Pärjäävätkö

Jenny2002

Pärjäävätkö gerbiilini pienessä kuljetusbuksissa 3päivää jos juoksutan niitä joka päivä?

3

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The_Veeksuuw

      Riippuu kuljetuslaatikon koosta, gerbilien määrästä, juoksutusaitauksen koosta ja siitä kuinka kauan niitä juoksuttaisit.

    • Sejollaonjärkipäässä

      Jos kuljetusboksi on pieni ja gerbiileitä on ainakin kaksi niille tulee ahdasta ja niillä on epämukavat olot, vaikka juoksuttaisit niitä monta tuntia päivässä. Kyllä ne eloon jäävät, mutta mukava kokemus se ei niille ole. Lisäksi jos se kuljetusboksi on pieni ja matala sinne ei mahdu paljon purua, jolloin gerbiilisi eivät pysty kaivamaan. Mikset vain ottaisi terraariota mukaan jos lähdette matkalle? Jos se ei ole mahdollista ostakaa ISO kuljetusboksi. Kahden tai useamman gerbiilin pitäminen pienessä tilassa monta päivää on ELÄINRÄÄKKÄYTÄ!! Minä en ainakaan pystyisi pitämään gerbsujani monta päivää kuöjetusboksissa...

    • 4-kanin-omistaja

      Gerbut varmasti pärjäisivät tuon ajan myös kotona, kunhan huolehdit riittävästä veden ja ruoan määrästä. Esim. kaksi juomapulloa, jos toinen lukittuu. Kannattaa myös puhdistaa häkki ennen matkaa... En kyllä itse ottaisi muutamaksi päiväksi mukaan kuljetuslaatikkoon, eläimet voivat jopa ahdistua pienessä tilassa ja alkaa tappelemaan resursseista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe