DDLG tuntuu olevan Suomessa suht harvinaista. Onko täällä ketään keitä se kiinnostaa?
Onko täällä ddlg:stä kiinnostuneita?
56
3434
Vastaukset
- Dondondon
Ei oo harvinaista mielestäni. Itsekin voisin olla jonkulainen daddy...
- DaddysLittlePrincess
Täällä olisi 18v tyttö, joka etsii daddya. :3
DaddysLittlePrincess kirjoitti:
Täällä olisi 18v tyttö, joka etsii daddya. :3
Täällä olis 21v mies, joka etsii littlegirliä :) Mun kik F1ndl
51v iso ja karvainen mies kiinnostui...kivahan se olis...
- Voi-noita-lapsia
Taas on poju tutkinut seksisanakirjaa ja nyt haluaa tietää, mitä tarkoittaa määräilevä vanhempi mies tyttöselle.
dcdm ! - ddlggirl
Itse keskustelun aloittajana voin kertoa olevani ainoastaan 16-vuotias ja erityisen kiinnostunut tästä.
51v miestä ed.kiinnostaa!
- dkssdklfjklsd
Mulla on DSG fetissi, aina rupeaa seisomaan kun vikavalot alkaa loistamaan kojetaulussa...
- ddlggirl
Muita?
- tyttö_16
Täällä toinen 16-vuotias tyttö! Ddlg-jutuista kiinnostuin netin kautta, mut ei taida olla Suomessa niin yleinen ilmiö. Harmi, sillä olis kiva löytää "oikea" daddy.
- imaxdep
Täällä olis kohta 18v miehenalku ja oon kans ite tosi kiinnostunu ddlg-jutuista. Aikaisempaa kokemusta ddlg-jutuista ei ole, mutta oisin tosi kiinnostunut kokeilemaan :3
Iso ja karvainen 51v daddy löytyis :-)
Suomalaisista foorumeista bdsmbaari on suosituin, ulkomaisista jossa myös paljon suomalaisia fetlife.
Ja nillittäjille: Nimellä Daddy BDSM yhteydessä ei ole insestistä merkitystä. Daddy nimi tulee BDSM:ään 1950s household kuviosta (ne jotka tietävät sarjan perhe on pahin ja Archie Bunkerin ymmärtävät). Tuossa kuviossa perheen vaimot kutsuivat miestään Daddyksi, kunnianosoituksena hänen auktoriteetilleen. Joten DDlg suhteessa ei ole kyse ageplaystä. Siihen voi toki liittyä iso ikäero tai lg:n taipumus taantua ikäistään nuoremmalle tasolle ja jopa ADBL eli vaippaleikit. Yleisimmin kuitenkin, niin kuin omalla kohdallanikin, DDlg suhde merkitsee laajempaa vallansiirtokuviota. Tavallisessa dom/sub suhteessa valta vaihtuu vain sessioissa. DDlg suhteessa vallanvaihto on 24/7. Mutta positiivisessa mielessä. Daddyllä on valta määrätä nukkumaanmenoajat ja ruokailurytmi, samoin työ- ja opiskeluaikataulut. Ja jos lg ei noudata käskyjä, niin DD:on oikeus rankaista. Daddyllä on paljon valtaa mutta myös suuri vastuu lg:nsä hyvinvoinnista. Ja Daddyn suurin palkinto on tyytyväinen lg. Tällaiseen vallansiirtokuvioon hakeutuvatkin yleisimmin alistuvat naiset joilla itsetunto-ongelmia, syömishäiriöitä, masennusta, unirytmi ongelmia tms. Daddyn tehtävä on kannustaa ja olla tukena, mutta myös rankaista huonosta käytöksestä.
- Kenelle-vastasit
Kenelle vastasit? Sellaista nimimerkkiä kuin nillittäjä ei ainakaan tässä ketjussa ole.
Kenelle-vastasit kirjoitti:
Kenelle vastasit? Sellaista nimimerkkiä kuin nillittäjä ei ainakaan tässä ketjussa ole.
Niille nillittäjille jotka ovat lähestyneet profiilini kautta meileillä.
- Kutsuni---
Whipper kirjoitti:
Niille nillittäjille jotka ovat lähestyneet profiilini kautta meileillä.
Juu, ihan turhaan kysyin. Vilkaisin spostejani. Kun onnoin sata profiilia, on joka lähtöön harhautusta.
- DaddysLittlePrincess
Olen 18v nuori nainen, joka on kiinnostunut DDLG:stä. Daddy olisi kiva löytää. :3
- 50mHki
Mites yhteys...? Kiinnostaa...
- DaddysLittlePrincess
50mHki kirjoitti:
Mites yhteys...? Kiinnostaa...
