Siis kun oon sormettanut tyttöjä, niin oon vaan tehnyt kerran, en ole asiaa ajatellut ennenkun tyttö sanoi, että tee vielä toinen kerta. Olisko normi 2 kertaa peräkkäin , vai enemmänkin.
Tytöt montako kertaa
12
1571
Vastaukset
- neuvokasta
Ei siinä oo normia. Jos tyttö pyytää niin sormeta uudelleen.
- mariaado
Moni ei varmaan kehtaa pyytää useimpii kertoi, niin et vois vaikka tehdä niin monta kertaa kunnes tyttö sanoo, ettei enää.
Minä ainakin teen itelleni aina 2 x, enkka on 5 - haave..vain
Niin monta kertaa kun tyttö pyytää;D
ei täällä ole tyttöjä
- Risto666
Meinasin jo sanoa, että olenhan minä tyttö. Mutta en onneksi.
- teryeryer
nuoria fantasioimassa, tämäpä uutta
- Tyttö17v
Ite taas tykkään aina vaan kerran.
- oboii
No höh, jos tyttö on neitsyt ja haluaa sitä olla, niin suostuu yleensä sormitukseen ja vaatteiden riisumiseen ainakin kesällä, kun on muutenkin vähä päällä, mutta ei panemiseen, tai nuolemiseen ja sellaista nättiä ja alastonta tyttöö on kivaa ja kiihottavaa sormettaa, kun voihkii ja kiemurtelee. moni tekee sitten vastapalveluksenkin käsillään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1272832SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561855Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava801795Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2971733Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201624Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291312Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1111176Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052