Kuka on kotkan kovin äijä??

kestapoo

kuka on kovin HÄH??!

44

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaanminäseolen

ET AINAKAAN SINÄ !!!!

• jajuhannustulossa

Eihän Kotkassa semmosia olekkaan ! Ruusukin ajelee ympäri kaakkois-suomea ukkomiesten perässä !

• Ninpä_

Se olisi Kervinen, mutta asuu tätä nykyä Haminan Neuvottomassa. Kellisti kaupungin 5 lakimiestä.

• Turgr

Pavosen heska

• Heeehehhhhe

Kovin jätkä on idiootti!!!!!!!!

• ruusujenruusu

Onkos se kotkanruusu vielä voimissaan? Vieläkös sillä sokeri sulaa suussa?

• pasi.toska

Topi Hurttu

• Siis kuka on tämä kotkan ruusu

• HaminanRouva

Kotkalainen punikki ei ole ikinä kova vaan paskahousu itkiä

• ehkähovarilta

JJ oli ennen mutta kuka on nykyään?

• Luuserioli

Ei se ollut kuin vanhempien rullaaja ja luuseri. Karkuun meni jos tiukka paikka tulisi. Heikompien hakkaaja minkä varmasti voittaa.

• Ettäniin

Eikö jarssu ole samanlainen?

• Savonlinnan.MIELISAIRAS

Minä olen Savonlinnan kovin homo.

Ystävällisin terveisin

Savonlinnan HULLU mies
      Pia Raskin väsymätön vainoaja
      paskat housussa

• kekkuliitti

Kuka on kovin?? HÄH, kuka, HÄHÄH?!!

• hullusavonlinna

Jarssu näyttää olaevan myös Savonlnnan hulllu mies , paskat housuissaan.

• Savonlinnan.MIELISAIRAS

PASKAAKO se sulle kuuluu, että olen Jarssu! Paskaako. Hih!

Ystävällisin terveisin

Savonlinnan HULLU mies
        Pia Raskin väsymätön vainoaja
        paskat housussa

• varmaluulo

Eiköhän hovarilta tule kovimmat tyypit.

• hähähähähähähä

kovimmat äijät on entisiä bodareita, voimanostajia yms.!! Ne osaa hähätellä kunnolla ja vetää koviten keittoa nykypäivänä. Ei nouse kun perseet penkistä ja surffausta harrastellaan entisillä meriiteillä

• jeueu

Ai niinku se yks kännäävä bodari joka facebookissa huutelee olevasa kotkan kovin!

• Trollinarssu

Ja Trolli narssu harrastaa surfausta tällä palstalla trollaten. Näkyy edellisistä viesteistäkin jo avaamatta seuraavaa aloitusta.

• Trollinarssu

Mahtavin ja yliveto on narssu. On huippu trollaamisessa mihin kukaan ei ole päässyt ja on ykkönen alallaan, valitettavasti.

• Seolen

Mitä.

• Himmin

Opa on kingi 😂

• 090909090909mmm

kuutsalon sosialisti akka on kotkan kovin äijä

• kippisjakulaus

Onko kovin hähhähhää? Niitä on niin monia, kato googlesta
      Kaikki menestyjiä nykyään niinkuin on ollut aina!

• tutukki

aika monella kovalla jätkällä on bemmi ja leveet läskit alla! Samalla gansta meininki, aseita ja huumeita, yhdellä ei ole kuin tuulen huuhtoma perse ja entiset meriitit

• kekkuliko

kuka se on??

• tappeluratkaisee

Kovin äijä on varmaan sellanen joka voittaa suurimman osan päälle tulijoista tappelussa, eli on osaava tappelija. JJ oli just hyvä tappelemaan ja just paljain käsin eikä mitä välineitä, "moraa ei heiluta ku känniset".

• abbas

Anttila on kovin

• putputtelijapruut

zimikö? pitkä vai pätkä?

• iisakkinen

Ihan sama mut kellä paksuin käsi??

• Kovin

Kovin äijä on se, kuka huolehtii perheestään, käy töissä ja elää yhteiskunnan sääntöjen mukaan.

• summastasevissiioli

Papu P.

• kynäniskapaska

Kynäniskoja ne perheenisukit on! Pitää olla iso, ottaa vauhtii ja näyttää vitun isolta.
      Kiva huudella kynäniskoille kun he käyvät töissä. mä elelen herroiksi ja diilailen kavereille.

• nappipää

Kova jätkä on sellanen joka ei pelkää ja osaa tapella. Osa kotkan kovista jätkistä on varmaan linnassa?

• venkulainen

Ei kovat jätkä joudu linnaan! ja kovimmat pysyy hiljaa, ei laula

• tsirp.tsirp.tsirp

Laulajat just ei linnaan joudu!!!!!! !!!!

• tuheron

laulajia linnat täynnä! Toinen puoli liskolla ja toinen muualla. Hiljaa pysyjät ei käytä, ei pidä itsestään ääntä. he avaa palkkapussit vuosien päästä ja jää eläkkeelle

• etelänmiehetantaa

Ota nyt kova jätkä se kurtturuusu käsittelyyn. Anna sille oikein kuin mies vain voi antaa. Raukalta kun korttikin laitettiin taas kuivuu. On sillä vaikeeta, voi voi

• jonkunaarre

Se nainenhan on muutenkin ihan romuna. en koskis siihen edes pitkällä kepillä.

• Paluumuutajatsadista

Tämäkin ketju todistaa sen; Suomen kaunein kaupunki ja tyhmimmät asukkaat.

• jorkkuorkku

Kovimmat jätkät ei tähänaikaa herää vaan jatkavat samoilla silmillä

• impotuska

Minä olen kovin, paitsi vehkeestä

• keikkamuusikko

Kotkassa ei kovia jätkiä olekaan, Junnukin jo lauloi että "Kotkan poikii ilman siipii"...
      Kairossa oli aikoinaan 70-luvulla kovia rautaisia jätkiä mutta aika muuttaa ukotkin puuksi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      25
      4443
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      316
      2830
    3. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      129
      1654
    4. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1635
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      65
      1562
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      279
      1138
    7. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      109
      863
    8. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      104
      769
    9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      79
      767
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      79
      728
    Aihe