Noh miltä se tuntuu kun osaa ärsyttää

kaksikietoutuneena

minua juuri sopivasti silloin kun haluaa? Nautitko tuskastani kun suutun ja vajoan maanpohjaan? Eikö olekin kiva olla se ihminen joka kykenee tähän kaikkeen... Silti tiedän, että välität minusta ja haluat kuulla minusta vähäsin väliajoin. Mikä sen parempi yhdistelmä kuin viha ja rakkaus.

12

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avaruust

      No eipä parempaa olekaan

      • kaksikietoutuneena

        Aluksi vihaa ja sitten rakastaa.


      • Taitaa olla vaan epävarma ja mustis sinusta...hakee huomiota tuolla ns. "Vihalla".

        Ei muuta kuin "rengastusta kehiin ja yhteen muutto" jos on henkisesti tasapainossa eikä ole päällekäyvä tai väkivaltainen eikä päihteiden käyttäjä.


    • niinettämitenoli

      Oletko tuonut ilmi, että ärsyynnyt ja olet tuskainen ?
      Jos et, niin mistä toinen voisi tietää. Ajattelee ehkä, että olet välinpitämätön.

    • cgkkgd

      Odotan toista. Hänet tunnistan parista rivistä. Sinä et ole Hän.

      • jäkäjäk

        Sä et tunnista täätä ketään parista rivistä.


    • fhkhfdgjj

      Sä olet ahtaan itsesi vanki. Vapautusta ihmisen muodossa tuskin kohtaat.

    • paikkakunnalta

      Ei kai kukaan nauti kenenkään tuskasta en minä ainakaan. Ehkä joku haluaa olla varma
      toisen ihmisen tunteista jos ärsyttää...siksi tämäntyyppinen paikka ole minkäälaiselle avautumiselle on oikea paikka.

    • Sitäjöseononon

      Tuleeko viha siitä, kun ei saa toista eikä voi olla rakkaansa kainalossa?

    • nainenvapaalla

      Ei se ole silloin oikein, jos joudut tuommoista kokemaan. Jos toinen on avautunut sulle omista ajatuksistaan vai haluatko mieluummin kulissit? Vitut kulisseille, sanon.

    • Jokainenvoikehittyä

      Ei tunnu miltään. Omat ovat kehittämäs ongelmat, kehittymättömyytes.

    • Myössinäärsytät

      Pidän sinut tyytyväisenä ettet hermostu ja kuullostelen millä mielialalla olet. Sulla on ne vallan avaimet kuten tiedät sen itsekin. Kuka leikkiin ryhtyy sen kestäköön. Haluan varmistaa ne mitä olet kertonut ja pitääkö paikkansa. Olet myös valehdellut mulle joten tasoissa ollaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe