Meillä hankalia lapsia

Äitipuolenpanajaiset

tuosta mieheni edellisestä liitosta. Säännöt on hukassa, käytöstavat ovat hukassa, ja kaikki, mitä vaaditaan hyväänyhteiseen perhe eloon. Olen äitipuolena yrittänyt kasvattaa sen mitä voin, mutta vastuu on heidän omalla äidillä tietenkin, mutta täällä olen yrittänyt laatia rajat ja säännöt ja tavat mitä nudatetaan. Muut meillä noudattaakin, mutta ei nämä miehen lapset. On hankalaa kun toiset metelöi, huutaa, sotkee ja haukkuu ym, ja usein se kohdistuu minun lapsiini tuo kiusanteko. En teidä kuinka kauan me jaksamme noita hankalia riiviöitä, joko he poistuvat elämästämme tai me. Mies yrittää parhaansa saada lapsensa aisoihin, mutta ei taida saada, on lepsu vaikka olen yrittänyt tukea ja ojentaa itsekin heitä.
Luulen ettämiestä hävettää, siksi en ota puheeksi, että emme otaisi heitä enää tänne, saa itse päättää sen, jottei tule tunne että syy oli minun.
Häiriköitä ovat kuulemma koulussakin ja harrastuksissaan.
On se habkalaa kun on tuommoset lapset.

4

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitipuolena2kk

Voi itku! Pistä mies nyt lujille puolustaa sinua ja lapsiasi moisilta häiriköiltä jos kerran on rakastunut sinuun ja ottanut sinut vaimokseen. Miehen tulee tukea vaimoa, eihän siitä muuten mitään tule jos lapsia kasvatetaan erilailla ja annetaan omein lasten hyppiä puolison silmille.
      Nyt vaan kovatt ehdot peliin, että sinä lapsinesi lähdet jos miehen lapset eivät tokene ja muuta asennettaan.
      Kotona on jokaisen lupa olla ilman kiusaamista ja haukkumista. Kirjatkaa miehen kanssa säännöt joita lapset noudattaa. Nyt auktorieteetti esiin ja lapset kuriin.

• äitipuolivaifkertaa

Varsinkin kesällä se korstuu mieheni lapset ovat hankalia kun ovat laiskoina tuossa. Jos olisi omakotitalo pistäisin lapset siivoamaan pihaa ja varastoja ym, pysysivät virkeinä, nyt vaan sydödään ja laiskotellaan. Säälittävää.
      Mä en ala kasvattamaan muuten kuin säännöistä pidetään kiinni ja mun määräyksistä, muuten voivat olla miten lystää. Onneksi lähtevät kohta kotiansa taas, voimme olla ja syödä hyvin perhee keksken. Rasittavaa on mutta pitää kestää, en luovuta ennemmin muut luovuttaa kuin minä.

• oudoksuva

Tähän on hankala kommentoida ulman lisätietoja. Miksihän ne lapset ovat niin hankalia? Minkä ikäisiä he ovat? Kuinka kauan sitten lasten isä erosi heidän äidistään? Tulitko sinä kuvioihin ennen vai jälkeen eron?

• turha_itkeä_oma_vika

Silloin kun lapset ovat isänsä luona, vastuu heidän käytöksestään on 100% lasten isällä! Kun lapset ovat koulussa ja kylillä vastuu lasten käytöksestä on 50% isällä ja 50% äidillä.
      Minusta hankalaa on ainoastaan se kun sinulla on noin ala-arvoinen mies!
      Exä varmaan hyppii riemusta kotonaan, että jees, sainpa sen luuserin dumpattua tyhmälle lehmälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe