Huomasin eile palautteen Sisä-Savon Sanomist Ahvenisen koulun kirpparin toiminnast. Mun mielest kirjoittaja on täysi oikeessa. Vesannon Ahvenise kyläkoulun kirpparii ylläpitää sisäänpäin kääntyny kööri Hokkase johdolla. Mä olen muuttanu Vesannolle 3,4 vuotta sitte. Oon kyselly mukaa kirpparin toimintaan saadakseni päivii sisältöö,ku on tota aikaa. En o saanu vastausta Hokkaselta enkä muiltakaa pienen piirin jäseniltä. Lahtine ny vähä avoimemmi suhtautuu, mut mitää ei oo tapahtunu. Lasten kamoja ja muuta tavaraa oon tarjonu myyntiin ja tiedustellu pöytää paikalla käydessä. Aina on tarjottu vaa ei oota. Ny toho kesätapahumaanki olisin varannu myyntipöytäpaikan pihalle, mutta en saanu niinku ei tuo toinenkaa. En tiiä mitä oon tehny, ku en porukkaa sovi. Onko se tää pienipiiri kööri, mikä Vesannol näkyy kaikes toiminnas. Onnex on näitä nuorii ikätovereit, kute tuo Susu, joka järkkää peräkonttikirppareit ja jonne voi vapaasti osallistuu. KokoAhvenise kirppari on sitte aika siivoto paikka. Viimex käydessä pöydiltä tarttu pölyy vaatteisii ja pölysykkeröt pyöri lattioilla. Ei ne tarjoilutkaa kovi hygienisii oo. Kysyn kerra millo leivottu, ni vanhaa pullaa oli. Se tarjoiluki ei oo kovi ok, ku eteises tarjoillaa, ku paikka vois olla keittiö. Sit ne vaatteet sielä on nii ruttusii ja epäsiististi esilä. Ei oikee tee mieli ostaa muuta ku laste vaaatteit. Tunkkane haju seuraa kotiinki peräss. Millo lie kööri siivonu tilat.
Kahden kirpparin tapahtuma - Vesannon Ahvenisen?
4
1679
Vastaukset
- kantsiikatsoomitäostaa
HEI sehän on kirppari, jolta kaverini osti kaksi laukkua kirppiskierroksensa aikana viime marraskuussa. Kuukauden kuluttua siitä, heiltä löyty luteita kotoa. Luteet oli tullut ilmeisesti laukkujen mukana. Joutui kotonaan suorittamaan niiden häädön. Ei mikään halpa toimenpide ollut.
- helmijuntunen
Tietenkin kaupan päälle täitä, punkkeja ja satiaiset.
Sekä innoissaan siitä kirjoittamaan yleisönosastoon. Vaikka oma face olisi tehokkaampi kun vielä kuvat siitä missä luteet majailee ja missä satiaiset vilistää.
- emiajulkunen
Mihin kukaan enää tarvitsee kirppiksiä kun on netti ja face. Jos ei saa sitä kautta lumppujaan kaupan, niin turha tyrkyttää niitä toreille myytäväksi ja marista siitä jonkin läpyskän yleisöosastolla. Se todella jälkeenjääneisyyttä.
- Anonyymi
Nyt 30pv. on Ahvenisen kirpparilla viemiäni vaatteita, verhoja, kenkiä myytävänä halvalla. Tyylikkäitä melkein pitämättömiä, naisten koko 38- 42. Ei kun katselemaan ja ostamaan kevättakki tai mökille verhot. Hauskaa vappua(Klaara vappen)! Simoille ja munkeille, simasuuta hymyilyttää sokeri suunpielessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778