Terrorismi on tullut tutuksi iskuineen. Iskut vaikkapa Pariisissa ja Brysselissä ovatollet kauhistuttavia ja tuhoisia.
Nyt yritetään Isistä saada kuriin, tuhoamalla en tukikohtia Syyriassa.ja Irakissa. Eron pääsy terrorismista ei noin vaanonistu. Nyt onruettu tappamaan poliiseja japoliitikkoja.
Kun tieto tämän päivän, 17.6.16. tapahtumista Vihdissä kerrotaan, tulee mieleenmahdollisuus. "Ovatko meilläkin poliisit ym. vaarassa?"
Ajassa liikkuvaa jatapahtuvaa, terrorismi.
6
119
Vastaukset
Pahoittelen huonoa kirjoitukseni taso. Tämä sorminin hipelöitävä tabletti ei ole vanhuksen kirjoitin.
- Vaalierkki
Miksi tuo terroristiteoria heti ensimmäiseksi, tapahtuman kulku ei sovi siihen kuvioon. Ennemkin joku henkisesti sairas tai huumevelkojen perijä,
Kun Isisin joukkovoima heikkenee ja sen myötä suurehkot tai suuret massatuhot, jää jäljelle yksityisten terroristisolujen tekemät tuhot. Näistä on esimerkkejä, jotka ovat kohdistuneet poliiseihin ja yksityisiin poliitikkoihin.
Kun oli vain tieto surmatusta poliisista, kirjoitin tuon arveluviestin, joko meilläkin?- vaalierkki
Näilla palstoilla on vain niin paljon kritiikittömiä mielipiteiden muokkaajia,ettei lisästä ole yhtään väliä.
- tyhmäsuomalainen
Anna makriinan tuossa poliisijutussa olla asian tuntija. Siellä on asia kääntynyt meidän suomalaisten tyhmien halveksunnaksi. Me ei saada olla huolissamme poliisin resurssien vähäisyydestä. Me ei saada olla huolestuneita siitä että matut aiheuttaa poliiseille paljon lisää työtä. Hyshyssssss kaikki monikulttuurisuuden arvostelijat. Tämä ramadan aiheuttaa lisää harmia, pitää yötä myöten tarjoilla ruokaa ettei matu ukot hermostu ja ala vielä enemmän tappelemaan.
- yksohjelmaiselle
Miksi kärjistää maamme pakolaistilannetta, ketä se hyövää?
Luulisi eläkeläisen, jonka vaikuttamis mahdollisuudet asiassa on o-luokkaa, tyytyvän elämään omaa elämäänsä.
Miksi parjata hallitusta ?, ramadaa viettäviä? kanssakirjoittajia?
Huolissasi saat kyllä olla niin paljon kuin sielu sietää, kun pelkkää pakolaisasiaa kumminkin täällä märehdit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393