Yamaha mt125

1254t

Mitä mieltä ootte kyseisestä pyörästä? Duke vai yamaha? Kokemuksia?

17

5329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dukenomistaja

      osta se duke vaa oon ajanu ilma vikoi 30 000km

    • Kevyttyöntäämetäseitiel

      Paskat kuka mitää dukkee ku yammu mt parempi isompi ja mittaristo paljon parempi ja kyllä nuo minarelli koneekki ajoo kestää vähintää sen 30 tonttua ilamn onggelmaa

      • kisane112

        Paskat kukaa mitää mt ostaa. Miksköhä si dukeja näkyy nii perkeleesti kaikkialla mut mt en oo ees livenä nähny:D vedä äijjä lapaas


      • Jalamari77373636
        kisane112 kirjoitti:

        Paskat kukaa mitää mt ostaa. Miksköhä si dukeja näkyy nii perkeleesti kaikkialla mut mt en oo ees livenä nähny:D vedä äijjä lapaas

        Koska suurinosa on näitä saatanan tyhmiä merkkillä ratsastajia :D
        "Isi ostaa mul nelari kotkan se o paljon parempi ku joku yamaha" kyllä mä ite kallistun ton yammun puolelle silti.
        Ps. Yhtätyhmä tappelunaihe kuin "manki vai pv?"


    • OnnellinenMTomistaja

      Ehdottomasti MT, paljon laadukkaamman tuntuinen, mittaristo parempi, ajomukavuus parempi, kulkee vähän enemmän (ittellä tasasella 133km/h)

    • Jejjjejeje

      Mt on ylihinnoteltu perkele muuten ihan ok...

      • neekeri12246543456474

        homo


    • Lållålålål

      Joku täällä kysy et miks dukeja näkyy enemmä, ehkö siks koska niit on tehty kauemmin xdd

      • Kikkeli11

        xD Lol vitu hauska äijjä!


    • homothautaan

      Duke on vitun mainstream paska! Asun iha perämettä persees ja silti joka ikisellä runkulla on duke! ehdottomasti yammu mielummin!

    • kasvakaa

      tämä on kuitenkin ihan asiallinen sivusto että jos joku pikkupoika on oppinu uusia kirosanoja,nii sen voi ilmoittaa muualla. itse suosittelen mt125, kokemuksesta voin kertoa että yamaha on hyvä ja sen ajaminen on paljon mukavempaa kuin duken ja mt kulkee ihan kiitettävästi.

    • merkillä_ei_välii

      Ite olen ajanut molemmilla, mutta itse tykkään yamahasta, koska tuntuu ajaessa paljon isommalta pyörältä kuin duke, mutta silti mt on ketterä pyörä. Duken moottori on mielestäni parempi vakiona (toki mielipide kysymys). Mt:hen kun vaihtaa eturattaan yhden pienemmäksi niin moottori on paljon parempi kuin dukessa. Mittaristo on molemmissa hyvä, en osaa kyllä sanoo kummassa parempi. Duke jolla ajoin oli rajoitettu 100km/h tehtaalla, mutta mt:llä huiput on eturattaan vaihdon jälkeen siellä 135 luokassa tasasella. Ja mitä tohon kommentiin, että duke on mainstreem niin täällä missä asun on duke aika selkeässä vähemmistössä.

      • eturatas22

        Monta piikkiä on mt:een vakio eturattaassa


    • mt-125

      Mt-125 paljon mielummin, koska dukeissa on ollu paljo sähkövikoja. Mt on ollu luotettavampi muutenki mitä oon kuullu.

    • Kevari69

      Kirjotellaan nyt myöhässä. Seuraaville jotka kevaria ajattelevat.
      Itellä Yamaha MT-125 2017, mahtava peli ajaa.
      Vankka ajettava hiekkatiellä sekä tottakai asfaltilla.

      Mutta tuo huiput 135?? Täysin vakiona vai mikä sen noin lujaa saa kulkemaan. Itsellä ei mene kuin 120 ja sitäkin saa hakea hetken aikaa. Helposti menee 115 ja se on kyllä ihan hyvin riittänyt.

      Suosittelen Yamahaa!

      • millaiyamaha

        onko täysin vakio ja onko muuten minkä värinen


    • Derbisendadrdonhyvämopo

      Yamaha dt kulkee 100

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe