Suunnittelen mökille uutta saunaa ja Konsta valmissaunat kiinnostavat.
Onko kellään kokemusta kyseisistä malleista ja varsinkin malliston suurimmasta Konsta 25 saunasta?
T. Mökkiläinen
Kokemuksia Konsta saunoista ?
6
2745
Vastaukset
- Maarit73
Hei,
Voin kertoa sinulle kokemuksiani heinäkuussa, jos maltat odotella;) Minulle tulossa kyseinen mökki. Kävin paikanpäällä katsomassa mallia ja pienillä muutoksilla tilasin mökin.- Jori2009
Saas nähdä jaksanko "kitua" niin kauan😃. Kävin Mäntsälässä ohi ajaessani katsomassa Konsta saunoja( Konsta 25 ei ollut siellä näytteillä) ja minusta olivat huolella tehtyjä ja tiloiltaan hyvin suunniteltuja. Hirsivahvuus, 70mm, vähän mietityttää.
T. Mökkiläinen
- Maarit73
Hei,
Joko tilasit saunan;)
Mimua tuo hirsivahvuus ei mietittänyt,sillä kesäkäyttöön tulee ja mielestäni siihen riittävä.Makuja on tietenkin joka lähtöön;)
Tietenkään ei ole kokemusta kuin kolmelta viikolta,mutta en ole katunut hetkeäkään.Kyllä on mukavat löylyt ja kaikki oikeasti toimi paremmin kuin hyvin;) - Anonyymi
Vieläkö olette olleet tyytyväisiä ostokseen? Mä olen nyt katsellut samaa konsta25 sauna-mallia. Lamellihirsi kyllä kiinnostaisi. Kyselin hintaa sillä sekä pohjaa kolmiosaisena.
- Anonyymi
Tammikuussa tilattiin Konsta07 ja muutama viikko sitten saatiin paikoilleen. Työn jälki on hyvää ja kaikki sujui toimituksessa mallikkaasti. Erittäin tyytyväisiä ollaan.
- Anonyymi
Minulle tuotiin 5 vuotta sitten konsta perinteinen 25 sauna,oon ollut tyytyväinen.itselle ei jäänyt hommaa kuin kyllästäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752