Eli siis joo...Oon 13v. ja kysyn nyt teiltä et oonko liian painava? Mun mitat on: 161,3 cm ja 47 kg.
Ei mitään haukkui kiitos, muutenkin on masennusta. Otan kaikki kommentit (paitsi haukut) hyvällä...
Kertokaa....
11
378
Vastaukset
- Camilla19
Onko sinulla joku sairaus vai miksi olet noin lihava? Ottaisin yhteyttä pikaisesti lääkäriin.
- Syö_hyvin
E missään nimessä ole liian painava. Pyydä äitiäsi tuoman tai hae itse kaupasta jättipussilliset sipsejä ja juustonaksuja ja nakkeja. Lisäksi lettutaikina ainekset ja hilloja ja kermaa vaahtoa varten. Syö sipsit ja naksut ja vedä letut jälkkäriksi. Ruokajuomana toimii koko aterioinnin ajan tuo siirappi.
Jatka tätä ruokavaliota sinnikkäästi ja tuotapikaa huomaat olevasi äitisi kokoinen tosinainen, jota ei tuuli vie. - Fb91
Oletko tyttö vai poika ? Helpompi myös arvioida kun tietää kumpi sukupuoli kyseessä koska pojilla ja tytöillä kroppa toimii hiukan eri tavalla.
- hööks
Et oo
- hhhhhhmmm
Tsiisus mitä shaibaa tässäkin kessassa on kirjoitettu. EI, Et ole lihava. Sen näet itsekin sinun bmi:stä, olet normaalipainoinen hoikka. Ole huoleti!
- ewrfweg
No riippuu ihan siitä varmaan miltä olo tuntuu. Ei me tiietä sun tuntemuksista. Minun sisko oli ikäisenäsi ja pituisenasi enimmillään lähes 2 kertaa painavampi, mutta laihduttelun jälkeen lukion ekalla jo hyvinkin hoikka ja sopusuhtaisa. Kyllä keho enenpitkää hakee sen rakenteelleen parhaiten sopivan painonsa, kuhan sitä ei tahallaan riuduta tahi lihota.
Et ole.
Jos et usko puhetta, niin netti on painoindeksilaskureita täynnä.söpöliini_ kirjoitti:
Haha😂😂
Niillä yritetään ylisyöttää ihmiset aivokuolleiksi!😂Eiköhän se tuollainen paskanjauhaminen ne aivot ennemminkin kuoleta. :)
- Esjonne666
Et todellakaan oo ylipainonen. Ite oon 13w 162cm pitkä ja painan 55kg ja mulle lääkäri sano et se on normaali paino viel...
- Jlh
Et oo todellakaan liian laiha. Muutama kilo lisää niin ei tule anoreksiaa. Itelläkin masennus ja mietin kokoajan oonko liian lihava. Tsemppii 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343193- 1592203
- 1371723
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81297Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371065Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611016Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y195895Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54875- 77861
- 97811