Liikkuuko Imatralla

Kui

Raiskaaja? Onko totta että Imatralla on raiskattu joku 15 vuotias tyttö?

8

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm

      että tääl ois ketään nyt täs lähi-aikoina raiskattu..tai että olis raiskaaja liikkeellä. en kyllä yhtään ihmettele vaikka totta oliskii. sen verran pimee paikka tää kylä alkaa kyl olemaan.

    • zzz

      Ihan kuin oisin kuullu jotai tai lukenu lehdestä. Mut siint on aikaa jo varmaa 2-3 kuukautta.

      • olen kuullut on kaupunki tu...

        Karjalaista varmuutta. Kyllä varmasti melkein olen kuullut jotain sinne päin. Täällä leimataan ihmisiä kuulopuheiden perusteella.Lyödään kaikenlaisia leimoja otsaan.Se käy nopeasti, mutta asian todellisen laidan palauttaminen vie kymmenen vuotta, joskus se leima jää ikiajoiksi ihmisten otsaan.Esim: Kuulin itse, että työtoveri
        sanoi nähtyään vanhemman ja nuoremman miehen tulevan ostoksille kauppaan:Inhottaa nähdä aina nuo HOMOT täällä.Ne käy aina yhdessä kaupassakin.Sanoin että ovat isä ja poika. Työtoveri sanoi, että ei olisi uskonut, näyttivät niin HOMOILTA.


      • kuuntelija

        Kuulin että Imatralla oli reipasta elämää vielä 80-luvulla, kuulemma asukkaitakin yli 30 000.

        Sittemmin on meno hiljentynyt.


      • Luulen taas
        olen kuullut on kaupunki tu... kirjoitti:

        Karjalaista varmuutta. Kyllä varmasti melkein olen kuullut jotain sinne päin. Täällä leimataan ihmisiä kuulopuheiden perusteella.Lyödään kaikenlaisia leimoja otsaan.Se käy nopeasti, mutta asian todellisen laidan palauttaminen vie kymmenen vuotta, joskus se leima jää ikiajoiksi ihmisten otsaan.Esim: Kuulin itse, että työtoveri
        sanoi nähtyään vanhemman ja nuoremman miehen tulevan ostoksille kauppaan:Inhottaa nähdä aina nuo HOMOT täällä.Ne käy aina yhdessä kaupassakin.Sanoin että ovat isä ja poika. Työtoveri sanoi, että ei olisi uskonut, näyttivät niin HOMOILTA.

        Joo täällä tosiaan luullaa ja kuullaan paljon asioita, niitä levitellään ja paisutellaa eteenpäin vaikei jutussa alkujaankaan ollut päätä eikä häntää. Karjalaisuuden huonopuoli. Toi homo luulo oli jo kyllä aika härski! Vaikka ei miulla mitää oikeita homoja vastaan olekkaan, kai niitäkin täällä on.


      • ei enää teini
        kuuntelija kirjoitti:

        Kuulin että Imatralla oli reipasta elämää vielä 80-luvulla, kuulemma asukkaitakin yli 30 000.

        Sittemmin on meno hiljentynyt.

        Reippain meno oli 70 luvun lopussa Imatran ajojen aikaan, jolloin oli vielä niin pieni etten paljo mitään tajunnu. 80 luvulla olin jo kovasti hengessä mukana, tosin ajot loppuivat samalla vähän myös elämä. Silti 80 luku oli huippu aikaa myös Imatralla ja asuikkaita oli joku 31000. Nykyään Imatralta muuttaa jokavuosi reilu parisataa pysyvästi pois ja nimen omaan nuoria. Eipä ihme että elämä täällä loppuu remuava nuorisohan on elämän suola.


      • Kommentaattori
        ei enää teini kirjoitti:

        Reippain meno oli 70 luvun lopussa Imatran ajojen aikaan, jolloin oli vielä niin pieni etten paljo mitään tajunnu. 80 luvulla olin jo kovasti hengessä mukana, tosin ajot loppuivat samalla vähän myös elämä. Silti 80 luku oli huippu aikaa myös Imatralla ja asuikkaita oli joku 31000. Nykyään Imatralta muuttaa jokavuosi reilu parisataa pysyvästi pois ja nimen omaan nuoria. Eipä ihme että elämä täällä loppuu remuava nuorisohan on elämän suola.

        Parhaimmillaan täällä oli 36.000 asukasta, ja muistaakseni se oli tuossa 70- ja 80-lukujen vaihteessa. Sen jälkeen määrä on tasaisesti hiipunut.

        Yli 30.000 on ollut sentään vuoteen 2003 asti.


    • Mie

      Ja se kusipää on miulle hyvinkin tuttu. Nimeä en kerro, mutta se asuu vuoksenniskalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe