Mitä mieltä ootte kyseisestä pyörästä? Duke vai yamaha? Kokemuksia?
Yamaha mt125
17
5619
Vastaukset
- Dukenomistaja
osta se duke vaa oon ajanu ilma vikoi 30 000km
- Kevyttyöntäämetäseitiel
Paskat kuka mitää dukkee ku yammu mt parempi isompi ja mittaristo paljon parempi ja kyllä nuo minarelli koneekki ajoo kestää vähintää sen 30 tonttua ilamn onggelmaa
- kisane112
Paskat kukaa mitää mt ostaa. Miksköhä si dukeja näkyy nii perkeleesti kaikkialla mut mt en oo ees livenä nähny:D vedä äijjä lapaas
- Jalamari77373636
kisane112 kirjoitti:
Paskat kukaa mitää mt ostaa. Miksköhä si dukeja näkyy nii perkeleesti kaikkialla mut mt en oo ees livenä nähny:D vedä äijjä lapaas
Koska suurinosa on näitä saatanan tyhmiä merkkillä ratsastajia :D
"Isi ostaa mul nelari kotkan se o paljon parempi ku joku yamaha" kyllä mä ite kallistun ton yammun puolelle silti.
Ps. Yhtätyhmä tappelunaihe kuin "manki vai pv?"
- OnnellinenMTomistaja
Ehdottomasti MT, paljon laadukkaamman tuntuinen, mittaristo parempi, ajomukavuus parempi, kulkee vähän enemmän (ittellä tasasella 133km/h)
- Jejjjejeje
Mt on ylihinnoteltu perkele muuten ihan ok...
- neekeri12246543456474
homo
- Lållålålål
Joku täällä kysy et miks dukeja näkyy enemmä, ehkö siks koska niit on tehty kauemmin xdd
- Kikkeli11
xD Lol vitu hauska äijjä!
- homothautaan
Duke on vitun mainstream paska! Asun iha perämettä persees ja silti joka ikisellä runkulla on duke! ehdottomasti yammu mielummin!
- kasvakaa
tämä on kuitenkin ihan asiallinen sivusto että jos joku pikkupoika on oppinu uusia kirosanoja,nii sen voi ilmoittaa muualla. itse suosittelen mt125, kokemuksesta voin kertoa että yamaha on hyvä ja sen ajaminen on paljon mukavempaa kuin duken ja mt kulkee ihan kiitettävästi.
- merkillä_ei_välii
Ite olen ajanut molemmilla, mutta itse tykkään yamahasta, koska tuntuu ajaessa paljon isommalta pyörältä kuin duke, mutta silti mt on ketterä pyörä. Duken moottori on mielestäni parempi vakiona (toki mielipide kysymys). Mt:hen kun vaihtaa eturattaan yhden pienemmäksi niin moottori on paljon parempi kuin dukessa. Mittaristo on molemmissa hyvä, en osaa kyllä sanoo kummassa parempi. Duke jolla ajoin oli rajoitettu 100km/h tehtaalla, mutta mt:llä huiput on eturattaan vaihdon jälkeen siellä 135 luokassa tasasella. Ja mitä tohon kommentiin, että duke on mainstreem niin täällä missä asun on duke aika selkeässä vähemmistössä.
- eturatas22
Monta piikkiä on mt:een vakio eturattaassa
- mt-125
Mt-125 paljon mielummin, koska dukeissa on ollu paljo sähkövikoja. Mt on ollu luotettavampi muutenki mitä oon kuullu.
- Kevari69
Kirjotellaan nyt myöhässä. Seuraaville jotka kevaria ajattelevat.
Itellä Yamaha MT-125 2017, mahtava peli ajaa.
Vankka ajettava hiekkatiellä sekä tottakai asfaltilla.
Mutta tuo huiput 135?? Täysin vakiona vai mikä sen noin lujaa saa kulkemaan. Itsellä ei mene kuin 120 ja sitäkin saa hakea hetken aikaa. Helposti menee 115 ja se on kyllä ihan hyvin riittänyt.
Suosittelen Yamahaa!- millaiyamaha
onko täysin vakio ja onko muuten minkä värinen
- Derbisendadrdonhyvämopo
Yamaha dt kulkee 100
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057