Tykkään saada spermat pilluuni.
Mitä mies ajattelee naisesta, joka antaa naida paljaalla? Joka antaa laueta pilluunsa?
Itsellä pari vakimiestä liiton ulkopuolella, ja annan molempien ruiskia spermat pilluuni...
Pilluun laukeaminen
23
3958
Vastaukset
sehän on ihan ok,
- Kiimapillua
blues52,
kiitos mielipiteestäsi!
Mitä mieltä olet siitä, että kiihotun ja nautin siitä, kun tunnen, kuinka muiden miesten spermat valuvat ulos?
Että minusta upeinta on, kun saa tulla siemennetyksi?
Missä asut? Vapaa? Varattu?
- UkmJkl
Se on aivan upeaa, harvinaista herkkua!
- Kiimapillua
UkmJkl, ihana kuulla!
Millaista herkkua sinulla olisi tarjota? Siemennätkö vaimoasi?
Muitakin naisia?
Voisimmeko me tavata? - UkmJkl
Mun herkku on vaatimaton mut jatkuvan puutteen takia tavaraa on runsaasti. Jos olet Jkl niin toki, vaimoani en paljaalla saa kuin harvoin.
- Kiimapillua
UkmJkl, onko sulla paikka, jossa voisimme tavata?
- UkmJkl
Ei oikein
- Kiimapillua
Maastossa? Autoiletko?
- Kiimapillua
UkmJkl -
Millainen aikataulu sinulla on arkisin?
Milloin ehtisit autoilemaan?
- kiinnostustaolisi
Kiimapillua oletko mistä päin? Paikka kyl olis tapaamiselle, mut se riippuu siit mist oot.. Laita spostisi että suhun saa yhteyttä.
- 23vnuorikiima
kiimapillua Täällä ois Jyväskylästä kanssa urheillullinen luotettava mies joka nuolee pillusi muitten jäliltä ! Haluatko että tavataan minulla on paikka !
- Kiimapillua
23vnuorikiima, uuuuhhhh...varsin kiinnostavaa!!!
Asut siis yksin? Missä päin?
Tavataan!
- Anonyymi
On upeeta laueta naisen sisään
- Anonyymi
Mulla olis kunnon sperma lingo
- Anonyymi
Ihania tuollaiset kiimapillut.
Mielelläni itsekin nussisin spermat sisään oli sitten vapaa tai varattu.
M42 Satakunta - Anonyymi
On tosi alfa-uros olo kun saa purkautua pillun uumeniin ja jos nainen on varattu, saan panna vierasta on lastitit runsaita.
- Anonyymi
Kiihottava ajatus, käytännössä ei aina helppo toteuttaa. Oman tyttöystävän kanssa joskus tehään, mut sotku on aina epämukava
- Anonyymi
Mä olen oikeastaan vain kerran jutellut siveässä suhteessa olleen naisen kanssa ehkäisystä. Hän sanoi suoraa terveysalan ihmisenä, että kodin ulkopuolella ei käytetä kumia. Sperma saa tulla sisään. Hän siis oli n. 40v kun oli ekan kerran toisen kanssa
- Anonyymi
Tolla tarinalla no huoranahan ne pitää
- Anonyymi
Nainen saa miehen spermasta "hormoni hoidon" eli spermasta imeytyy naisen elimistöön aineita, joilla on vaikutusta mm. mielialaan. Nainen tyytyväinen ja rauhallisempi kun tavarassa on sitä ihan oikeaa täytettä. Jos täytteet puuttuu on mieli kärttyisämpi ja hakua päällä kuka täytettä telläisi.
- Anonyymi
en oo koskaan pannut naista... kumin kanssa
- Anonyymi
Aina ruiskin spermat pilluun. Vaihtoehtoisesti kasvoille, rinnoille tms, mutta ilman kumia olen aina pannut. Suorastaan ajan tuhlausta, jos joutuisi kumi päällä panemaan.
- Anonyymi
Varatut naiset antaa oman kokemuksen mukaan paljaalla ja ottaa spermat sisään. Näin sen pitää ollakin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910945Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174591Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333977Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4412228Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142180Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101165- 391126