Minä en suvaitse muiden

nainenvapaalla

kumppanien pitämistä, jos ollaan parisuhteessa. Olen siinä mielessä vanhanaikainen. Enkä yksinkertaisesti esim. ymmärrä homoja tai bi-seksuaaleja. Mulle ainakin suhde loppuu siihen, jos toinen pettää. Siitä ei ole paluuta. Pahoittelen, jos tämä loukkaa jotakuta, mutta en minäkään omalle ajattelulleni mahda mitään.

24

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvee

      Meillä on aika samanlaiset katsannat parisuhteen puolelta.

      • nainenvapaalla

        Tuli vain mieleen. Niin järkyttävä se edellinen kokemus oli. Varasti minulta ja kaikkea. Olen siitä jo yli päässyt, mutta.. Hui, mikä yökötys. Homosteli siinä ohessa ja vehtaili myös muita naisia.


      • eiootodellistaaa
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Tuli vain mieleen. Niin järkyttävä se edellinen kokemus oli. Varasti minulta ja kaikkea. Olen siitä jo yli päässyt, mutta.. Hui, mikä yökötys. Homosteli siinä ohessa ja vehtaili myös muita naisia.

        Homosteli ohessa..huh huh täytyy olla aika veijari kysymykssä:)


      • nainenvapaalla
        eiootodellistaaa kirjoitti:

        Homosteli ohessa..huh huh täytyy olla aika veijari kysymykssä:)

        Kylän playboy. Siksi ei enää ikinä vastaavanlaista. Se oli kyllä niin peräpetteri, ettei ole tosikaan. Roikkui vielä pitkään kinuamassa sääliä, narsisti kun on. Nyt en enää suo sanaakaan hänelle.


      • Noh kokemus opettaa ja seuraavan kerran osaat valita viisaammin. Se on vain elämää ja antaa perspektiiviä niihin asioihin jotka ovat elämässä tärkeitä. Harva meistä heti löytää sitä oikeaa kumppania.

        Aika mennä nukkumaan, jotta huomenna jaksaa taas töissä.

        Hyviä öitä ja levollisia unia.


      • nainenvapaalla
        M....Mies kirjoitti:

        Noh kokemus opettaa ja seuraavan kerran osaat valita viisaammin. Se on vain elämää ja antaa perspektiiviä niihin asioihin jotka ovat elämässä tärkeitä. Harva meistä heti löytää sitä oikeaa kumppania.

        Aika mennä nukkumaan, jotta huomenna jaksaa taas töissä.

        Hyviä öitä ja levollisia unia.

        10 points and papukaijamerkki kommentistasi!


      • EikannataUskoa
        nainenvapaalla kirjoitti:

        10 points and papukaijamerkki kommentistasi!

        Toisella palstalla tuo papukaijailija olisi haukkunut sut siitä että olet jännämiehen kanssa mennyt pilaamaan itsesi.


    • kunhanvastasin

      Mä ajattelen samalla tavalla pettämisestä joten et ole ainoa "vanhanaikainen". Muut mieltymykset ymmärrän muilla vaikka itse perushetero olenkin.

      • nainenvapaalla

        En tarkoittanut, että en hyväksyisi tietyllä tavalla homoseksuaalisuutta. Sitä on, ei sille mitään mahda, mutta siis tarkoitan ymmärryksellä, että en todellakaan siis ymmärrä. Homoilla on aivan omanlaisensa huumorintaju ym., johon ei vaan pääse sisälle. Ihan oikeasti aivot kulkee eri raiteilla.


    • Pitänytolen

      Olen pitänyt tuota itsestäänselvyytenä..

    • hyvinajateltu

      Täysin samaa mieltä. Läheisyys ja seksi on parhainta parisuhteessa.

    • säälittäävaan

      En miekään noita heteroita ymmärrä, sori vaan tää mun näkemykseni.

    • Lesbohomohetero

      Perse se on Pentillä ja Leenallakin. Vittu se on synnyttämistä varten , sanoi akka kun neljännentoista kakaran ulos sieltä dumppasi. ;)

    • kaipaamasiUros

      Voi perse, olisit heti sanonu, minä kyllä haluan olla miesten kanssa ja me kaikki yhdessä, kun 3 naista ja kaksi miestä.

    • nojohan8

      Ohhoh...kova linjaus..koskeeko se seuraajamiehiä ja muita persoonia..kaikki vaan yhden kanssa..siinähän menee vapaus :(

      • nainenvapaalla

        En ymmärtänyt sanaakaan kommentistasi. Voitko kääntää suomeksi tai ainakin omalle kielellesi ainakin seuraavat sanat: "seuraajamiehiä" "muita persoonia" "vapaus"... Kuulostaakin aika mielenvikaiselta touhulta.


      • bannaabalstaltas

        Haista huilu


    • voiletunlätty

      Kyllä sitä ollaan taas niin ylempänä muita vähemmistöjä että. Kyllä heterotkin pettää ja nussii kun siat, riippumatta siitä mikä letkuJooseppi ja mikä karvaKaarina on kyseessä.

    • Homojaonvähemmän

      Sanoisin että lähtökohtaisesti 99,9% on bissejä jos oikein silmiin aletaan katsoa. Naisista kaikki, miehistä suurin osa.

      • kukkiapöytään

        Sun mielestä melkein 100% on BI-seksuaaleja. Ei varmasti ole. Ei kaikki ajattele
        katsos samalla tavalla kuin sinä. Tuo ajattelutapasi paljastaa sinusta yhden oleellisen
        persoonallisuushäiriön muodon.


      • nainenvapaalla
        kukkiapöytään kirjoitti:

        Sun mielestä melkein 100% on BI-seksuaaleja. Ei varmasti ole. Ei kaikki ajattele
        katsos samalla tavalla kuin sinä. Tuo ajattelutapasi paljastaa sinusta yhden oleellisen
        persoonallisuushäiriön muodon.

        Samaa mieltä kanssasi. Minustakin on jotenkin häiriintynyttä toimintaa tuommoinen ihmeellinen asioiden kääntely mieleisekseen.


      • pässikuinpässi
        kukkiapöytään kirjoitti:

        Sun mielestä melkein 100% on BI-seksuaaleja. Ei varmasti ole. Ei kaikki ajattele
        katsos samalla tavalla kuin sinä. Tuo ajattelutapasi paljastaa sinusta yhden oleellisen
        persoonallisuushäiriön muodon.

        Ja sinähän se oikein kaksnelosen terapeutti olet. :D


      • piiippaaaa
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. Minustakin on jotenkin häiriintynyttä toimintaa tuommoinen ihmeellinen asioiden kääntely mieleisekseen.

        Sitähän sinä ja me kaikki tehdään huomaamattakin.


    • dgkhds

      Aha. Vit..siäkös noita S24-palstalla tarvii julistaa? Kaltasias pienimieliä on 13 tusinas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe