Raiskaaja? Onko totta että Imatralla on raiskattu joku 15 vuotias tyttö?
Liikkuuko Imatralla
8
1615
Vastaukset
- hmmm
että tääl ois ketään nyt täs lähi-aikoina raiskattu..tai että olis raiskaaja liikkeellä. en kyllä yhtään ihmettele vaikka totta oliskii. sen verran pimee paikka tää kylä alkaa kyl olemaan.
- zzz
Ihan kuin oisin kuullu jotai tai lukenu lehdestä. Mut siint on aikaa jo varmaa 2-3 kuukautta.
- olen kuullut on kaupunki tu...
Karjalaista varmuutta. Kyllä varmasti melkein olen kuullut jotain sinne päin. Täällä leimataan ihmisiä kuulopuheiden perusteella.Lyödään kaikenlaisia leimoja otsaan.Se käy nopeasti, mutta asian todellisen laidan palauttaminen vie kymmenen vuotta, joskus se leima jää ikiajoiksi ihmisten otsaan.Esim: Kuulin itse, että työtoveri
sanoi nähtyään vanhemman ja nuoremman miehen tulevan ostoksille kauppaan:Inhottaa nähdä aina nuo HOMOT täällä.Ne käy aina yhdessä kaupassakin.Sanoin että ovat isä ja poika. Työtoveri sanoi, että ei olisi uskonut, näyttivät niin HOMOILTA. - kuuntelija
Kuulin että Imatralla oli reipasta elämää vielä 80-luvulla, kuulemma asukkaitakin yli 30 000.
Sittemmin on meno hiljentynyt. - Luulen taas
olen kuullut on kaupunki tu... kirjoitti:
Karjalaista varmuutta. Kyllä varmasti melkein olen kuullut jotain sinne päin. Täällä leimataan ihmisiä kuulopuheiden perusteella.Lyödään kaikenlaisia leimoja otsaan.Se käy nopeasti, mutta asian todellisen laidan palauttaminen vie kymmenen vuotta, joskus se leima jää ikiajoiksi ihmisten otsaan.Esim: Kuulin itse, että työtoveri
sanoi nähtyään vanhemman ja nuoremman miehen tulevan ostoksille kauppaan:Inhottaa nähdä aina nuo HOMOT täällä.Ne käy aina yhdessä kaupassakin.Sanoin että ovat isä ja poika. Työtoveri sanoi, että ei olisi uskonut, näyttivät niin HOMOILTA.Joo täällä tosiaan luullaa ja kuullaan paljon asioita, niitä levitellään ja paisutellaa eteenpäin vaikei jutussa alkujaankaan ollut päätä eikä häntää. Karjalaisuuden huonopuoli. Toi homo luulo oli jo kyllä aika härski! Vaikka ei miulla mitää oikeita homoja vastaan olekkaan, kai niitäkin täällä on.
- ei enää teini
kuuntelija kirjoitti:
Kuulin että Imatralla oli reipasta elämää vielä 80-luvulla, kuulemma asukkaitakin yli 30 000.
Sittemmin on meno hiljentynyt.Reippain meno oli 70 luvun lopussa Imatran ajojen aikaan, jolloin oli vielä niin pieni etten paljo mitään tajunnu. 80 luvulla olin jo kovasti hengessä mukana, tosin ajot loppuivat samalla vähän myös elämä. Silti 80 luku oli huippu aikaa myös Imatralla ja asuikkaita oli joku 31000. Nykyään Imatralta muuttaa jokavuosi reilu parisataa pysyvästi pois ja nimen omaan nuoria. Eipä ihme että elämä täällä loppuu remuava nuorisohan on elämän suola.
- Kommentaattori
ei enää teini kirjoitti:
Reippain meno oli 70 luvun lopussa Imatran ajojen aikaan, jolloin oli vielä niin pieni etten paljo mitään tajunnu. 80 luvulla olin jo kovasti hengessä mukana, tosin ajot loppuivat samalla vähän myös elämä. Silti 80 luku oli huippu aikaa myös Imatralla ja asuikkaita oli joku 31000. Nykyään Imatralta muuttaa jokavuosi reilu parisataa pysyvästi pois ja nimen omaan nuoria. Eipä ihme että elämä täällä loppuu remuava nuorisohan on elämän suola.
Parhaimmillaan täällä oli 36.000 asukasta, ja muistaakseni se oli tuossa 70- ja 80-lukujen vaihteessa. Sen jälkeen määrä on tasaisesti hiipunut.
Yli 30.000 on ollut sentään vuoteen 2003 asti.
- Mie
Ja se kusipää on miulle hyvinkin tuttu. Nimeä en kerro, mutta se asuu vuoksenniskalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612