Eli onkohan uuden Meganen ja A-Mersun ratkaisuissa yhteistä? Diesel toki samaa, mutta entäs muuta?
Yhteistyötä Mersun kanssa
2
135
Vastaukset
- 2.0T16vGT
En usko että on juuri muuta samaa. A-mese on jo "vanha" malli ja Megane ihan uusi. Ei noilla kahdella merkillä ole mun tietääkseni sen kummempaa kombinaatiota. Renun dieselit vaan sattuu kelpaamaan itse kullekin jostakin syystä...
- Amegane
Mietin vain, kun Renault -Nissan on tärkeä partneri Mersun kanssa ja huhujen mukaan yhteistyö syvenee. Mersu lienee kehittämässä lava-autoa Nissanin kanssa, Dacia Dusteria kaupataan jossakin Nissanina yms. Ja eikö sellainen pieni uusi Infiniti ole itseasiassa A-Mersu. Niin eikös olisi luonnollisesti syytä myös hyödyntää enemmän vastaavia mallisarjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079