Taas sait minut ärsyyntymään

enjaksasinuaenää

Älä tee tätä minulle... Aina sinusta tulee itselleni paha mieli. Kerrot noita älyttömiä päästä heitettyjä lapsellisia juttujasi jotka tuo mieleeni sen mitä meille tapahtui vuosia sitten ja siitä minulla alkaa päässä jo keittää. Etkö ymmärrä, että leikit mielenterveydelläni? Onko sinusta sitten mukava kun joskus voin oikeasti joko vahingoittaa minua itseäni katkeruuden vallassa? Sitäkö sinä haluat, kostaa?

4

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutteraihmiin

Itse jokainen valitsee, miten asiat ottaa ja miten toimii, miten suhtautuu. Itsensä yli ei myöskään kannata antaa kenenkään kävellä.

• enjaksasinuaenää

Olenko minä voinut edes valita olenko erityisherkkä? Minä synnyin tälläiseksi ja minä otan asiat tunteikkaasti halusin tai en. Tunteet ohjaavat tekoni.

• poorbutfine
        enjaksasinuaenää kirjoitti:

Olenko minä voinut edes valita olenko erityisherkkä? Minä synnyin tälläiseksi ja minä otan asiat tunteikkaasti halusin tai en. Tunteet ohjaavat tekoni.

Tunteet ei ohjaa tekoja. Itse oon yliherkkä ja koen joskus todella voimakkaita tunteita. Niiden pohjalta ei tarvitse toimia. Kun tuntee olonsa huonoksi itsensä satuttaminen vain todistaa sinua itseä vastaan. Muiden satuttaminen myös.
        Itken usein ja valvon öitä, mutten tee mitään tarkoituksella pahaa itselle tai muille.
        Ihminen voi kanavoida tunteellisuutta voimavaraksi ja ihminen voi muuttua impulsiivisesta järkevämmäksi ajan kanssa. Siis vain jos todella tahdot etkä vain tykkää kerätä "tunteellisuudella" ja itsen satuttamisella huomiota.

• Kuvoooo

Ap googleta 'huomionhakuinen persoonallisuus'. Se sinä olet, eikä mikään yliherkkä. Nostat omat tunteesi jalustalle ohi muiden tunteiden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3805
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      135
      2506
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      58
      2051
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1626
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      13
      1609
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      59
      1375
    7. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1291
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1280
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      74
      1246
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      72
      1227
    Aihe