Teologisen pääsykoe 2016

Mitä mieltä olette uudesta ensikertalais kiintiöstä, auttaako mahdollisesti paljonkin niitä joilla ei ole aijempaa korkeakoulu tutkintoa?
Ilmoita

Mitä mieltä muuten oliko mielestänne vaikea?
Ilmoita
Ensikertalaiskiintiö on aika turha. Tai sen pitäisi olla 90 %, jotta se hyödyttäisi niitä, joita sen piti hyödyttää.
Ilmoita
Onko kukaan vielä saanut tuloksia?
Ilmoita
Ei ole tullut minulle ainakaan..Opintopolusta turhankin aktiivisesti käyn katsomassa.
4 VASTAUSTA:
Oliko koe mielestänne vaikea?
Itse asiassa minä kyllä yllätyin helppoudesta.. Mutta onhan siinä paljon kai "tuuriakin" mukana. Mitkä asiat on jääneet mieleen jne. Ja minkälainen oppija ylipäätään on ja jääkö mieleen nippelitieto vai laajemmat kokonaisuudet jne. Itse kävin Joensuussa ja Helsingissä ja koin Helsingin huomattavasti helpommaksi. Tämä kuitenkin vain oma kokemus. Nyt sitten odotellaan sitä, miten "helppo" se muiden mielestä oli :) ja miten käy. Tsempit meille.
Olen kuullut, että joskus joillakin on mielestään mennyt hyvin, mutta sitten loppupeleissä ei kuitenkaan ja sama toisinpäin, että tiedä näitä :)
Tottakai sekin on ihan mahdollista :) Eihän siihen vaadita kuin esimerkiksi yksi väärinymmärretty/-muistettu käsite jolla on vaikutusta koko tehtävään.
+Lisää kommentti
Onko kenellekkään tullut vielä tuloksia?
6 VASTAUSTA:
tuli jo!
Mitä kautta sait tiedon? Vai tarkoitatko koepisteitä joista lähetettiin linkki sähköpostiin?
Sipisipi123 kirjoitti:
Mitä kautta sait tiedon? Vai tarkoitatko koepisteitä joista lähetettiin linkki sähköpostiin?
Koepisteitä
Saitko hyvät pisteet? :)
TeAnKa kirjoitti:
Saitko hyvät pisteet? :)
23,75 kokeesta, yo-kirjoitukset taas ei menneet kauhean hyvin..
Moikkamoi2 kirjoitti:
23,75 kokeesta, yo-kirjoitukset taas ei menneet kauhean hyvin..
Hyvät pisteet sait!
+Lisää kommentti
Ei tänne ainakaan
Ilmoita
Sisällä ollaan jeij!
Ilmoita
Mistä ne tulokset löytyy?
1 VASTAUS:
opintopolusta löytyy tulokset :)
+Lisää kommentti
Sisällä ollaan, jee! Yritin etsiä ja etsiä, että koska lukukausi alkaa? Elokuun lopulla? Tuleehan siitä varmaan infoa lähempänä, mä oon vaan hätähousu :D
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Teologisen pääsykoe 2016

Mitä mieltä olette uudesta ensikertalais kiintiöstä, auttaako mahdollisesti paljonkin niitä joilla ei ole aijempaa korkeakoulu tutkintoa?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta