nuoletteko te kaikki lesbot?

jäinmiettii

Kiinnostaa vaa tietää et onko se jotenkin erittäin olennaista, vai koetteko muut kosketukset jne ja käsipelin miellyttävämpänä? Löytyykö naisparia, jotka eivät pidä nuolemisesta, tai eivät sitä harrasta?

20

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soundslikeadude

      Nii ja sä oot joku mies vai...

    • Wiilmaa

      Ei sitä kuule ihan jokaaista ehdi,vastaus otsikon kysymykseen.

    • jostunteetoisen

      Kyllä se voi himoittavasti nuolettaa joka paikasta .

    • eioopakkonuolla

      No ei se ole mitenkään olennaista. Mä ainakin ihastun naiseen persoonana, kokonaisvaltaisesti. Kokonaisuus, läheisyys ja tunteet menee nuoleskelun edelle. Ne jutut tulee sit luonnollisena jatkumona jos on tullakseen.
      Ei siitä todellakaan kannata ottaa mitään paineita.

    • dfgnm

      No mä kyllä tykkään tooooosi paljon, molemminpuolisesti.

    • Bdjjdjbdjbd

      Ensinnäkin.. Mikään ihmisryhmä ei ole heterogeeninen yhden ominaisuutensa perusteella. Voit olla satavarma, että kaikki lesbot eivät nuole sen enempää kuin ovat kaikki lyhyttukkaisiakaan.

      Minä ja tyttöystävä nuollaan toisiamme ja se on ollut alusta asti jotenkin itsestäänselvä seksinharrastamisen muoto. Me pidetään siitä molemmat, koska se on niin intiimiä ja läheistä. :)

    • Suurlesbo

      Oon nuollut kaikki lesbot jo ja uusi kierros alkaa

      • Voieii

        Hei mää jäin välistä://


    • SeSinikka

      Nuolen. Satumaan

      • ehheh

        Nuolen. Ja haluisin ett naisenikin nuolisi.


      • joopahjooh
        ehheh kirjoitti:

        Nuolen. Ja haluisin ett naisenikin nuolisi.

        Nuolen naistani, tykkään nuolla ja tuottaa naiselleni tyydytyksen nuolemalla. Toivoisin hänen tekevän minulle samoin, toivottavasti toteutuu... edes joskus - se tunne on ihana..


    • Joojooj

      Varmaan väärä vastaaja kun oon bi. Nuolisin todella mielelläni ja haluaisin myös saada suuseksiä. Nautin sekä sen saamisesta, että antamisesta.

      • NainenBivaan

        Tykkäätkö antaa miehille suuseksiä?


      • Joojooj

        Kyllä, sitäkin. Mutta sitä ei tässä kysytty. Kysyttiin lesboseksistä.


    • ancient

      Suuseksi epäterveellistä, bakteerit aivan erilaiset suussa ja vaginassa. Suuseksi altistaa kohdukaulan syövälle, kun kohdunkaula stressaantuu oudoista bakteereista. Näin vaikuttaa myös se, jos naisella on paljon vaihtuvia kumppaneita ihan heteroseksissäkin, kun jokaisessa peniksessä on omanlatuisensa bakteerikanta.. jälleen kohdunkaula stressaantuu.

      Suuseksi on toki helppo tapa saada orgasmi, jos kärsii penisfobiasta, niin kuin suuri osa lesboista kärsii, eikä osaa antautua sisääntunkeutuvalle.

      • leevitaavi

        äläs turhaan pelottele siinä, naisten välinen suuseksi on yksi turvallisimmista seksimuodoista. naisilla on keskenään samankaltainen bakteerikanta. heteroseksi taas sekoittaa naisen bakteerikannan ja altistaa hiivatulehduksille ym. kohdunkaulan syöpää ei tule ilman kondyloomatartuntaa, jos sellainen on niin kannattaa käydä seuloissa välillä niin ei oo mitään hätää. vain pieni osa kondyloomista kehittyy ikinä syöväksi


      • Anonyymi
        leevitaavi kirjoitti:

        äläs turhaan pelottele siinä, naisten välinen suuseksi on yksi turvallisimmista seksimuodoista. naisilla on keskenään samankaltainen bakteerikanta. heteroseksi taas sekoittaa naisen bakteerikannan ja altistaa hiivatulehduksille ym. kohdunkaulan syöpää ei tule ilman kondyloomatartuntaa, jos sellainen on niin kannattaa käydä seuloissa välillä niin ei oo mitään hätää. vain pieni osa kondyloomista kehittyy ikinä syöväksi

        Kyllä sen voi tehdä ,kun nuolee peräsuoleen päin niin että ei vie kaikkia bakteereja emättimeen . Virtsan karkailun aikana kokeneet lesbot hyödyntävät kaikki maut , mutta ei kertonut miten se nautitaan.


    • ikkremimin

      Mä en ikinä enkä missään tilanteessa. Onneksi "pakkoa" ei ole vaan jokainen (pari) saa olla omanlaisensa. Kokeillut olen joo, siitä tuli varmistus etten ikinä tuu harrastamaan suuseksiä

    • turkumuija

      No itse minä pidän enemmänkin sellaisesta napakasta kädenpuristuksesta. Makunsa kullakin.

      • auh

        joo napakka kädenpuristus komealt naiselt saa kyl sukat pyörimää päivätolkulla


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe