Haluan sut mies

palautamutmaanpinnalle

Vaikka välillämme onkin kaikki maailman esteet.
Eikö rakkaus voi siirtää vaikka vuoria?

16

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukutsuukuuleekomaa

      no palauduitko? ;)

      • palaudunko.koskaan

        En vielä 😖


      • kuukutsuukuuleekomaa

        Voin tehdä sen työn nyt. Aletaan sitten palautella pehmoisesti, kerta rysäys voi olla liian kivulias, onhan ilmeesikin jo aika kärsivä... Ensinnäkin pitää miettiä montako vuorta rakastavat ovat siirtäneet..? Ei kovin monta, tämä voi olla hienovaraisesti ohjailtu vastaus... Itse asiassa zero voi olla oikea vastaus, mutta pitäkäämme toivon ripettä yllä vielä =).


      • maaonvieläkaukana
        kuukutsuukuuleekomaa kirjoitti:

        Voin tehdä sen työn nyt. Aletaan sitten palautella pehmoisesti, kerta rysäys voi olla liian kivulias, onhan ilmeesikin jo aika kärsivä... Ensinnäkin pitää miettiä montako vuorta rakastavat ovat siirtäneet..? Ei kovin monta, tämä voi olla hienovaraisesti ohjailtu vastaus... Itse asiassa zero voi olla oikea vastaus, mutta pitäkäämme toivon ripettä yllä vielä =).

        Kiitos yrityksestä 😏


      • kuukutsuukuuleekomaa
        maaonvieläkaukana kirjoitti:

        Kiitos yrityksestä 😏

        Rakkaus elää ja on voimissaan, hyvä niin. Eipä sitä tunnetta voi lannistaa jos se elää niin anna sen elää. Nauti niistä tunteista, vaikkei siitä mitään tulisikaan ja onhan se hieno juttu tuntea niin ihania tunteita 😊. Niin ja btw olen nainen.


      • ärsyttävä.akka.oot
        kuukutsuukuuleekomaa kirjoitti:

        Rakkaus elää ja on voimissaan, hyvä niin. Eipä sitä tunnetta voi lannistaa jos se elää niin anna sen elää. Nauti niistä tunteista, vaikkei siitä mitään tulisikaan ja onhan se hieno juttu tuntea niin ihania tunteita 😊. Niin ja btw olen nainen.

        Miksi pitää naisena kommentoida selvästi miehelle suunnattuun viestiin?


      • terrkkujamulta

        Joo hyvin menee eihän täällä ole eliöö, mutta tuo grillikota kutsuu. Terveisiä vaan Salen kassalle:) ihan kuin jostain Texasin autiomaan kahvilasta se nainen:)


      • kuukutsuukuuleekomaa
        ärsyttävä.akka.oot kirjoitti:

        Miksi pitää naisena kommentoida selvästi miehelle suunnattuun viestiin?

        Kyllä palautumisesta voi kuka vain kysyä ja mua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka jonkun mielestä viesti olisi ärsyttävä, joten kihise kiukusta ihan rauhassa. Samanlaisessa tilanteessa olen ollut pitkään kuin aloittaja ja lopulta hyväksynyt tilanteen.


      • näinonnäppylät
        kuukutsuukuuleekomaa kirjoitti:

        Kyllä palautumisesta voi kuka vain kysyä ja mua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka jonkun mielestä viesti olisi ärsyttävä, joten kihise kiukusta ihan rauhassa. Samanlaisessa tilanteessa olen ollut pitkään kuin aloittaja ja lopulta hyväksynyt tilanteen.

        Täällä aina valitetaan että ei laiteta edes sitä tunnistetta, meneekö naiselle vai miehelle. Sitten kun laittaa, pitää tyrkyn akan vastata.


      • Näppyläinen
        näinonnäppylät kirjoitti:

        Täällä aina valitetaan että ei laiteta edes sitä tunnistetta, meneekö naiselle vai miehelle. Sitten kun laittaa, pitää tyrkyn akan vastata.

        Älä urputa, sut äijän käppyrä tunnistan :)


      • sivustamielipide

        Ainakin mun käsittääkseni tää on KESKUSTELUpalsta ja jokainen voi osallistua keskusteluun siitä huolimatta kelle viesti on tarkoitettu tai oliko mies vai nainen tai siltä väliltä. Jos ei halua että jotkut niihin vastaavat, on parempi saattaa tieto ihmiselle itselleen tai olla kirjoittamatta täällä .Itse vastaan naisena viesteihin jotka herättävät ajatuksia naisena.


    • Palpal

      Voin vastata eräälle naiselle,että kyllä niitä voidaan siirtää.

      • nimimerkillä

        Palpalpalju? :D


    • JtunteeSamoin

      Samat tunnelmat ja toiveet täälläkin m-n.

    • JokuKaion

      Niin, Hän näkee esteitä kaikkialla. Siksi ei kannata kammeta maailmaa sijoiltaan. Joskus olin siihen valmis. Onnea vaan.

    • Toivotaan että voitatte kaikki maailman esteet ja päädytty onnellisina yhteen. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe