15v. ja karvat ei kasva, missä vika????????

posliini15

Oon 15 poika ja täytin toukokuussa 15. Miksi mun peniksen juuressa ei ole vielä karvoitusta, kaikilla mun peli kavereilla on jo ilmestyny karvat. Pelaan futista. Heinäkuussa ripari, ja pitääkö siellä mennä saunaan alasti, vai saako uikkarit olla jalassa. Ja mun peniskään ei ole kasvanut juuri ollenkaan. Onko muita tän ikäsiä joilla sama ongelma.

25

5087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomiäsa

tuo on huolestuttavaa. saatat kärsiä siitä, että karvat kasvavat ensimmäiseksi terskaan ja ehkä sitten tulee hieman muuta karvaa. tai olet vain albiino, ken tietää ;)

• Ei-hätää

Murrosikä vaihtelee paljon yksilöstä riippuen. Siihen voi vaikuttaa myös miten isäsi murrosikä alkoi. Oletko huomannut, että kivekset olisivat jo suurentuneet. Siitä yleensä voi päätellä murrosiän alkamisvaiheet. Jos ei puolenvuoden aikana mitään tapahdu, niin ehkä kannattaisi syksyllä mennä terkkarin juttusille tai sitten suoraan vaikka terveyskeskuksen lääkärin kanssa puheisiin. Viimeistään 16 vuoden iässä alkaa hoito, joka käynnistää murrosiän. Ei sitä tarvitse hävetä riparillakaan. Saattaa siellä olla joku muukin, jolla kehitys on hivenen myöhässä. Muista, että me olemme kukin yksilöitä emme mitään massaa.

• OlenTosikko

Olen samaa mieltä. Eikä saunaan ole mikään pakko mennä, sanot vaikka että saat saunasta migreenin.

• Kauha-Guru-Auttaa

Juo nobea se auttaa vaivaan kuin vaivaan

• Poikaaa1

Olet onnekas. Mulla kasvoi jo 13-vuotiaana munakarvat, ja nykyään se kutittaa ihan vitusti.

• Pälgpe

Täytän kuukauden päästä 15 ja ei minullakaan karvat kasva. Peniskin aika pieni. Nolottaa mennä saunaan ja yritän peitellä. Isälläni murrosikä tuli 15 vuoden iässä.

• posliini15

Jep.. kiitti kaikille vastauksista. Vähän lohduttaa että, on joku toinenkin jolla ei ole vielä karvoja. On mulla jo kivekset vähän jo suurentuneet. Penis on vielä tosi pieni ja ohut. Löysänä tollanen 6cm, ja kovana 10cm. Joten täytyy odotella karvoja ja peniksen kasvua.

• Älä-peittele

Ei kannata yrittää peitellä karvattomuuttanne, koska ei se onnistu. Päinvastoin kaikkien kiinnostus vain lisääntyy, kun huomaavat käden joka yrittää peitellä munaa.
      Jos liikkuu normaalisti, niin se ei kiinnitä juurikaan muiden huomiota, vaan kaikki vain ajattelevat, että tolla kaverilla nyt vain on murrosikä vähän myöhässä ja sillä siisti.

• Jos menet uikkarit jalassa suihkuun niin saat todennäköisesti enemmän huomiota ja "osoittelua" osaksesi.

Ja niinkuin huomaat et ole yksin. Minäkin tunsin kerran yhden kaltaisesi "myöhäismurkun" ja nykyisin hän on minua pidempi normaali nuori aikuinen mies.

• jätkä00

en kyl ois ite kehannu 15v mennä riparilla saunaan ilman munakarvoja, suosittelen keksiin jonku verukkeen jolla vältät sen : D meillä vittuiltii yhelle pienestä munastaki (tosin jälkeenpäin, ei ite saunassa) nii ei varmaan kehtais kyseinen jätkä enää näyttää naamaansa jos ois ollu karvatonki.

kasvaako sulla kuitenki kainalokarvat/viikset etc.? tällee vaa et onko murrosikä muuten lähteny käyntiin...

• posliini15

Joo on mulle suihkussa monta kertaa naurettu, kun ei ole karvoja ja pieni pippeli vielä. Kaikilla meiän joukkueen pojilla on jo karvoitus. Toisilla paljon ja toisilla vähän. Ri mulla ole vielä kainalo karvoja eikä viiksiä. En ainakaan huomaa mistään että, murrosikä olisi alkanu. Tosi noloo.

