Erin veti täydellisen keikan

okr-hyvää

Joensuussa! Ja ehdottomasti täytyy mainita huippu bändi, on soittopelit hanskassa.

31

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempiakinon

kuka nuita honottavia muijia jaksaa kuunnella.

• vanhamiesnautti

Kaukana honottavasta. Selkeä ja kaunis laulaja, hienoa kun aisti hänen herkkyyttä. Erittäin hyvä esiintyjä. Teki vanhan miehen onnelliseksi. Täysi kymppi!

• nenäääni

Hommaa vanha mies kuulokoje. tuo nainen on yks suomen pahimmista honottajista.

• vanhamiesnautti

Kuulossa ei ole vikaa. En ihan niin vanha vielä. Kyllä sinun täytyy käydä kuuntelemassa Eeriniä. Jätä vähäksi aikaa Anita Hirvonen ja Paula Koivuniemi vähemmälle. Löydät uusia ääniä.

• oikealaulaja

En ihan vapaaehtoisesti kuuntele laulutaidottomia inisijöitä, suomessa ja maailmalla on upeita laulajia, ei tarvii tuhlata aikaansa jonninjoutaviin vinkujiin, kuunteleppas joskus vaikka Adelee, niin ehkä huomaat sen suuren eron.

• jokavuotinenkävijä

Ollaan nyt vaan ihan härmässä. Adelee on ainutlaatuinen. Niin oli Eerin esiintyessään. Ininää en kuullut.

• adeleeiinise

Et voi tosissas verrata tuota honottajaa ja Adelee samana päivänä, siis oikeesti et oo kuullu ikinä Adelen laulavan.

• vanhamiesnautti

Jos on mielestäsi honottava , niin ok. Ei ole minulta pois. Sä kohdistat nyt kirjoituksesi miehelle joka on nauttinut aina Adelen äänestä. Mä mielelläni katson aina kuinka läsnä on laulaja, esiintyjä.Ja Eerin oli sitä taidokkaasti ja herkällä aidolla tavalla tulkitsi. Adelen konserttiin tuskin ikävä kyllä koskaan pääsen. Ei ainakaan ole lähivuosina härmään tulossa.

• Anonyymi

Tarkoitin, että "painivat samassa luokassa"!

• ininää

Ei taideta siellä sun härmässäs muutenkaan ymmärtää musiikin päälle, joten tuskin Adelen kaltaiset huiput sinne eksyy. Kuuntele sinä vain tyytyväisenä ininää....

• todentotta

Härmässä tarkoitti tässä kohtaa Suomea. Tässä voi olla se että me ihmiset tulkitsemme asioita eri tavalla.

• ihanmitenvain

Niinpä, toisille kelpaa mikä tahansa, toisille vain paras, äänelläänhän se variskin laulaa ja joku kuulee senkin kauniina!

• vanhamiesnautti

Voisitko luetella mielestäsi viisi parasta suomalaista naisartistia?

• eiketäänloistavaa

On kyllä aika vaikee keksiä viittä parasta suomalaista naislaulajaa...hohhoijaa. Viisi huonointa löytyy kyllä heti, ihan miettimättä...Erin, Jonna(nylon beat) Sanni, Anna Abreu, Haloo helsingin Elli ym.ym. Jos jotain suomalaista naisartistia on pakko kuunnella, niin sitten ne olis Jenni Vartiainen ja Kaija Koo.

• vanhamiesnautti

Ellin ääni on kaunis,lahjakas nainen. Erittäin taitava latujen tekijä. Siinä on Suomen Adelee. Käyhän kuuntelemassa keikalla noita artisteja, mene eturiviin ja ilman ennokkoasenteita.

• huikauhistusmitähuutajia
        vanhamiesnautti kirjoitti:

Ellin ääni on kaunis,lahjakas nainen. Erittäin taitava latujen tekijä. Siinä on Suomen Adelee. Käyhän kuuntelemassa keikalla noita artisteja, mene eturiviin ja ilman ennokkoasenteita.

