Kalannin Pub Pizzeria

MeitinJengi

Huomasin, että Kalannissa olisi tuommoinen kuin Domi'n Pub Pizzeria.
Ymmärsin, että siellä olisi iltaisin myös karaoke ja muuta hubaa, kuin vain pizzan mussutusta. No, en me niitä iltapirskeitä nyt kaivatakaan.
Oletteko käyneet ja saako siltä vaik arkisin lounasaikaan perheelle ja koko poppoolle muutakin ruokaa kuin pitsaa ja onko ruoka hyvää? Tuo tietysti selviäisi soittamalla sinne, mut paikkakuntalaisten neuvoa kannattaa aina kysyä myös kotimaan matkoilla.

Pitäis hetkinen majailla maisemissanne ja mielellämme ulkoistaisimme ruokahuollon aivan siihen Kalanti cityn keskustaan. Se olis kaikkein helpointa ja nopeinta saada edes päivän yksi pääaterioista kunnolla pöydässä istuen.

Mitä muita vaihtoehtoja on, kun myös viikonloppuisin täytyy syödä?
Nakkikioskit tms. ei oikein sovellu pitemmän ajan ruokailuihin (onko Kalannissa edes kioskia?) Eikä oikein kiehdo ajatus kaupasta ostetuista eineksistäkään.

Tuon Domi'n Pub Pizzerian Facebook-sivuilla arvostelut olivat myönteisiä sekä ruoan että palvelun suhteen, mut siel ei mm. mitään menua ollut... saisivat semmoisen laittaa. Varsinkin siksi, kun firman nimi ei ainakaan viittaa arvosteluissa mainittuun ruokaan, vain ainoastaan pitsaan.
Kuinka on? Mitä te paikkakuntalaiset sanotte tuosta Pizzeriasta ja muistakin mahdollisista Kalannin vaihtoehdoista? Onko niitä?

5

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • celere

      Siisti tuo Domi´n paikka ainaki on ja hauskasti sisustettu.
      Ruokapuolesta en tiedä, ku kerran myöhään illalla siinä vaa hetken oottelin ku olin kuskina juhlijoille. Kannattaa soittaa sinne ja kysyä tosta lounastarjoilusta.
      En ihan Kalannin keskustasta tiedä muita paikkoja. Luulen ettei niitä ole.

    • picdaaaa

      mene ukiin tai laita itse ruokasi sun porukoil on se kuule kaUPPA MYÖS KALANNANIS
      karaokeen on kun ählämi huutaa sulle et vitun mulku ei osta ku yhen pitta ,minä yyrittäjä maksa vero ,,naurua

      • ereerr

        Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan ennenkuin alkaa neuvomaan.


      • KaleKok

        Tuo "picdaaaa" suoltaa kännipäissään paskaa tai on kirjoituksestaan päätellen jotenki muutenki onnettomassa jamassa pääkopastaan. Saateltu sieltä varmaan joskus ulos ku on ruvennu öykkäröimään. Nyt sitten kiukkuaan purkaa. Katsois peiliin.

        Pitsat on hyviä. Muusta ruokapuolesta en tiedä minäkään.
        Fiksu paikka se on.


    • HuonoLaulaja

      Soitin juuri äsken kyseiseen paikkaan.
      Heillä on lounastarjoilu arkisin tiistai - perjantai kello 11:00 - 15:00.
      Maanantaisin paikka on suljettu.
      Viikonloppuisin iltaa myöden se on avoinna, mutta ilman lounaspöytää. Pitsaa saa kaiketi aina kun ovi on auki. Kannattaa varmaan käydä kysymässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe