Siis kun oon sormettanut tyttöjä, niin oon vaan tehnyt kerran, en ole asiaa ajatellut ennenkun tyttö sanoi, että tee vielä toinen kerta. Olisko normi 2 kertaa peräkkäin , vai enemmänkin.
Tytöt montako kertaa
12
1526
Vastaukset
- neuvokasta
Ei siinä oo normia. Jos tyttö pyytää niin sormeta uudelleen.
- mariaado
Moni ei varmaan kehtaa pyytää useimpii kertoi, niin et vois vaikka tehdä niin monta kertaa kunnes tyttö sanoo, ettei enää.
Minä ainakin teen itelleni aina 2 x, enkka on 5 - haave..vain
Niin monta kertaa kun tyttö pyytää;D
ei täällä ole tyttöjä
- Risto666
Meinasin jo sanoa, että olenhan minä tyttö. Mutta en onneksi.
- teryeryer
nuoria fantasioimassa, tämäpä uutta
- Tyttö17v
Ite taas tykkään aina vaan kerran.
- oboii
No höh, jos tyttö on neitsyt ja haluaa sitä olla, niin suostuu yleensä sormitukseen ja vaatteiden riisumiseen ainakin kesällä, kun on muutenkin vähä päällä, mutta ei panemiseen, tai nuolemiseen ja sellaista nättiä ja alastonta tyttöö on kivaa ja kiihottavaa sormettaa, kun voihkii ja kiemurtelee. moni tekee sitten vastapalveluksenkin käsillään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794944- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482209
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830