Asun Mikkelin suunnalla.
- DaddysLittlePrincess
Sieltä on n. 3 tunnin ajomatka Helsinkiin.
- 50mHki
Vähän on paha... Löytyiskö Hesasta kiinnostunutta...😉
- Daddyskitten
Löytyy suomesta sekä littlejä että daddyjä pilvinpimein... Suomessa siitä on vaan yleinen käsitys, että se liittyisi jotenki insestiin, ja on tämän takia asia josta pyritään oleen puhumatta.
Pirkanmaalainen DDlg pari haluaisi löytää polysuhteeseen neidin. Kokemusta meillä on kolmannesta, mutta pelkkä sessioseura ei riitä, vaan kaipaamme vähän enemmän. Treffeissä ilmoitus ja meili löytää perille nikillä.
- Niin-se-vaan-on
Juu, on mukamas kamalan kiinnostuneita tyttöjä ja poikia. Mutta kun kirjoittaa jutun, kuinka itse olen toiminut ankarana opettajana ja mukana on tiedot, joiden kautta saa yhteyksiä, niin eipä enää yksikään ole kiinnostunut. Mielikuvitus ei enää riitäkään kirvelyyn pakaroilla.
Eli käytännössä ei haluta kokeilla, sooloilu tuntuu riittävän. - SisäinenKaipuu
Kelpaako bbw kokoinen 35v perheen äiti kelleen daddydomille omaksi?
- mDom50hki
Mistäpäin bbw 35 on?
- slnasta_naista
mistäpäin olet kiinnostaa kovasti?!
- Sooloseksiä
Voi että mua kiinnostaa ihan sairaasti.
Mut en mä kyl koskaan uskalla haavetta toteuttaa. Mut sillä on mukava fantasioida.- SisäinenKaipuu
Siis mikä kiinnostaa? Mikset uskalla?
- TässäOlis
DaddysLittlePrincess, oon melko usein vkon loput mikkelissä. 43v ja aiheesta kiinnostunut oikea isähahmo joka antaa piiskaa jos olet tuhma.
Olen kiinnostunut, halukas LG voi laittaa postia nimmarille suoraan.
Tuntuu tosiaankin siltä, ettei dd/lg oo kauheen suosittua näin Suomessa – tai ehkä se vaan vielä on vähän tabu. Mut hei jos täältä ei tahdo Daddya löytyä, niin after all myös long distance dd/lg suhteet toimii yleensä tosi hyvin! Nimimerkillä dd/lg suhteessa Californialaisen miehen kanssa ja tykkään! <3 :)
Täällä yksi ddgl:stä pitävä tyttö! Miehiä olen tapaillut mutta kaikki pitävät tätä juttua niin omituisena ettei ole onnistunut. Tähän asti on täytynyt tyytyä mielikuvitus-daddyyn.
Kyllä meitä DD/lg ihmisiä on enemmänki, mut ei täältä löydy. BDSM-baarissakin vähän nuiva asenne tähä genreen, Fetlifessa voi onnistuu paremmin tutustua asiaa ymmärtäviin.
- Babygirl83
Mua kiinnostaisi myös löytää itselleni Daddy. Olen 34v bbw.
- nius
Olen BDSM-baarissa ja Fetlivessä. Etsin oikeasti pk alueelta ddlg:stä kiinnostunutta ja/tai pitävää tyttöä. Itse olen viisikymppinen muokkaamaan/huolehtimaan kykenevä.
Olisi kiva löytää jutuseuraa lg/dl tytöistä :)
- Pikkuinentg
Täällä olis trans etsimässä daddyä
- daddy55
täällä olis
- daddy55
Transnaisen (post op) kanssa ollu paljonkin.
- daddy55
lähetin kyl viestii :9
- Daddyy89
Kaikki tytöt joita kiinnostaa jutella luottamuksella näistä ddlg-jutuista ja ehkä sopia jotain tapaamista ni pistelkää viestiä [email protected]
Voidaan tutustuu ekaks ja sit jos huvittaa ni ehkä tavata? Jostain pitää alottaa :) - bambii
Oon 19-v tyttö ja jo pitkään kiinnostanut ddlg, mutta ite en haluais yhdistää siihen mitään vaippa tai tuttijuttuja :D
- bambii
arvostan kiinnostustasi mutta en usko että haluaisit muhun sekaantua :)
- Kiusu82
Lahen suunnalla daddyä vailla bbw 35v
- lilac
Olen tässä keskustelussa jo vuoden myöhässä, mutta täällä yksi liki 18 vuotias lg. Olisi mukava vaikka ihan vaan jutella daddyjen kanssa!
Löytyy kiinnostuneita
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810