Voi kamala, huomaa kyllä, että et ole tosissasi, yrität ärsyttää. Ei kukaan täysissä järjissään oleva ja kuuleva ihminen voi sanoa tuota rääkyvää tyttöä laulajaksi ja vielä verrata Adeleen, hyi kamala, miten kehtaatkin, edes leikilläsi! Jos Ellin ääni on kaunis ja Erin on huippu mielestäsi, niin täytyy sanoa , että sinua ei voi kukaan auttaa, ei edes korvalääkäri!

• laulunlahjaharvoilla
        huikauhistusmitähuutajia kirjoitti:

Voi kamala, huomaa kyllä, että et ole tosissasi, yrität ärsyttää. Ei kukaan täysissä järjissään oleva ja kuuleva ihminen voi sanoa tuota rääkyvää tyttöä laulajaksi ja vielä verrata Adeleen, hyi kamala, miten kehtaatkin, edes leikilläsi! Jos Ellin ääni on kaunis ja Erin on huippu mielestäsi, niin täytyy sanoa , että sinua ei voi kukaan auttaa, ei edes korvalääkäri!

Vielä piti sanoa, että en voi edes radiosta kuunnella moista rääkymistä, kuolisin, jos pitäis vielä livenä kuunnella jotain noin kammottavaa huutoa, en voi edes nimittää laulajiksi, kyseisiä naisia.

• vanhamiesnautti

Mä oon tosissaan. Ei ole tarvetta ärsyttää ketään. Arvostan adeleen erittäin korkealle. Äänen sävy on uskomaton ja toivon että hänen äänihuulet eivät petä. Koska se tapa jolla hän laulaa ei ole säästeliäs tapa. Vois todeta et adeleen on tämän hetken paras popin laulaja.

• nasaalinainen

Erinillä ei petä äänihuulet, kun ei käytä äänihuulia, vaan laulaa nenän kautta.

• vanhamiesnautti

Hyvin sitten laulaa.

• makunsakullakin

No se on sinun mielipiteesi, kaikilla ei ole musiikkikorvaa, tykkäähän moni myös Vesku Loirin raakkumisesta.

• vanhamiesnautti

Eerin on aito,kaunis ja laulaa sydämestään. Sen näkee ja kuulee kun tulee sydämestä. Nainen joka ei jätä kylmäksi. Eerin vei vanhan miehen sydämen.

• kamalaahonotusta

Pitäiskö papparaisen hommata kuulokojeen ja silmälasien lisäksi dementialääkkeetkin. Ei Erin laula sydämestä, vaan nenästä! Se päivä ei oo vielä tänään..ä..ää..ää!

• vanhamiesnauttii

Mää alan epäilee että sinulla on kuulolaite asetettu väärälle taajuudelle.Sä et pysty horjuttamaan minun ihastumista ihanaan Eeriniin. Ihana laulaja.

• nunnukanunnukalailailaa

Ihastuppa kuule ihan rauhassa, mutta onneks minun ei tarvii kuunnella noita vinkuvia nenäapinoita. Minulle kelpaa vain parhaat.

• vanhamiesnautti

Oletko käynyt keikoilla kuuntelemassa jakatsomassa artisteja? Aistimassa aisteilla tunnetiloja? Se ei ole koskaan pelkkä laulu. No, en minäkään menisi Anna Abreun keikalle,kylmäksi jättää. Esityksessä täytyy näkyä sielu,tunne. Muuten jää falski maku.

• hevistäsouliin

En kuuntele ollenkaan suomi-iskelmää, ei oo mun juttu. Muuten kyllä aikalailla laidasta laitaan tulee kuunneltua erilaista musiikkia. seuraava festari - keikka onkin meikäläisellä Savonlinnan Oopperafestivaali.

• vanhamiesnautti

Mä kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Menee Eerin, kamarimusiikki ja oopperakaan ei ole vierasta. Pitää mennä aistien avoin, poiketa tutuilta poluilta.

• näinsemenee

Paskaa en kuuntele, jos ei ole pakko. Onneks on valinnan vapaus,ei tarvii lahjattomia kuunnella.

• vanhamiesnautti

Sä oot hurja.Oletko kaikessa?

• Anonyymi

Erin veti perhepizzan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6261
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      19
      3556
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      518
      2763
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      59
      1928
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      32
      1921
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      26
      1515
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1421
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1251
    9. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1249
    10. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      11
      1083
    Aihe