Kertokaa oma menkka tarinanne ja mulla on kysymys!

Menkkatyttö

Eli siis mun menkat alko eilen😅ja oon 11 tänä vuonna 12. Menin siis eilen suihkuun ja kun otin vaatteita pois niin huomasin kivan paljon ruskeapunaista pöksyissä,no ensin olin silleen miten sitä voi olla noin paljon.No illalla aattelin et en laita mitään suojaa kun haluan varmistua et nää on menkat,no sitten aamulla oli hirmu kipeä alavatsa ja makoilin vaan sängyssä.Kerroin äitille kivuista ja se alko jo huolestuu onko jotain vakavaa no sit menin vessaan ja pyyhkiessä punaista tuli paperiin,sit menin äitille silleen tämmöstä tuli ja se oli silleen 😱 naistentaudit onneks olkoon😉ja oli iloinen no ihmettelen miks se sanoo menkkoi naistentaudiks.Sit menin huoneeseeni ja äiti tuli side kädessä et nyt sun pitäs laittaa tämmönen ja mä olin silleen ok,ja äiti kysy osaanko laittaa sen ja olin silleen varmaan,no vessassa osottautui että side oli vähän huono mun pöksyihin.Kun tulin vessasta niin äiti kysyi oliko hyvä vai ostetaanko sulle omia kun side mikä minulla oli tällä hetkellä niin se oli äitin.no sanoin on tää aika iso ja sit mentiin kauppaan ja hirveet paineet kun eka sil hylly osastolla oli joku vanha nainen ja se kysy äitiltä missä joku tuote on ja äiti meni näyttää missä sitä tuotetta on ja itse jäin siihen sideosastolle seisomaan😂no sit äiti tuli takas ja sano haluutko siivellisii vai ilman ja mä olin silleen ihansama ja se otti semmosii normaaleja paksumpia ja ne oli sit hiukan pienempiä ja hyvempiä ja ne oli siivellisii.no kotona sit parin tunnin päästä vaihoin siteen ja tässä sitä ollaan🙄mut mulla on ongelma onko normaalia jos ekat menkat on sika runsaat ja side ihan veres 3-4h jälkeen kun sitä on käyttäny? Ja kertokaa toki oma menkkatarinanne tai jos teillä ei oo vielä alkanu niin kertokaa mitä mieltä ootte menkoista😄 Ps.iskä ei tiedä vielä ja äiti äsken kysyi haluunko kertoo iskälle ja olin silleen kerro jos haluut...

10

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menkkatyttö

      Ja siis kaupas oli myös paineet kun siellä ois voinu olla kuka tahansa meiän luokkalainen😂enkä kerro näist menkoist kellekkään mun kaverille paitsi ehkä parhaimmalle kaverille🤔ja viel kun olin laittanu sen siteen ja äiti oli kysyny oliko hyvä niin sit sain buranaa kun alavatsaan sattui sen verran paljon😅

    • Tytteliinix1

      Mä olin just täyttäny 12 ja olin vessassa. Niinku pyyhin nii siihe paperiin tuli jotain punasta. Ja mulla oli ollut tosi kipee maha ennen sitä enkä tienny mistä se johtu. Mut siis nii olin mun iskän kaa kahestaan kotona. Niin laitoin vaa vessapaperii kauheesti pikkareihin ja sit onneks mun iskä sano mulle et se menee käymäs lenkillä. Nii sit ku se oli lähteny nii soitin ihan yli nopeesti äitille ja sit se sano et ku se tulee nii se hakee mulle omia siteitä. No se tuli kotiin ja se oli ihan yli onneline. Olin sillee et pliis äiti😂😂ja sit ku silloo oli sunnuntai nii olin sit seuraavana päivänä koulus kauheis paineis et tulee läpi. Ei tullu😂😂 mut siinä oli. Ja onnea ku sulla alkoi menkat😀

      • Menkkatyttö

        Kiits ja tässä uusia menkkoja odotellessa...


    • 1hväleintamponijaside

      Jos sun pitää vaihtaa 3-4h välein side nii ei oo TODELLAKAAN runsaat!!! Suht niukat jopa.

      • Menkkatyttö

        No aattelin et ne on runsaat kun äitin pitää vaihtaa joskus 5h välein mut ihmiset on erilaisia...


    • Kelqsl

      Mulla alko silleen et oli hirvee vatsakipu yhtäkkii ja oli siis myöhä jo. Kävin vessassa, pikkareissa ei ollu mitään mut kun pyyhin niin tuli verta. No laitoin sit yöks varuiks siteen. Aamulla kun heräsin pikkarit oli ihan veressä. Äiti luuli et mulla oli vatsatauti kun valittelin vatsakipua ja osti kaupasta jotai banaaneja yms mut sit selitin sille et menkat oli alkanu nii se vaa näytti mis siteet on (vaik tiesin jo).

    • Kelqsl

      Ainiin ja mulla on tosi runsaat, 2h jälkeen side jo ihan täynnä.

      • Menkkatyttö

        Mulla on vähä sama tilanne vaikka menkat alkanu että eilen kovat menkkakivut ja pari päivää jomotellut mutta mitään ei ole tullut kun olen käynyt vessassa katsomassa


    • Menkkatyttö

      Tänään alkoi taas aamuyöllä kovat kivut ja aamulla sain tietää mistä se johtui...no menkoista😅

    • Anonyymi

      Mulla ei oo vielä menkkoja mut on ollu päivän kipee alavatsa. Kohta ne varmaan tulee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe