Kun ulos katselee, niin mieluummin selailen kaikkia matkustuskohteita :D Kohta pitää arpoa, mihin lähtee, kun alkaa tulla eteen hienoja matkakohteita!
Lähdetäänkö mies Venetsiaan :)
11
229
Vastaukset
- Kyösti-Armas
Kyllähän me rakas näin teemme ja tämä on vissi asia.. ;)
- nainenvapaalla
Romanttinen Venetsia ;)
- Kyösti-Armas
nainenvapaalla kirjoitti:
Romanttinen Venetsia ;)
Sujakoimme kanavissa condoleilla :) Täytyy vain toivoa, ettei siellä haise kauheasti paska, kun eihän niissä veden päälle rakennettuissa taloissa kai mitään viemäröintejä ole, mutta voimmehan toki laittaa snorkkelit päähän.. ;)
- nainenvapaalla
Kyösti-Armas kirjoitti:
Sujakoimme kanavissa condoleilla :) Täytyy vain toivoa, ettei siellä haise kauheasti paska, kun eihän niissä veden päälle rakennettuissa taloissa kai mitään viemäröintejä ole, mutta voimmehan toki laittaa snorkkelit päähän.. ;)
Joo :) Onhan se varmaan kokemus sekin!
- vaihotellissako
Venetsiaan, "tulva" kaupunkiin. Vettä kadut täynnä. Missä sitä sitten käveltäis. ;)
- Route666
Mentäiskö vaikka Alabamaan? Otetaan Popedan levyt mukaan. :))
- EiVenetsiaanNyt
Ei Venetsiaan kannata mennä kuin vasta elokuun lopulla..
Minä ajattelin mennä Sisiliaan heinäkuun alussa, kun loma alkaa. :)
- Mitesonettä
Menetkö sukuloimaan?
- Lomafantasiaamieheltä
Lähdetään matkoille nainen. Saat upottaa minut rantahiekkaan niin, että vain silmät, suu ja SE näkyy. Olen sinun armoilla. Tee mulle, mitä haluat.
- nainenvapaalla
SE= Suomen ennätys? ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408137
- 1235211
- 1413612
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351991- 281776