Marmaris 28.6.16

SarijaMari

Hei, olemme lähdössä Marmarikseen juhannuksen jälkeen. Onko ketään lähdössä myös? Tai juuri tulleiden kokemuksia. Lämmintä ainakin näyttäis olevan siis suorastaan kuumaa. Onko jotain vinkkejä yms. Kelpaako eurot yhtä hyvin kuin Alanyassa? Hintataso?Shoppailuvinkkejä?

3

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekkalesbo_2

      Mä en vittu tajua näitä "shoppailu vinkkejä" vain typerä tuulipuku nauta voi ostaa kun halvalla saa, ei sillä väliä vaikka sitä ei tarviin kunhan naapuri on kateellinen tai oli halpa niin pakkohan se on ostaa ja kysyä "shoppailu vinkkejä"

      EIkö tää retaird osta sitä mitä haluaa/tarvitsee ??

      • yacubvaa

        Kannattaa kilpailuttaa hinnat ja imee niistäkin vielä niin paljon kun oma taito onnistuu.. bora1 kannattaa tsekata 10 kertaa käyty vaimon kanssa. Jos haluaa laivaretkelle.^^
        Dalyan kannattaa käydä tziigaa... Näkee luontoa ja tietenkin turtle beach. itse lähetää pois täältä 28 päivä... Seikkailkaa ja nauttikaa marmariksesta :)


    • Illanviettoon

      Merhaba! Kivoja iltapaikkoja, jossa Livemusiikkia, entä Karaoke paikkoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe