Älä tee tätä minulle... Aina sinusta tulee itselleni paha mieli. Kerrot noita älyttömiä päästä heitettyjä lapsellisia juttujasi jotka tuo mieleeni sen mitä meille tapahtui vuosia sitten ja siitä minulla alkaa päässä jo keittää. Etkö ymmärrä, että leikit mielenterveydelläni? Onko sinusta sitten mukava kun joskus voin oikeasti joko vahingoittaa minua itseäni katkeruuden vallassa? Sitäkö sinä haluat, kostaa?
Taas sait minut ärsyyntymään
4
323
Vastaukset
- uutteraihmiin
Itse jokainen valitsee, miten asiat ottaa ja miten toimii, miten suhtautuu. Itsensä yli ei myöskään kannata antaa kenenkään kävellä.
- enjaksasinuaenää
Olenko minä voinut edes valita olenko erityisherkkä? Minä synnyin tälläiseksi ja minä otan asiat tunteikkaasti halusin tai en. Tunteet ohjaavat tekoni.
- poorbutfine
enjaksasinuaenää kirjoitti:
Olenko minä voinut edes valita olenko erityisherkkä? Minä synnyin tälläiseksi ja minä otan asiat tunteikkaasti halusin tai en. Tunteet ohjaavat tekoni.
Tunteet ei ohjaa tekoja. Itse oon yliherkkä ja koen joskus todella voimakkaita tunteita. Niiden pohjalta ei tarvitse toimia. Kun tuntee olonsa huonoksi itsensä satuttaminen vain todistaa sinua itseä vastaan. Muiden satuttaminen myös.
Itken usein ja valvon öitä, mutten tee mitään tarkoituksella pahaa itselle tai muille.
Ihminen voi kanavoida tunteellisuutta voimavaraksi ja ihminen voi muuttua impulsiivisesta järkevämmäksi ajan kanssa. Siis vain jos todella tahdot etkä vain tykkää kerätä "tunteellisuudella" ja itsen satuttamisella huomiota.
- Kuvoooo
Ap googleta 'huomionhakuinen persoonallisuus'. Se sinä olet, eikä mikään yliherkkä. Nostat omat tunteesi jalustalle ohi muiden tunteiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768