ostaneet Talkkaripiiri Oy:n ja Kiinteistöpalvelu Tuovisen

      • Anonyymi

        Tervetuloa Kotikadun riveihin. YTJ:n mukaan Kotikadulla on 230 apunimeä. Kannattaa tarkistaa kiinteistöhuoltoa kilpailuttaessaan, ettei satu pyytämään tarjousta pelkästään Kotikadun omistamilta yrityksiltä. Ne tuskin kilpailevat keskenään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa Kotikadun riveihin. YTJ:n mukaan Kotikadulla on 230 apunimeä. Kannattaa tarkistaa kiinteistöhuoltoa kilpailuttaessaan, ettei satu pyytämään tarjousta pelkästään Kotikadun omistamilta yrityksiltä. Ne tuskin kilpailevat keskenään?

        Tuovinen on ollut kohtuullinen laskuttaja ylimääräisistä töistä. Samaa ei voi sanoa entisestä KH:sta, jolla oli ainakin ennen moninkertaiset laskut. Ja joskus varmuudeksi pariin kertaan kun joku asia kuului jo huoltosopimukseen. Kaikki Kotikadun asiakkaat; ostakaa suurennuslasi laskujen tarkastukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuovinen on ollut kohtuullinen laskuttaja ylimääräisistä töistä. Samaa ei voi sanoa entisestä KH:sta, jolla oli ainakin ennen moninkertaiset laskut. Ja joskus varmuudeksi pariin kertaan kun joku asia kuului jo huoltosopimukseen. Kaikki Kotikadun asiakkaat; ostakaa suurennuslasi laskujen tarkastukseen.

        Aika monessa taloyhtiössä menee läpi kaikki laskut, ja aina kannattaa koittaa. Bonuksena tulee nämä eri tarvikkeet mitä tilataan joka yhtiöön tarvittiin niitä tai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monessa taloyhtiössä menee läpi kaikki laskut, ja aina kannattaa koittaa. Bonuksena tulee nämä eri tarvikkeet mitä tilataan joka yhtiöön tarvittiin niitä tai ei

        Vaihtoon lähtee kumpikin yritys. Hoitavat kiinteistöhuoltotyöt meidän muutamassa isännöimässä kohteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monessa taloyhtiössä menee läpi kaikki laskut, ja aina kannattaa koittaa. Bonuksena tulee nämä eri tarvikkeet mitä tilataan joka yhtiöön tarvittiin niitä tai ei

        On laajentunut ja huonontunut, ennen oli samat tekijät, nyt kulkee koululaisia.


    • Anonyymi

      Hieno juttu!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe