Siis kun oon sormettanut tyttöjä, niin oon vaan tehnyt kerran, en ole asiaa ajatellut ennenkun tyttö sanoi, että tee vielä toinen kerta. Olisko normi 2 kertaa peräkkäin , vai enemmänkin.
Vastaukset 12
- neuvokasta
Ei siinä oo normia. Jos tyttö pyytää niin sormeta uudelleen.
- mariaado
Moni ei varmaan kehtaa pyytää useimpii kertoi, niin et vois vaikka tehdä niin monta kertaa kunnes tyttö sanoo, ettei enää.
Minä ainakin teen itelleni aina 2 x, enkka on 5 - haave..vain
Niin monta kertaa kun tyttö pyytää;D
ei täällä ole tyttöjä
- Risto666
Meinasin jo sanoa, että olenhan minä tyttö. Mutta en onneksi.
- teryeryer
nuoria fantasioimassa, tämäpä uutta
- Tyttö17v
Ite taas tykkään aina vaan kerran.
- oboii
No höh, jos tyttö on neitsyt ja haluaa sitä olla, niin suostuu yleensä sormitukseen ja vaatteiden riisumiseen ainakin kesällä, kun on muutenkin vähä päällä, mutta ei panemiseen, tai nuolemiseen ja sellaista nättiä ja alastonta tyttöö on kivaa ja kiihottavaa sormettaa, kun voihkii ja kiemurtelee. moni tekee sitten vastapalveluksenkin käsillään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639