kärsin jatkuvasta ahdistuneisuudesta varsinkin kun olen pidempään yksin.
sosiaalisia suhteita mulla ei juurikaan ole, no äiti, kaksi jo aikuista poikaa, muutama serkku.
olen niin epätoivoinen, että mietin nettideittailua, joka voisi johtaa jonkinlaisen suhteen syntymiseen.
mutta valmiiksi pessimistinä kysynkin muiden kokemuksia asiasta.
onko monikin teistä löytänyt sopivaa ja luottamuksellista suhdetta netin avulla?
vai onko se vaan aikuisten leikkiä vailla vastuuta?
nettideittailu
9
199
Vastaukset
- envielälöytänyt
Hei vaan! Jos tulet jonkun kanssa netissä juttuun, niin älä ala haaveilemaan että siellä on sellainen ja tällainen ihana tyyppi... Siitä seuraa se, että kun tapaatte, niin pettymys tulee kun toinen ei vastaakaan luomaasi haavekuvaa. Selvitä toisesta muutama sinulle tärkeä perusasia, ja jos ne tuntuu sopivilta niin sovi treffit johonkin julkiseen paikkaan. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen... Ehkä se toinen löytyy netin kautta tai jollain muulla tavoin, vaikka jonkun tuttavan juhlissa törmäätte ja tulette juttuun... Onnea etsintääsi ja toivottavasti löydät.
- jtjtjt
Nettideittailussa ei voi valita sitä "yhtä oikeaa", vaan se on numeropeliä. Se toimii vaan siten, että lähetät useille ok-tyypeille viestiä, ja sitten on parempi mahdollisuus saada vastaus. Pieni todennäköisys on, että juuri yksi tietty tyyppi vastaa, koska kilpailu on todella kovaa nettideittailussa. Tämä on siis neuvo miehen näkökulmasta. Tällä strategialla se on ainakin mulle toiminut. Muta älä tosiaan odota mitään vuosisadan rakkaustarinaa.
- OnSeVaanSemmosta
Listaan tähän treffieni tulokset. Etsiskelin elämänkumppania silloin useaan otteeseen. Nuo kaikki ovat tapahtuneet siis useiden vuosien kuluessa.
1. Kuvaton profiili joka osoittautui totaaliseksi valehtelijaksi mm. painonsa suhteen. Hän oli todella läski, epäsiisti ja hikinen. Myöhemmin kuulin hänen olevan jonkin sorttinen kylähullu... siis ikävässä mielessä. No, näkihän tuon.
2. Fiksu. Hyvä kirjoittamaan mutta treffeillä ei juurikaan päin katsonut. Oma aloitteisesti ei mitään puhunut. Jyrsi vaan kynsiään. Huoh! Yhdessä päätimme olla erillään. Tasapelikö.
3. Upea, haki elämänkumppania, mutta ei ollut oikeastaan minusta lainkaan kiinnostunut vaikka juteltiinkin ihan sujuvasti. Eli vika olikin kait minussa. Seksi olisi hänelle silti kelvannut ainakin hivelyistä päätellen. Tapasimme kolmesti (ilman seksiä).
4. Hyvä ja kiinnostunut minusta. Kertoi olevansa traumaattisesta suhteesta juuri eronnut ja on kovin varovainen. Plaalp..plaap... Hahaa! Asui edelleen siippansa kanssa. Ei ainakaan saman kunnan asukkaille kannata valehdella. Soitteli vielä pitkään, en kertonut tietäväni...
5. Taivaanrannanmaalari. Mukavat jutut, mutta hän oli jotenkin irti maasta. Suuret suunnitelmat ja avoin puhumaan asioistaan, jopa siitä kuinka valtavat velat hänellä on. Ei se mitään, mutta hän kun oli lisää velkaa tekemässä aivan outojen suunnitelmiensa vuoksi. Ei pätkääkään käytännön elämässä kiinni. Jotenkin hompsuinen tapaus.
6. Saman pikkukaupungin asukas. Halvatuin hyvä kirjoittamaan ja vaikutti erittäin älykkäältä ja hauskaltakin... paitsi että taukoili kirjoittamisissa vähän omituisesti. Tapasimme paikallisessa ravintolassa joka kuhisee naapureitani lauantai-iltaisin. Hän oli ennättänyt sinne ennen minua ja kertonut jo kaikille mahdollisille suureen ääneen olevansa treffeillä nettitreffien kautta ja sönkännyt mun tuntomerkkejäni, vaikka sovimme kyllä tarkan ajan ja jopa tarkasti sen pilarin jonka juureen asetumme toisemme tarkemmin tunnistaaksemme. Huomauttaessani hänelle luottamuspuolen olevan nyt pahasti hukassa hän selitti olevansa puhelias kun on juovuksissa. Hah Hah! Ensitreffeille kännissä??? Olisiko alkoholi ollut syy myös ihme taukoihin yms.