• Endokrino
      • posliini15

Hei!! kiitti noista linkeistä. Pitää varmaan jutella vanhempien kanssa. On ne kyllä sanoneet että, mulla on myöhästynyt murrosikä. Kuinka nopeesti karvoitus tulee kun ne alkaa kasvaa.

• kundi15v

minkäs kokoset vehkeet pojulla olikaan? meinaan ku murrosiässä pallienhan pitäis vissiin kasvaa ensiksi, sitten muna ja sitten tulla karvotusta. mälliähän sulla kuitenki tulee?

ite oon kans 15 ja munakarvat tuli muistaakseni kesälomalla just ennenku menin seiskalle, muna on ny 14cm stondikses ja pallit 5cm eli about kananmunan kokoset

• posliini15

Jep, mulla on pallit ihan vähän jo alkaneet kasvaa. Penis on mulla nyt 6cm löysänä ja kovana 10cm. Ei vielä tule mälliä, vaan sellasta kirkasta ihan kuin pissaa. Koska muuten tulee pojalla yöllä mällit housuihin. Kaveri kerto että, sillä tuli pari kertaa siemensyöksyt kun murrosikä alkoi. Mulla on aamulla ainakin vielä bokserit puhtaana.

• 14vtyttö02

aww tää on jotenki söpöö ku käytännös kaikil tän ikäsil tytöil on murrosikä jo ihan hyväs vauhdis ja sit poijjat on viel ihan pikkusii :3 sori yleistys:D ja ootko muute 01 vai 00?

• stondison

Ei kuule mitään kiirettä kyllä sun karvat vielä kasvaa. Olen itse 14vee ja ei mullakaan ole vielä karvoitusta ilmestyny.

• u9089

voi jeesus mikä hintti

• kettusaatana

oon ite 15 ja karvat rupee kasvaa ja kyrpä on löysänä 9 cm ja kovana 13

• Näinonn

Uuh

• karvaton15

Moi!!! mulla kanssa ikää 15v, ja 2kk, penis on kasvanut ihan vähän, mut tosi ohut vielä. Eikä yhtään vielä karvoja.

• nuorisotilaas

Myöhäinen murrosikä vain. Jos vielä 16 vuotta täyttäessäsi on sama juttu, niin sitten lääkärille, joka lääkkeillä käynnistää normaalin kehityksen.

Kehitys on kuitenkin aika yksilöllistä, vielä 1700-luvulla äänenmurroskin tuli pojilla vasta keskimäärin 17-18-vuotiaina.

Itselläni karvat tulivat nivusiin 14-vuotiaana ja samaan aikaan penis kasvoi lopulliseen 18 senttiin.

Armeijassa palvelustoverina minulla on yksi 20v, jolla ei vielä kasva ihokarvat muualla kuin nivusissa. Muuten aivan normaali tyyppi.

• kukanäitävanhojakaivaa

Johan se on 16 koska kysymys on tasan vuosi sitten kysytty.

• karvatonkikkeli

Pieni kikkeli näyttää vieläkin pienemmältä jos on karvat piilottamassa sitä.
      Ajoin omani koska mun on 6-7cm löysänä ja mun kaveri katseli vähän aikaa lauantaina saunassa ja sanoi näyttää isommalta ja on komia kun ei ole karvoja.
      Kaveri sanoi tänään et oli myöskin ajanut omat aamulla, kohta lähdetään uimaan niin saan nähdä kun pitää arvostella hän kikkeli, sillä suunnilleen saman mitainen kuin minulla, ollaan molemmat 14v.

• bokserit150

Hei!!!! mä lähen teiän mukaan uimaan. Oon 14 ja mulla löysänä 5cm ja oon vielä karvaton. Mitä kaveris sanois mun pippelisstä ja siitä kun ei ole karvoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      34
      3193
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      159
      2203
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      137
      1723
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      8
      1297
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      37
      1065
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      261
      1016
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      195
      895
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      54
      875
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      77
      861
    10. Mitä toivot

Siis mikä olisi parasta loppuelämäsi kannalta mitä sinulle tapahtuisi nyt?
      Sinkut
      97
      811
    Aihe