Mitä mieltä olette uudesta ensikertalais kiintiöstä, auttaako mahdollisesti paljonkin niitä joilla ei ole aijempaa korkeakoulu tutkintoa?
Teologisen pääsykoe 2016
20
687
Vastaukset
- kööhbu
Mitä mieltä muuten oliko mielestänne vaikea?
- aikatur
Ensikertalaiskiintiö on aika turha. Tai sen pitäisi olla 90 %, jotta se hyödyttäisi niitä, joita sen piti hyödyttää.
- Balloballo
Onko kukaan vielä saanut tuloksia?
- TeAnKa
Ei ole tullut minulle ainakaan..Opintopolusta turhankin aktiivisesti käyn katsomassa.
- troottentotti
Oliko koe mielestänne vaikea?
- TeAnKa
Itse asiassa minä kyllä yllätyin helppoudesta.. Mutta onhan siinä paljon kai "tuuriakin" mukana. Mitkä asiat on jääneet mieleen jne. Ja minkälainen oppija ylipäätään on ja jääkö mieleen nippelitieto vai laajemmat kokonaisuudet jne. Itse kävin Joensuussa ja Helsingissä ja koin Helsingin huomattavasti helpommaksi. Tämä kuitenkin vain oma kokemus. Nyt sitten odotellaan sitä, miten "helppo" se muiden mielestä oli :) ja miten käy. Tsempit meille.
- pulppupu
Olen kuullut, että joskus joillakin on mielestään mennyt hyvin, mutta sitten loppupeleissä ei kuitenkaan ja sama toisinpäin, että tiedä näitä :)
- TeAnKa
Tottakai sekin on ihan mahdollista :) Eihän siihen vaadita kuin esimerkiksi yksi väärinymmärretty/-muistettu käsite jolla on vaikutusta koko tehtävään.
- KarvaHaitari
Onko kenellekkään tullut vielä tuloksia?
- moikkamoi2
tuli jo!
- Sipisipi123
Mitä kautta sait tiedon? Vai tarkoitatko koepisteitä joista lähetettiin linkki sähköpostiin?
- Moikkamoi2
Sipisipi123 kirjoitti:
Mitä kautta sait tiedon? Vai tarkoitatko koepisteitä joista lähetettiin linkki sähköpostiin?
Koepisteitä
- TeAnKa
Saitko hyvät pisteet? :)
- Moikkamoi2
TeAnKa kirjoitti:
Saitko hyvät pisteet? :)
23,75 kokeesta, yo-kirjoitukset taas ei menneet kauhean hyvin..
- TeAnKa
Moikkamoi2 kirjoitti:
23,75 kokeesta, yo-kirjoitukset taas ei menneet kauhean hyvin..
Hyvät pisteet sait!
- Sipisipi123
Ei tänne ainakaan
- jgsdpjgmj
Sisällä ollaan jeij!
- LunAC
Mistä ne tulokset löytyy?
- gmgdögm
opintopolusta löytyy tulokset :)
- kiksuu
Sisällä ollaan, jee! Yritin etsiä ja etsiä, että koska lukukausi alkaa? Elokuun lopulla? Tuleehan siitä varmaan infoa lähempänä, mä oon vaan hätähousu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820