7. Tehtiin pitkän suunnittelun ja hänen aikataulunsa mukaan treffit. Odotin ja odotin! Ei tullut!
Yksin oon... tietenkin! - beenthereN
Herkkiä ihmisiä kyllä varoittaisin (oman kokemukseni perusteella) nettideittailusta. Kymmenisen vuotta sitten laitoin itse ilmoituksen ja tuleehan naisille vastauksia.
Oli siinä ihmettelemistä. Tapasin muutaman, osa olisi halunnut jatkaa, mutta minä en. Ilmeisesti jotain ihannekuvaani etsin, jos siis etsinkään. Itse ainakin mielestäni kuvailin itseäni rehellisesti, miehet ei aina, tai sitten muovaat tietyn kuvan heidän kertomansa perusteella. Mutta toisaalta, mistä sitä muualtakaan nykyään ketään löytää? Tanssipaikat ovat kuolleet, siis ravintolat, joissa muutakin kuin juodaan.
Ole realisti, älä ota itseesi jos sinua "ei kelpuuteta".- Ullakkoulla
beenthereN!
En tiedä missä päin vaikutat, mutta kyllä tanssilavoja on toiminnassa siellä sun täällä ja tanssijoita riittää. Siitä vaan siistiä kampetta niskaan ja tanssikengät jalkaan.
Kurkkaapa tuota linkkiä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_tanssilavoista
Myös tanssi.net kertoo tanssipaikkoja maakunnittain. Sieltä löytyy myös kunkin tanssipaikan tapahtumat ja esiintyjät. Tuossa listassa tosin on mukana myös hotelleja ja ravintoloita.
http://tanssi.net/fi/p/5572.html - Ullakkoulla
Ullakkoulla kirjoitti:
beenthereN!
En tiedä missä päin vaikutat, mutta kyllä tanssilavoja on toiminnassa siellä sun täällä ja tanssijoita riittää. Siitä vaan siistiä kampetta niskaan ja tanssikengät jalkaan.
Kurkkaapa tuota linkkiä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_tanssilavoista
Myös tanssi.net kertoo tanssipaikkoja maakunnittain. Sieltä löytyy myös kunkin tanssipaikan tapahtumat ja esiintyjät. Tuossa listassa tosin on mukana myös hotelleja ja ravintoloita.
http://tanssi.net/fi/p/5572.htmlÄh! Sählään!
Tuo alempi linkki vei pikkuisen vikaan. Tässä oikeampi osoite tanssi.net sivulle.
http://tanssi.net/fi/p/maakunnat.html
- htrthg
Tanssipaikat ne vasta perseestä onj. Typerää pikku aikuisten leikkiä. Ei vois vittu vähempää kiinnostaa.
Kyllähän niistä nainen saa mitä haluaa, mutta kilpailu on armotonta miehelle. Niissä on vain erittäin, erittäin epätoivoisia miehiä. Olen itsekin ollut joskus epätoivoinen, ja sillon tulee alentumaan kaikenlaisiin typeryyksiin. Huomaa, kahdella yyllä.- TaivasTanssi
No joo. Jos tanssipaikkoihin suhtautuu kilpakenttinä tai liha- ja karjamarkkinoina, niin voihan ne olla vääriä paikkoja mennä yleensäkin vaan johonkin ihmisten keskuuteen vaikkapa vaan juhannuksen yksinäisyyttään lieventämään.
Tanssiminenkin tietysti saattaa olla typeryyttä noista edellä mainituista syistä johtuen.
Moni mieskin pitää tanssimisesta. Ei se pelkästään ole sitä että naiset saavat mitä haluavat... eli tanssia tai vaan olla mukana ja ihmisten keskellä.
Tanssi on myös hyvää liikuntaa. Kyllähän se aikuisten monet pikku leikit päihittää.
- Mustakoivu
Tungen nyt tähän keskusteluun oman kysymykseni kanssa, kun en viitsi uuttakaan ketjua aloittaa nettideittailusta.
Kertokaapa te jotain nettideittailusta. Onko siellä vain selkeillä elämänkumppanuuden, seksin ja treffiseuran hakijoilla senssit.
Ajattelin, että laittaisin johonkin ystävänhakuilmoituksen. Hakisin vain ystävää, en minkään sorttista parisuhdetta tai seikkailua.
Itselläni siinä on siltikin hankaluutena etten ole oikein koskaan tullut juttuun samaa sukupuolta olevien kanssa. Eikös semmoinen vastakkaista sukupuolta olevan ystävän hakeminen haiskahtaisi vähän siltä kuin siinä kuitenkin olisi muutakin takana kuin blankko ystävyys. Vaikka ei kait ystävyys parisuhteessakaan pahitteeksi olisi. :-D
En vaan millään halua mihinkään parisuhdekiemuroihin, mutta en halua aivan yksinkään olla. Uskaltaisikohan joku itsekin yksinäinen edes vastata. Voin tietysti yrittää, mut mitäpä te luulisitte tuon sorttisesta ystävähausta.
Onko tämä ihan päätön ajatus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784